XXL Nutrition

Stam-X log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, het is allemaal ineens weer zwaar terwijl je aantal weken geleden 2x zoveel gewicht pakte. Ik ken het zal ik maar zeggen......
 
BOR = gewoon een lekkere oefening!
 
komt wel weer terug, gewoon een kwestie van door blijven gaan ;)
 
Donderdag 6 september 2007

- BW Dips
5 x 6

- Incline Dunbbell Press
10 x 10 x 30 kg
(laatste drie setjes wat minder incline tot plat)

- Bench Dips
4 x 10 x BW + 20 kg

- Cable Crossovers
5 x 15

Verder nog wat:
- Pull Throughs
- Leg Extensions
- Crunch Machine en

- Stretching
 
niet slecht, je bent weer aan de slag! wanneer ga je weer deadliften en squatten?
 
- Incline Dunbbell Press
10 x 10 x 30 kg
(laatste drie setjes wat minder incline tot plat)

Killer!

Moet een gigantische pijn veroorzaken nu.
 
niet slecht, je bent weer aan de slag! wanneer ga je weer deadliften en squatten?

Dinsdag heb ik Frontsquats en Deadlift reeds gedaan, met de nodige spierpijn.... Maar inderdaad zullen ze nu weer met enige regelmaat gaan terug keren ! :)

Killer!

Moet een gigantische pijn veroorzaken nu.

Verrassend genoeg, nog niet..... ;)
Viel overigens niet mee na het dippen....
 
wel een vette training sowieso, leuke keuzes
 
Gaat lekker zo!
 
Killer!

Moet een gigantische pijn veroorzaken nu.

The pain sets in.........

nooit geweten dat ik evengoed zoveel borstspier had... |AAAAUUUWW :)
 
Dat wordt morgen leuk dan bij het steenstoten en de WFD! ;)
 
yep.......
 
Leuk je even gezien te hebben Stah, je bent een flinke gozer. Richard en jij hadden zo broertjes kunnen zijn:)
 
Thanx guys :)
 
Zondag 9 september 2007 HG Almelo

Reeds vroeg op pad naar het Oosten én dat zonder vrouw ! IK sta er om bekend om zeer matig te presteren als zij er niet is. De Dijk heeft er zelfs een leidje over geschreven ;)

Het begon dus zoals verwacht met een k*t-prestatie op de hamer en het slechtste reslutaat van dit jaar op dit onderdeel. Gelukkig kon ik Viking 20 cm voor blijven voor de puntjes :D
De WFD ging beter en ik scoorde zowaar een PR ! TWEE hele CENTImeters verder dan de score die ik al in mei liet noteren ! Alle beetje helepen zal ik maar zeggen ! Ook de steen ging weer eens wat beter dan voorgaande wedstrijden, eindelijk weer eens richting de 9 meter. Helaas gooide de nummer 5 in zijn laatste worp pas Viking en mij voorbij.... DE caberwas weer een gevecht, al krijg ik het gevoel wel steeds beter te pakken. De timing laat het nog steeds wat afweten. Bij het hooggooien mochten we eindelijk eens op voor de 4,0 m! Maar na drie gemiste pogingen was het weer een domper. Het lange wedstrijdseizoen eist zijn tol, het vuur is écht weg....... Jubbega sla ik over as zaterdag, maar zondag is THE CLASH OF THE TITANS in Amersfoort.
 
Goed gedaan stah! Top ook op de stone, heeft me hint toch nut gehad ?

Leuk ook dat je er was Zaterdag.
 
Reeds vroeg op pad naar het Oosten én dat zonder vrouw ! IK sta er om bekend om zeer matig te presteren als zij er niet is. De Dijk heeft er zelfs een leidje over geschreven
:roflol:

Want als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist!


Gelukkig kon ik Viking 20 cm voor blijven voor de puntjes
Goede dag dan toch:D
 
uiteindelijk 6e van de 9. 4,5 punt voor op Viking :)
 
trainingen gaan weer de goede kant op zie ik stah,mocht je nog in de aankomende weken naar wout zijlstra af reizen op bv een zaterdag dan hoor ik het graag stah!
 
Back
Naar boven