Fitness Seller

Stackers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daan-B

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
684
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
97kg
Weet iemand wat nou de strerkste stackers zijn?? 2 of 5.
ik heb het aan veel mensen gevraagt maar iedereen zegt het tegenover gestelde van elkaar. ???

alvast bedankt :thumbup:
 
Lijkt mij dat de meest nieuwe ook de beste is, maar je kan ze ook allebei proberen
 
daar zit je toch fout, zuivelproduct. stack 5 is bedoeld voor diegene die stack 2 te heftig vinden vanwege de dosis Ephedrine. Let wel: dit is per individu verschillend. Ikzelf merk niet dat ik een opgejaagd gevoel krijg van stack 2, maar er zijn dus genoeg mensen bij wie dit soort symptomen wel voorkomen;)

Maar zoek maar hier op stackers en je vindt gegarandeerd meerdere links. hieronder een voorbeeld waar je wel info uit kan halen.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4647&highlight=stackers

en aangezien ik toch niet veel te doen heb hoef je niet meer te zoeken:

[Link niet meer beschikbaar]
 
hee dandyman, thnx :)

ik ben dus ff gaan rond snuffelen en kwam weer op allemaal verschillenede dingen uit :S

dus is allemaal wel verwarrend, ik ga binnenkort wel ff langs The Natural Health Company, daar zullen ze het vast we weten. :D
 
jaja je wordt doodgegooid met van alles en nog wat.
en dat maakt t alleen maar lastiger aangezien je niet alles kan probere dus ook niet weet wat t beste zal werken.
 
Bij the Natural health company weten ze het zeker :D:D Maar probleem met stack is meestal dat het te heftig werkt. Ja kan beter kiezen voor een product dat iets milder is burn extreme dymatize of xenadrine b.v Kan je de dosis wat meer verdelen waardoor je hele dag hoge verbranding heb en niet maar een paar uurtjes.
 
ja klopt dandyman :S

ik heb welis stackers gebruikt en ze bevielen wel, had geen last van bijwerkingen ofzow. kon iets van 7,5 kilo meer neck pressen! :D weet aleen niet of dat 2 of 4 was.

en het voordeel van stackers vind ik dat je er lekker lang mee kan cardioën. kan ik normaal niet egt opbrengen namelijk. :S
 
is deze stacker 2 van www.vitaminstore.nl

nog die met de hoge dosering ???
weet iemand dat



btw dit is de sterkste sterker dan 3 of 5 maar weet niet of deze nog de hoge dosering heeft ?

weet iemand dat ?



***LIVE GOOS ON***
 
Zover ik weet heeft MdoubleYou de enige goede stackers 2 met die hoge dosering maar dan zonder toegevoegde zooi. dus wat dat betreft goed betrouwbaar.
dit zal alleen eind april geloof ik weer veranderen.

en zo te zien is dat dezelfde, ja

Neem op trainingsdagen, 30 minuten voor je training, 1 capsule Stack 2 in voor extra energie. Liever niet later innemen dan 18.00 uur i.v.m. slapeloosheid

maar ik train pas om 19.00?:dunno:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
Zover ik weet heeft MdoubleYou de enige goede stackers 2 met die hoge dosering maar dan zonder toegevoegde zooi. dus wat dat betreft goed betrouwbaar.
dit zal alleen eind april geloof ik weer veranderen.

en zo te zien is dat dezelfde, ja

vind wel dubbelop:

maar ik train pas om 19.00?:dunno:

Als ik een stacker inneem na 19:00 dan kan ik mijn nachtrust wel gedag zeggen. Iedereen reageert er verschillend op, maar ik moet het niet na 15:00 nemen.
 
hey ik hoor de laaste tijd steeds meer dat er mensen zijn die het niet gebruikem om aftevallen maar als het ware als oppepper voor de training

als je dat doet zeg maar voor training 1 pil val je dan niet af

iemand hier ervaring mee ?

zal wel makelijk zijn ben meestal duf na een dag werken :P

iemand ervaring mee ?

***LIVE GOOS ON***
 
Originally posted by burn


Als ik een stacker inneem na 19:00 dan kan ik mijn nachtrust wel gedag zeggen. Iedereen reageert er verschillend op, maar ik moet het niet na 15:00 nemen.

neem ze ook sóchtends in. wil t risico niet lopen om mn nachtrust te missen;)
 
Je kan dat doen zon boost maar kies dan voor enkel efedra dat werkt ook niet zo lang door.
 
Originally posted by ronald.ot
hey ik hoor de laaste tijd steeds meer dat er mensen zijn die het niet gebruikem om aftevallen maar als het ware als oppepper voor de training

als je dat doet zeg maar voor training 1 pil val je dan niet af

iemand hier ervaring mee ?

zal wel makelijk zijn ben meestal duf na een dag werken :P

iemand ervaring mee ?

***LIVE GOOS ON***


ik raad t je af. ik zou ten eerste je voedingspatroon onder de loep nemen. kans zal groot zijn dat je er afhankelijk van wordt als je elke dag zo duf bent.
 
Ieder mens is uniek en de enige manier om uit te vinden wat voor jouw het beste werkt is proberen. Stack 2 is opzich een middel samengesteld 'volgens het boekje' maar persoonlijk wordt ik een beetje maf van de efedrine. Ik zou zeggen probeer het voorzichtig eens.
 
yo swier waar kan ik die bestelen en van wat voor merk is het best die efedra dan he welke ???



***LIVE GOOS ON***
 
thnx voor alle replies :D

ik ben vanmiddag naar The Natural Health Company in adam geweest en heb daar informatie gevraagt.

hij zij dat stack 2 de sterkste was onder de fatburners en dan van het merk M Double You omdat daar ephedra in zit.

500 mg Ephedra
200 mg guarana
20 mg white willow
67 mg Chromium picolinate (choom)

(Ephedra zit niet in de originele stacker 2 dus daar krijg je niet zon energiestoot van)

ik ga nu beginnen met elke ochtend 1 stacker te nemen en over 2 weken 's middags nog 1. en na 3 weken erbij gaan cardioën als ik wakker word :spaz: :D

B.T.W. ik heb er vanmiddag stiekem 1 genomen, die voel ik wel :D

ik hou jullie op de hoogte
 
Back
Naar boven