XXL Nutrition

stackers zijn leipe dinge :|

Bezoekers in dit topic

Nog even reageren dan!

EC heeft juist WEL heel goed effect op spierbehoud, dat is nog haast belangrijker dan dat je er zo goed van zou afvallen!

En nu ik er over nadenk, ik kreeg er in het begin wel hartkloppingen van.. het hart gaat dan in mijn geval niet sneller kloppen, maar ik voel het gewoon kloppen.. dat is ook vaak de reden dat ik na zware inspanningen (met/zonder EC) niet kan slapen.. ik word gek van dat gedreun in mijn hoofd! Een hart dat maar 35x per minuut slaat of zo, maakt een pokkenherrie! Zeker als het extra veel bloed moet rondpompen na zwaar getraind of heel hard gefietst te hebben..

Espi (laagst gemeten hartslag van 29 sl/min, fitte rustslag 32, niet fit 40)

Originally posted by jimbo

Het is geen stackers 2 van M Double You maar stack2
Hou je alsjeblieft aan de normale dosering en dat is 1 capsule per dag. Dit is de eerste keer dat je ze gebruikt dus je hoeft er niet meer te nemen want het resultaat blijft hetzelfde en de bijwerkingen worden er steeds meer (hartkloppingen en ademhalingsproblmen).

Helaas verlies je met stack2 ook spiermassa en dat valt helaas niet tegen te gaan. Als je stack2 voor 4 weken gebruikt (niet langer doen, eerst een rustperiode) merk je dat je in spiermassa en kracht achteruit bent gegaan en dat je je niet meer zo fit voelt.

Maak je daar trouwens niet druk om want na een tijdje ben je weer op je zelfde niveau.

Suc6 bro! :cool:

Wat bedoel je nou? Verlies je spiermassa met stack2 of MDY stackII??

edit: het allebei verlies je wel massa, maar met welk beperk je dat het meest?

Originally posted by aapie80

Wat bedoel je nou? Verlies je spiermassa met stack2 of MDY stackII??

edit: het allebei verlies je wel massa, maar met welk beperk je dat het meest?

nogmaals...je behoud juist je spiermassa ipv verliezen

Uit eigen ervaring weet ik dat je ook spiermassa verliest, iedere bodybuilder weet dat je niet kan gainen en cutten tegelijk.

Stack2 = stackII
MDY = M Double You

Stackers2 is weer wat anders.

Ga niet altijd uit van de formulieren die je bij je supplementen krijgt. Ze beloven altijd gouden bergen en vaak valt dat wel mee; spiermassa behoud je niet helemaal, ik verloor iets van 2kg mede doordat je ook meer aan cardiotraining doet.

1 capsule per dag had meer dan genoeg geweest, je lichaam heeft steeds meer nodig voor hetzelfde resultaat van een CEA- stack voor hetzelfde resultaat. Het had raadzaam geweest als je gewoon met 1 capsule was begonnen per dag voor 4 weken lang en dan had je waarschijnlijk ook een goed resultaat.

wat was jou dosering dan?

hoelang had je het genomen?

En had je 2 kilo verloren in totaal of 2 kilo spiermassa?

Wat raad je me aan dan, in het begin cardio of 1 week aan MDY dan de week daarop rustig met cardio beginnnen?

Uiteraard wil ik zo min mogelijk spier verliezen...maar dat zal niet lukken, want me vet is nu aardig hoog en wil snel (binnen 2 maanden, 6% in vet verliezen)

Originally posted by aapie80
wat was jou dosering dan?

hoelang had je het genomen?

En had je 2 kilo verloren in totaal of 2 kilo spiermassa?

Wat raad je me aan dan, in het begin cardio of 1 week aan MDY dan de week daarop rustig met cardio beginnnen?

Uiteraard wil ik zo min mogelijk spier verliezen...maar dat zal niet lukken, want me vet is nu aardig hoog en wil snel (binnen 2 maanden, 6% in vet verliezen)

Mijn dosering was 4 weken lang 1 capsule MDY StackII per dag (in de ochtend) en ik deed naast mn 3x in de week krachttraining ook nog 5x in de week cardio (loopband 45 minuten op 70% van je maximale hartslag) In het weekend ging de cardio altijd het lekkerst want dan kan je gaan rennen zonder dat je nog ontbeten hebt dus je zal gelijk je vet aanspreken :cool:

Ik ben net bijna met een stacker kuur klaar. (stacker 4)

Ik woog toen ik begon 89,5 en nu 86,5. Kan dus niet echt zeggen of het geholpen heeft omdat ik ook meer ben gaan cardioen.

Maar tegelijkertijd heb ik ook met gewichten getrained en mijn BF is wel een stuk omlaag gegaan...dus kan ook zijn dat ik weer wat spier erbij heb ipv vet.

Ik had ook wel het gevoel of ik alles kon en alles makkelijk ging, maar dat gevoel verdwijnt wel, ik slik er nu 2 per dag en voel er eigenlijk niks meer van.
En als ik er 1 's ochtends nam dan had ik 's avonds wel moeite met cardioen, dat ging dan wel extra zwaar alsof ik al opgebrand was.

Maar nog 2 daagjes en dan zit mijn 4 weekjes stackers erop......dan maar kijken of het er ook daadwerkelijk afblijft...

Mijn mening is dat het gewoon slecht voor je is. Ik zie stack gewoon als drugs, en gebruik ze dan ook als drugs. Maten van mij die geregeld speed gebruik(te) zeggen dat het r verdraaid veel van weg heeft. Toen ik de eerste keer een ephedra at (zelfde als stackers) at ik r 2 te gelijk en voelde ik me onderhand net zo blij als toen ik mijn eerste XTC at. Mensen doen vaak heel erg antie drugs maar dan wel stack vreten, vind ik beetje naief. Als je de eerste keer een stack eet ga je ook uit je dak hoor! En als je r een keer 4 tegelijk eet loop je de hele dag te herkauwen! Je gaat dan gewoon hard als je het mij vraagt. Ik eet die dingen ook ongeveer 4 keer per jaar, en dan op een party. Ongeveer 4 of 5 tegelijk en ik stuiter de hele avond rond. Errug relaxed, maar om ze nou dagelijks te gaan eten. Neej dat lijkt me echt ongezond. Misschien zeg ik dit omdat mijn stofwisseling erg hoog is en ik nooit een hoog vet% heb gehad. Maar als ik zou moeten afvallen zou ik dit aan de hand van cardio en aangepaste voeding doen, en niet met drugs (want dat is het gewoon).

Als je dan snel wil afvallen kun je beter een gram amfetamine halen, ga je harder van en verlies je sneller gewicht... Maar das mijn mening he...

Originally posted by Rob G
Mijn mening is dat het gewoon slecht voor je is. Ik zie stack gewoon als drugs, en gebruik ze dan ook als drugs. Maten van mij die geregeld speed gebruik(te) zeggen dat het r verdraaid veel van weg heeft. Toen ik de eerste keer een ephedra at (zelfde als stackers) at ik r 2 te gelijk en voelde ik me onderhand net zo blij als toen ik mijn eerste XTC at. Mensen doen vaak heel erg antie drugs maar dan wel stack vreten, vind ik beetje naief. Als je de eerste keer een stack eet ga je ook uit je dak hoor! En als je r een keer 4 tegelijk eet loop je de hele dag te herkauwen! Je gaat dan gewoon hard als je het mij vraagt. Ik eet die dingen ook ongeveer 4 keer per jaar, en dan op een party. Ongeveer 4 of 5 tegelijk en ik stuiter de hele avond rond. Errug relaxed, maar om ze nou dagelijks te gaan eten. Neej dat lijkt me echt ongezond. Misschien zeg ik dit omdat mijn stofwisseling erg hoog is en ik nooit een hoog vet% heb gehad. Maar als ik zou moeten afvallen zou ik dit aan de hand van cardio en aangepaste voeding doen, en niet met drugs (want dat is het gewoon).

Als je dan snel wil afvallen kun je beter een gram amfetamine halen, ga je harder van en verlies je sneller gewicht... Maar das mijn mening he...

Hier kan ik me ondanks ik ze zelf gebruik wel een beetje in vinden. Alleen ben ik zelf ook niet 100% anti-drugs....

Maar mijn zus zei ook dat ze het erg veel op speed vond lijken, ik merk er nu niks meer van maar met eerste stack had ik dat dus wel.
Maar ik vind het bij normaal gebruik niet echt superslecht, alleen op het moment dat je bijwerkingen krijgt vind ik wel dat je er mee moet stoppen. Dat heb ik dus helemaal niet gehad en voel me er ook niet minder door.

tuurlijk lijkt het op speed, het heeft er ook veel van weg.
Maar het is toch wat veiliger.

Dat is nu het domme.. er zijn geen uitersten. Ik slaagde er gewoon niet in om ondanks dieet en KT verder te komen. Met EC lukt het wel, maar dan moet je er wel intelligent mee om kunnen gaan, toch?

Maar de jeugd van tegenwoordig ;) wil snel resultaat zien en hoppa we gooien er even 11 tegelijk naar binnen.
Gevolg: het spul wordt verboden! En het wordt tegelijk moeilijk verkrijgbaar en duur....

Hoe vaak moet ik hier nog herhalen
- chronisch slikken van ephedrine in matige hoeveelheden geeft de minste neveneffecten en het grootste resultaat
- maximaal 3 pillen per dag, minder als je heel intensief sport
- niet te veel door elkaar heen slikken
- besef dat het een speed-achtige drug is.

Net heb ik de 2e van vandaag genomen en ik merk veel hyper-der te zijn dan normaal omdat ik nog bijna niks gegeten had... heb al een week lang bijna geen eetlust.. sinds die vreetbui van vorige week!

Espi

Originally posted by Esperantisto
tuurlijk lijkt het op speed, het heeft er ook veel van weg.
Maar het is toch wat veiliger.

Dat is nu het domme.. er zijn geen uitersten. Ik slaagde er gewoon niet in om ondanks dieet en KT verder te komen. Met EC lukt het wel, maar dan moet je er wel intelligent mee om kunnen gaan, toch?

Maar de jeugd van tegenwoordig ;) wil snel resultaat zien en hoppa we gooien er even 11 tegelijk naar binnen.
Gevolg: het spul wordt verboden! En het wordt tegelijk moeilijk verkrijgbaar en duur....

Hoe vaak moet ik hier nog herhalen
- chronisch slikken van ephedrine in matige hoeveelheden geeft de minste neveneffecten en het grootste resultaat
- maximaal 3 pillen per dag, minder als je heel intensief sport
- niet te veel door elkaar heen slikken
- besef dat het een speed-achtige drug is.

Net heb ik de 2e van vandaag genomen en ik merk veel hyper-der te zijn dan normaal omdat ik nog bijna niks gegeten had... heb al een week lang bijna geen eetlust.. sinds die vreetbui van vorige week!

Espi

Dat bedoel ik! :)

Ik had eergister zo'n junkdag! :)

Maar ik heb er maximaal ook maar 2 per dag geslikt........

Kijk dat is nou de reden waarom die dingen verboden worden. Er wordt niet aan de dosering gehouden en het wordt als partydrug gezien, je moet geen gekke dingen uithalen met dieetpillen.

Had het er gisteren nog over met Lyle McDonald (ja, even laten zien dat ik met die gozer omga ;) ).

Hij zei, gewoon niets van aantrekken.. maar denk PAS

PEOPLE
ARE
STUPID!

Espi, die verder geen moeite en tijd meer in domoren wil steken.

zo zijn mensen, hypocriet.

Tjah, totdat je op een wrede party staat, het is 4 uur en je ken niet meer op je benen staan van het dansen...

ach kom op nou man zo slecht is het ook weer niet hoor als je je gewoon aan de dosering houd. je gaat eerder dood aan alcohol en tabak en al die andere drugssoorten als xtc etc.

ik ben het er wel mee eens dat mensen niet verstandig zijn als ze meer gaan gebruiken dan de voordosering maar je bent niet meteen stupid omdat je stacks gebruikt vind ik...

Originally posted by bodybuilder0102
ach kom op nou man zo slecht is het ook weer niet hoor als je je gewoon aan de dosering houd. je gaat eerder dood aan alcohol en tabak en al die andere drugssoorten als xtc etc.

ik ben het er wel mee eens dat mensen niet verstandig zijn als ze meer gaan gebruiken dan de voordosering maar je bent niet meteen stupid omdat je stacks gebruikt vind ik...

Niet omdat je ze gebruikt, wel als je ze misbruikt!

Originally posted by Emizea

Niet omdat je ze gebruikt, wel als je ze misbruikt!

exactly... want je kan aan alles doodgaan als je er teveel van neemt :)

Overal waar te voorstaat is teveel ... LOL :D

ideaal voor het stappen gaan gebruik het enkel daarvoor 1 a 2 pille tegen 2300 en pas om 6 moet worden ideaal :D heerlijk

Back
Naar boven