XXL Nutrition

Stak en pre-workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruno2525

Novice
Lid geworden
1 aug 2021
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
94kg
Vetpercentage
23%
Hey iedereen, mss kunnen jullie mij hier helpen zit met een vraag….kan of mag ik M-STAK (animal) nemen samen met een pre-workout van universal shock therapy? Of zou dit teveel boost ineens zijn?? Thx voor advies…..Bruno.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    169,3 KB · Weergaven: 77
Draai de potten om zodat we kunnen zien wat erin zit...
 
Dit is de M-STAK
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    205,8 KB · Weergaven: 91
En dit de shock therapy pre-workout
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    293,5 KB · Weergaven: 74
  • image.jpg
    image.jpg
    225 KB · Weergaven: 78
Waarom zou je beiden nemen dan? Zou niet nodig moeten zijn, zet een beter muziekje op als je 2 pre's, of uberhaupt pre, nodig hebt.
En 500mg caffeine (als ik t goed gezien heb in de vlugte) in t ene en dan nog wat in het andere, misschien nog eens 400 ofzo? Pittig (te) veel imo
 
Waarom zou je beiden nemen dan? Zou niet nodig moeten zijn, zet een beter muziekje op als je 2 pre's, of uberhaupt pre, nodig hebt.
En 500mg caffeine (als ik t goed gezien heb in de vlugte) in t ene en dan nog wat in het andere, misschien nog eens 400 ofzo? Pittig (te) veel imo
Is M-stak een préworkout?!
 
Kunt beter een goede maaltijd vooraf eten ipv zoveel caffeine. Een pre workout meal met de juiste voeding doet wonderen 🚀
 
Wist ik ook niet dat M-STAK een pre-workout was….
 
Kunt beter een goede maaltijd vooraf eten ipv zoveel caffeine. Een pre workout meal met de juiste voeding doet wonderen 🚀
De maaltijd die zitten goed….
 
Ik zou ze überhaupt alleen nemen op dagen dat je slecht geslapen, of een zware dag gehad hebt.
Je hoeft echt geen superhuman workout te doen om het maximale uit een training te halen.
Na 3 oefeningen per spiergroep vlakt het nut van meer oefeningen doen heel sterk af. Als je geen eens 3 a 4 oefeningen kan doen per spiergroep zonder pre-workout, dan heb je andere dingen om je zorgen over te maken dan een quickfix als pre-workout.

Ik zelf voel amper iets van cafeïne, maar voor de meeste mensen is 400mg meer dan zat.
 
Effe toch bij vermelden….dat ik geen 20 jaar meer ben hè….eenmaal tram 4 voorbij heeft het wel al eens zijn nut even iets extra te nemen voor die extra punch…werkend of niet werkend….wat voor ieder verschillend is en steeds zal zijn… ik sta elke morgen om 3h30 op om te gaan werken en kom tegen 17h thuis…maar toch doe ik de moeite om Shake en eten mee te nemen om aan mijn voeding te kunnen voldoen dus qua eten zit dat allemaal goed. Ik heb 5 jaar intensief getraind gehad maar na scheiding en blessures ben ik 9jaar aan de kant gezet geweest….nu eenmaal uit dit zwarte dal wil ik er terug 110% voor gaan. Op mijn drukke leven ga ik 6 op 7 naar de gym….enkel de zondag hou ik rust….en mijn sets bestaan uit 4x20 ongeacht welke spiergroep…. Dus nog eens mijn eten en trainingen zitten goed….zoek enkel een goede sur plus!
 
ok
 

Bijlagen

  • Screen_Shot_2016-04-20_at_4.22.55_PM.0.0.jpg
    Screen_Shot_2016-04-20_at_4.22.55_PM.0.0.jpg
    146,8 KB · Weergaven: 56
Alle tips zijn welcome anderzijds…😉
 
Nam ook vroeger altijd m-stack met pre workout, maar cafeïne in men pre was niet echt high dosed.

Dus misschien je stack combineren met een non-stim pre?
 
Ok, en wat met deze M-stak neem je de pillen alle tegelijk want uitleg over hoe nemen zitten niet echt bij de verpakking 😳😳
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    247,4 KB · Weergaven: 53
Ok, en wat met deze M-stak neem je de pillen alle tegelijk want uitleg over hoe nemen zitten niet echt bij de verpakking 😳😳
gewoon met een beetje water doorslikken denk ik
 
Dacht ik ook ..🤣
 
ik nam ze in 1 keer, enkel die bruine heeft een andere structuur en kan wat moeilijker zijn om te slikken :D
 
Ok alvast bedankt…..
 
Back
Naar boven