XXL Nutrition

Staking nakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tijdens je kuur moet je hard trainen,maar als het goed is hoef je jezelf niet te "dwingen", kracht komt vanzelf als je juist traint.
Na je kuur, ga je kracht verliezen, het is dan de kunst om EXTRA hard te trainen, jezelf 200% dwingen ,dan ga je veel behouden.

Wat is juist trainen?
 
schets eens een voorbeeld
Een voorbeeld zou kunnen zijn dat als je bijvoorbeeld 210 kg kunt benchen, je maar 150kg benched.
Met de gedachte " ach ik ga zowieso sterker worden".
Met die gedachte ga je dus niet sterker worden.
 
Een voorbeeld zou kunnen zijn dat als je bijvoorbeeld 210 kg kunt benchen, je maar 150kg benched.
Met de gedachte " ach ik ga zowieso sterker worden".
Met die gedachte ga je dus niet sterker worden.

Oké, dus tijdens de kuur train je op respectievelijk 70% van je 1rm en na je kuur?
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Oké, dus tijdens de kuur train je op respectievelijk 70% van je 1rm en na je kuur?
Je kunt niet lezen ook.
Lees mn laatste post eens op pagina 1
 
Laatst bewerkt:
Je kunt niet lezen ook.
Lees mn laatste post eens op pagina 1

die post heb je later aangepast, wat je er nu bij hebt geschreven heb ik net gelezen.

maar dat is geen antwoord op mijn vraag, wat adviseer je kwa workload na je kuur?
 
Het is natuurlijk algemeen bekend dat je na een kuur hard moet blijven trainen en goed moet blijven eten om zo min mogelijk terug te vallen.

Wat ik niet begrijp is jouw logica aangaande je inzet tijdens de kuur, komt wat over alsof ' ik kuur, dus groei toch wel mentaliteit'.
Hiernaast zie ik het verband niet tussen minder hard trainen tijdens de kuur en harder trainen na je kuur icm massa/krachtbehoud.

Overigens vind ik dat je jezels niet als maatstaf moet nemen na een kuurtje van een paar mg test op een ongetraind lijf..
 
ook die post heb je aangepast, nou niet scheinheilig gaan doen hè.
Ik heb gewoon een extra alinea getypt zodat je begrijpt wat er in het eerste alinea bedoeld word.
Want zelf iets erbij bedenken wat er bedoeld word kun je niet.
En trouwens,waar heb ik gezegd dat de gains in een kuur vanzelf komen?
Weet je wat...ik ga het nu zeggen......GAINS KOMEN VANZELF IN EEN KUURmaar om het MAXIMALE eruit te halen,moet je dus hard trainen,of wil je dit gaan weerspreken?
En je moet NOG harder trainen in je nakuur, wil je je gains behouden.
Dit is een feit maat.....alleen koppige mensen weerspreken dit!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon een extra alinea getypt zodat je begrijpt wat er in het eerste alinea bedoeld word.
Want zelf iets erbij bedenken wat er bedoeld word kun je niet.
En trouwens,waar heb ik gezegd dat de gains in een kuur vanzelf komen?
Weet je wat...ik ga het nu zeggen......GAINS KOMEN VANZELF IN EEN KUURmaar om het MAXIMALE eruit te halen,moet je dus hard trainen,of wil je dit gaan weerspreken?
En je moet NOG harder trainen in je nakuur, wil je je gains behouden.
Dit is een feit maat.....alleen koppige mensen weerspreken dit!!

Waarom probeer ik het nog :roflol: je hebt gelijk Amir.
 
Ik heb gewoon een extra alinea getypt zodat je begrijpt wat er in het eerste alinea bedoeld word.
Want zelf iets erbij bedenken wat er bedoeld word kun je niet.
En trouwens,waar heb ik gezegd dat de gains in een kuur vanzelf komen?
Weet je wat...ik ga het nu zeggen......GAINS KOMEN VANZELF IN EEN KUURmaar om het MAXIMALE eruit te halen,moet je dus hard trainen,of wil je dit gaan weerspreken?
En je moet NOG harder trainen in je nakuur, wil je je gains behouden.
Dit is een feit maat.....alleen koppige mensen weerspreken dit!!
Jouw preek wordt echt afgezaagd.
 
Ik heb gewoon een extra alinea getypt zodat je begrijpt wat er in het eerste alinea bedoeld word.
Want zelf iets erbij bedenken wat er bedoeld word kun je niet.
En trouwens,waar heb ik gezegd dat de gains in een kuur vanzelf komen?
Weet je wat...ik ga het nu zeggen......GAINS KOMEN VANZELF IN EEN KUURmaar om het MAXIMALE eruit te halen,moet je dus hard trainen,of wil je dit gaan weerspreken?
En je moet NOG harder trainen in je nakuur, wil je je gains behouden.
Dit is een feit maat.....alleen koppige mensen weerspreken dit!!


In je nakuur en tijdens je herstel zal je juist wat rustiger/minder moeten trainen
 
Maar jij snapt dat niet
Ik snap je logica wel.
Omdat je herstel niet snel gaat aangezien er geen testosteron voorhanden is als tijdens je kuur.
MAAR....het punt is je lichaam DWINGEN om zelf weer testosteron te produceren, zo snel mogelijk.
Dat krijg je als je hard blijft doortrainen, goed slapen en goed eten!
Dat is ook de normale manier om iemands testosteron te laten stijgen op een natuurlijke manier.
DAT is de manier om je lichaam meer testosteron te laten aanmaken voor atleten die niet aan het kuren zijn en de manier voor atleten die in een nakuur zitten dat hun lichaam weer testosteron gaat produceren.
En dat krijg je ook als je de laatste paar weken om de week steeds minder en minder testosteron zet.
Dan krijgt je lichaam ook een signaal dat er iets aan het veranderen is.
 
Ik snap je logica wel.
Omdat je herstel niet snel gaat aangezien er geen testosteron voorhanden is als tijdens je kuur.
MAAR....het punt is je lichaam DWINGEN om zelf weer testosteron te produceren, zo snel mogelijk.
Dat krijg je als je hard blijft doortrainen, goed slapen en goed eten!
Dat is ook de normale manier om iemands testosteron te laten stijgen op een natuurlijke manier.
DAT is de manier om je lichaam meer testosteron te laten aanmaken voor atleten die niet aan het kuren zijn en de manier voor atleten die in een nakuur zitten dat hun lichaam weer testosteron gaat produceren.
En dat krijg je ook als je de laatste paar weken om de week steeds minder en minder testosteron zet.
Dan krijgt je lichaam ook een signaal dat er iets aan het veranderen is.

Je snapt het nog steeds niet he
 
Je snapt het nog steeds niet he
Vriend...dat wat ik tot nu toe beweerd heb is door van galen bewezen met een wetenschappelijk artikel.
JIJ bent degene die het NOG STEEDS niet snapt!
 
Back
Naar boven