XXL Nutrition

Stagemoe, wie heeft dit en hoe ga je het tegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tyrael

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2011
Berichten
478
Waardering
21
Lengte
1m84
Massa
95kg
Beste bodybuilders,

Ik heb onlangs als een tijdje geleden begonnen met stage.
Alleen merk ik de laatste tijd dat ik echt ****ing moe ben aan het einde van de dag. (moet elke dag vroeg opstaan etc). Zelfs al eet ik goed merk ik toch op een of andere manier dat ik zwakker word.
Hele dag op kantoor zitten ......

Hebben jullie misschien tips om dit te verhelpen of moet ik gaan stoppen met janken :).

Laters
 
Nog nooit gewerkt zeker? Wat denk je dat je later gaat doen? Je zit hier niet op elle.nl waar al die wijven gaan janken om dit soort dingen.. De wereld zou er goed uit zien als er alleen maar mensen zoals jou waren!

Die 40u per week die je maakt achter een bureautje is een lachertje voor velen.. Dat werk ik bijna NAAST mijn fulltime studie..
 
Eerder naar bed... ?
 
Gewoon gewenning. Heb het ook vaak na een vakantie dat ik de eerste tijd wat moe ben maar komt wel goed later.

Of je kan gewoon zo stoer als TRAINERT worden en nooit moe worden.





:rolleyes:
 
Zonnebril opzetten stiekem dutjes houden?
 
Merk het ook dat ik bijna in slaap val als ik op school zit haha. Saaie bende. Niks aan te doen en doorbuffelen. Of ben je ook moe na je stage?
 
Dat dere cafeinepillen <3
 
Heb dit ook. Hele dag stil zitten op 't kantoor wordt ik ook simpel van. Loop dus ook stage bij een kantoor. Gaap de hele boel bij mekaar, niet normaal.

Had laatst Pre-Workout powerpills besteld van B&Fshop. Toen ik 'm voor 't eerst in nam, dacht ik deze shit is goed. Maar nu werkt 't amper. In 't begin dagelijks gebruikt en de laatste paar weken maar zelden. Nu merk ik 't niet eens meer.

Misschien moet jij het maar proberen, die powerpills + paar liter koffie drinken op kantoor + goed ontbijten + genoeg slapen.
 
zorgen dat je het drukker hebt, dan val je niet in slaap
 
Dat dere cafeinepillen <3

Daar word je op ten duur nog moeier van, alleen je loopt het uit de weg door die zooi te nemen, daarom ben ik sowieso gestopt ook met cafeine drinken, je voelt je een stuk fitter en je bent minder opgefokt.

Ik zou lekker optijd je nest in gaan en je aan gezonde voeding houden, zorg dat je genoeg groente en fruit binnen krijgt, een Red Bull is leuk voor even maar in principe loop je daarmee alleen maar de werkelijkheid uit de weg+dat je er stiekem verslaafd aan kan raken.

Succes.
 
hele dag stage lopen bij een metaal bedrijf van 7 tot 4 , blehhh:P moet nog 15.5 week ( 5dagen per week) en dan ben ik gelukkig klaar,

bleh word al ziek van dat lassen/slijpen/boren etc.
 
vind het eigenlijk raar, heb minder energie na een hele dag op de schoolbanken te zitten dan wanneer ik om 6 uur smorgens opsta en de ganse dag moet werken (handarbeid)
 
ooh ik niet, ik heb liever school dan stage/werk anyday~!
 
Nog nooit gewerkt zeker? Wat denk je dat je later gaat doen? Je zit hier niet op elle.nl waar al die wijven gaan janken om dit soort dingen.. De wereld zou er goed uit zien als er alleen maar mensen zoals jou waren!

Die 40u per week die je maakt achter een bureautje is een lachertje voor velen.. Dat werk ik bijna NAAST mijn fulltime studie..

Uitkijken wat je zegt he,

Ik heb op mijn 16-18 jaar gewerkt als verkeersregelaar.
4-5dagen per week wakker worden om 3.30 en dan 15-20km fietsen tot 15.30 s 'middags werken en dan weer 15-20km fietsen naar huis.

anyway ik heb wel respect voor je
 
hele dag stage lopen bij een metaal bedrijf van 7 tot 4 , blehhh:P moet nog 15.5 week ( 5dagen per week) en dan ben ik gelukkig klaar,

bleh word al ziek van dat lassen/slijpen/boren etc.

what the **** doe je dan daar? zoek dan een andere opleiding oid
 
Als je moe wordt van je stage heb je het waarschijnlijk niet heel erg naar je zin. Als je leuke dingen doet krijg je daar vaak energie van. Alhoewel langer slapen waarschijnlijk je antwoord is.
 
Ontwijk caffeine inderdaad maar ook alcohol (verlaagt slaap kwaliteit) slaap goed in de weekenden en ga iets eerder naar bed.

Stress en training verlichten kan ook schelen.
 
Rijden in je Porsche Turbo
 
Stage op een kantoor.
Opleiding voor kantoor functie?
In dat geval.. Suck it up... Eigen schuld :P

Geen opleiding voor kantoor functie?
Andere stage zoeken.

En anders zorgen dat je vroeger naar bed gaat.
 
Njahhh had ik ook op mijn stage.
Had ook een kantoorjob, de hele dag achter je computer en nauwelijks praten met andere mensen..

Je leert er alleen maar uit hé, weet je welke job je al niet moet doen later :D
 
Back
Naar boven