XXL Nutrition

Stam-X log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat was in belgie ook maar het is ook wel eens goed om die mensen weer te spreken.

Ja, vooral die Lolkema is lekker bezig, wat een beest !
Hij wil echt NIET verleiezen dit jaar van coming-man Tommy de Bruijn !
Sierke heeft, na zijn scheiding en verhuizings-toestanden toch wel wat trainingsachterstand. Goed voor ons !

verder gaf Lub aan dat de top 8 van vorig jaar (wij dus ook !) zich automatisch hebben geplaatst voor Tilburg en Dordt. Daarna zullen er toch kwalificaties moeten plaatsvinden voor deelname. In welke vorm is mij nog onduidelijk. Houd de site in de gaten ! (ww.highlandgamesfederatie.org)
 
Ik ben wel benieuwd hoe die strijd tussen Tommy en Hans gaat verlopen dit jaar!

Ik had het al gehoord van die kwalificaties maar ik weet niet of het de sport goed gaat doen. Ik ben benieuwd!
 
Ik ben wel benieuwd hoe die strijd tussen Tommy en Hans gaat verlopen dit jaar!

Ik had het al gehoord van die kwalificaties maar ik weet niet of het de sport goed gaat doen. Ik ben benieuwd!

Hoezo niet ? Er zijn gewoon teveel atleten op het moment, om die op één dag te laten strijden. Ik denk dat je straks aparte A en B wedstrijden gaat krijgen (net als de strongman)

Tommy en Hans = als Viking en Stam-X HAHA :D
 
Hoezo niet ? Er zijn gewoon teveel atleten op het moment, om die op één dag te laten strijden. Ik denk dat je straks aparte A en B wedstrijden gaat krijgen (net als de strongman)

Tommy en Hans = als Viking en Stam-X HAHA :D

Als er echte A en B-wedstrijden zijn is het geen probleem maar wel in het huidige systeem. Stel je voor dat je twee keer tijdens een kwalificatie uitgeschakeld wordt door iemand die 2 wedstrijden per jaar meedoet (bv. Stegeman) terwijl jijzelf altijd alle wedstrijden deelneemt dan kun je niet meer deelnemen aan de finale omdat je maar 1 wedstrijd per jaar mag missen. Dan is ook je motivatie weg om nog deel te nemen aan andere wedstrijden.

Dus ze moeten echt goed nadenken over hoe ze het aan gaan pakken. Eigenlijk is de enige goede optie idd A en B-wedstrijden maar krijg je dan als B-atleet nog genoeg wedstrijden of zijn het er dan net zo weinig als in de damescompetitie?

De enige manier voor ons is om ons te blijven kwalificeren door Tommy, Sierk en Hans uit te schakelen :D

Overigens hoorde ik in Belgie dat het best wel meevalt met het aantal nieuwe atleten.
 
De enige manier voor ons is om ons te blijven kwalificeren door Tommy, Sierk en Hans uit te schakelen :D

bomaanslag dan maar ? :D

Dus ze moeten echt goed nadenken over hoe ze het aan gaan pakken. Eigenlijk is de enige goede optie idd A en B-wedstrijden maar krijg je dan als B-atleet nog genoeg wedstrijden of zijn het er dan net zo weinig als in de damescompetitie?

Tja, inderdaad.... we zullen zien !

Nu profileren wij ons als goede reclame voor de sport dacht ik zo ! Altijd aanwezig, Forum-reclame, krantenartikels, nieuwe leden ronselen enz.
Hoe sta jij met je organistaie van de strandwedstrijd in Scheveningen ?
 
Maandag 12 maart 2007

- Tossing the caber
15 worpen

the same old story:
oppakken goed, balans goed, lopen goed, timing k*t, beste worp zo'n beetje 80 graden. Laatste worpen alleen opgepakt en gelopen. Die klote paal wil ook steeds wat torderen, zodat gooien lastig wordt.......:mad: Wat doe ik dan fout of ligt het aan de wat kromme paal.... k*t-excuus...:D
 
Maandag 12 maart 2007

- Tossing the caber
15 worpen

the same old story:
oppakken goed, balans goed, lopen goed, timing k*t, beste worp zo'n beetje 80 graden. Laatste worpen alleen opgepakt en gelopen. Die klote paal wil ook steeds wat torderen, zodat gooien lastig wordt.......:mad: Wat doe ik dan fout of ligt het aan de wat kromme paal.... k*t-excuus...:D

Ik ben benieuwd of we die caber dit seizoen gaan tossen of niet......
 
Het kan twee kanten op:

1. je vindt hem net zo klote als ik óf
2. je tossed hem EASY.

Ik hoop het eerste :D, maar indien de 2e dan zou ik me behoorlijk k*t voelen !
 
Ik kan er niks zinnigs over zeggen want ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een caber in mijn handen heb gehad.
 
Ik kan er niks zinnigs over zeggen want ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een caber in mijn handen heb gehad.

Kloterig eigelijk dat we apart trainen nu, anders was het gemakkelijker iets af te spreken....
 
Ja, das best wel k*t. Toch maar eens kijken of we nog binnen afzienbare tijd wat kunnen afspreken.
 
Dinsdag 13 maart 2007

- Home Trainer stand 6 - 16 iedere twee min. verhogen
(gewoon fietsen dus :) )

- Jumping Squats
5 x 12 x 70 kg

- Parallel squats (smith)
1 x 15 x 60 kg
1 x 15 x 100
1 x 15 x 120

- Platform Deadlifts
3 x 12 x 100 kg

Bewust hoog in reps, laag in volume, ging goed en pijnvrij

- Hyperextensions
3 x 12

- Small Grip Incline Bench Press
1 x 12 x 60 kg
1 x 6 x 80
2 x 5 x 90

- Bench Press
1 x 12 x 80 kg
1 x 10 x 90
1 x 8 x 100
1 x 5 x 110

- Abroller/leg raise 5 x 12

- Stretching
 
Beetje magertjes, hahaha :D Hoe is het met je rug?
 
Beetje magertjes, hahaha :D Hoe is het met je rug?

de 7 magere jaren ! :D Hoge reps met een laag gewicht vind ik vaak zwaarder dan laag met zwaar, dus blijft relatief :)

Gaat goed, wat lichte irritatie in de linkerheup, maar rechts geen last ;)
 
Back
Naar boven