Fitness Seller

Stam-X log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaha, maar dan moet je er wel bij vertellen dat ik hier bijna in mijn kilt piste van het lachen om die dikke lip van nasi-bami! De tranen stonden echt in mijn ogen en ik krijg nou bijna weer een lachstuip terwijl ik die foto zie :roflol:

idem, zeker al je hem fullscreen hebt HAHAHA
 
Donderdag 30 augustus 2007

Laatste training voor de grote finale as zondag

- WFD 12,7 kg; 10 worpen
Eeen aantal lekkere worpen boven de 15 m (doorgaans gooi ik thuis minder ver dan op een wedstrijd )

- Steenstoten 8 kg 10 worpen
5 x uit stand; 8,5 - 9,5 m (moeizaam !)
5 x aanhinken; 9,5 - 10,5 m
Eindelijk weer eens verder met aanhinken !

Zondag nog naar wat PR's gooien dan ! Het zal duidelijk zijn dat Viking en ik voor de twee onderste plekken gaan strijden !
 
Ja maar dat is niet zo vreemd als je ziet tegen wie we het opnemen toch?

Maar volgend jaar gaan we het ze moeilijk maken he! Dan hebben we weer een winter kunnnen trainen zodat we een beetje aansluiting kunnen vinden. :D


We gaan strijdend ten onder!!!!! RAAAAHHH!
 
Je kunnen nog wat puntjes van PK en Chris het Beest afsnoepen en misschien wel van Nasi-Bami. :) Verder is het hopen op 3 x Fail :D
 
:zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz:
 
Truste Stah! Slaap je morgen ook even door tijdens de finale? :D
 
Sucses morgen.
Eneh Viking, je moet je hoofd scheren voor een wedstrijd :D
 
??? Die moet je even uitleggen! Ik ben nogal blond namelijk! :D
 
Zondag 2 september 2007

Finale HG in Hank.

Viking en ik plaatste als laatste voor deze finale. Viking had er zelfs de wildcard voor nodig.
De overige 10 deelnemers waren van dusdanig kaliber dat het duidelijk tussen ons ging voor de laatste twee plaatsen.

Hamer begon zols gewoonliojk weer erg stroef. Gelukkig gooide ik één 20 + waardoor ik Viking één puntje voorbleef. Ik was er niet blij mee, want het wordt toch wel een stijd dat dat ding richting de 23 meter gaat vliegen ! (mijn PR is derhalve 22,5m en al weer een tijd geleden).

Op de WFD kreeg ik weer hulp van mijn vriend Pieter Karst, die weer eens tussen Viking en mij ging zitten. Dit leverde mij dus twee punten op tov van VIking ! Ook de afstand was niet slecht een dikke 15,5 m. Maar ook hier, de PR is bijna 16, dus.....

Steen heb ik echt moeite mee de laatste tijd, en is ook technisch het meest lastigst. Op 8,71 m bleef ik steken (uit stand, uiteraard !) Viking deed er 14 cm boven op en pakte zo één punt terug.

De caber is traditioneel de grote 6 meter boom in de finale. Deze vind ik beter handteerbaar dan de loeder van een 5. Ik bleef echter, bet al sViking steken op een 45 graden, hoewel de foto's toch een hogere graden liet zien... Blijft altijd lastig beoordelen.

Finaly het hooggooien. Normaal staren we op 3,50 m, maar nu weerd 3,70 m als starthoogte aangegeven. Ik had er zelfs drie beurten voor nodig om deze alsnog te cleanen. Ik voelde me ook steeds slapper en futlozer en was niet fit... Viking miste schromelijk drie keer de starthoogte:( Mijn buit was dus binnen, de ÉÉN NA LAATSTE plaats. :p Helaas besloot de scheid meteen maar de 4,10 te gaan, en die tik ik wel aan, maar krijg hem er net niet overheen, en zeker vandaag niet... Had gehoopt op 4,00 en een PR, maar goed...

Hierna volgte de WOut en Tommy show, maar die hadden wij reeds 234 x gezien dit jaar, dus leuk :rolleyes:.. Oude Wout won overigens het hoog met 5,25 m en tevens de wedstrijd. Toch klasse op zijn oude dag :)

Voor het klassement van het NK over 9 games, eindig ik nog als 8e achter PK, en nog voor Chris van Loon (9e) en onze Viking (10e). Toch leuk.... Tommy de Bruijn mag zich voor het eerst NEDERLANDS kampioen noemen, en dat als Belg ;)
 
Goed gedaan kerel! Jammer dat je niet helemaal fit was.
 
??? Die moet je even uitleggen! Ik ben nogal blond namelijk! :D

Ik zie toch duidelijk stoppeltjes als jouw hoofd mijn beeldscherm vult :D

Goed gedaan Stah, die eeuwige strijd tussen jullie pakt nog steeds in je voordeel uit.

Van de winter trainen, trainen, trainen.
Volgend jaar wil ik jullie toch wel in de middenmoot zien eindigen.
 
Ik zie toch duidelijk stoppeltjes als jouw hoofd mijn beeldscherm vult :D

Goed gedaan Stah, die eeuwige strijd tussen jullie pakt nog steeds in je voordeel uit.

Van de winter trainen, trainen, trainen.
Volgend jaar wil ik jullie toch wel in de middenmoot zien eindigen.

Oooh...bedoel je het zo! Dat komt omdat ik vrijdagochtend mijn kop had geschoren en die foto is van eind van de middag op zaterdag en mijn haar groeit echt snel.

Volgend jaar ben ik van plan om de rollen om te draaien, MWOEHAHAHA!!!!
 
ga je ook geen strongman wedstrijden doen?
 
ga je ook geen strongman wedstrijden doen?

Ik zou meedoen in Sneek, maar meer om ouwe Viking wat te ondersteunen.
Dat ging toen niet door. Wellicht een keer een C-wedstrijd ;), maar er liggen zeker niet mijn prioriteiten. Ik ben gewoon niet sterk genoeg....
Mijn lenigheid en atlethisme maken bij HG een hoop goed ! HAHAHAHA:)
 
hmmm, probeer es zou ik zeggen :)
 
Dinsdag 4 september 2007

- Home Trainer 5 minuten

- Medley van 1 x voorslaan, 1 x FSQ, 1 x PP, 1 x FSQ, 1 x PP = 1 ''herhaling''
1 x 6 x 50 kg
1 x 4 x 60
1 x 3 x 70
1 x 2 x 80

- Deadlift
5 x 5 x 120 kg

- BOR
5 x 8 x 80 kg

- Hang Pull
5 x 8 x 60 kg

- Hyperextensions
3 x 10

- Barbell Curl
5 x 8 x 50 kg

- Crunches
- Stretching

COMMENT:
Pfffffff, voel me nog steeds niet fit en dat was te merken. Benen als lood, hijgen als een jong paard, zelfs met opruimen een hartslag van boven de 180 :eek: Wel gelukkig alles afgemaakt zonder mijn eten te verliezen, al zat het er soms tegenaan ! Laatste tijd vanwege het drukke wedstrijd schema wat minder getraind en veel teruggevallen op machines.... Vooral bij rug was dat te merken. 5 setjes BOR doet 1000 x meer dan zo'n machine, zelfs met een mieten-gewicht ! BOR rulez ! Alles doet me nu zeer...
 
Back
Naar boven