XXL Nutrition

Stam-X log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hè hè... Jullie zijn ware concurrenten!
 
Dinsdag 11 september 2007

- 10 minuten hometrainer, afwisselend licht met RPM > 100 en daarna zwaar...pffieuw

- Deadlift
1 x 15 x 60
1 x 12 x 100
1 x 8 x 140
5 x 5 x 180

- Barbell Rowing
2 x 12 x 80
5 x 8 x 100

Mijn rug had hierna behoorlijk op zijn flikker gehad, dus verder maar wat rustiger aan gedaan:

- Hang Clean & Press
5 x 8 x 60 kg

- Hang Pull
5 x 8 x 60 kg

- Side-/Front-/bend over Laterals
ieders 2 x 10 x 10 kg

- Barbell Curl
5 x 8 x 50 kg

- Crunch Machine
3 x 25 x 50 kg

- Stretching
-Infrarood Sauna :)
 
This is more like it :cool:
Goeie training
 
ziet er goed uit stah!

is die deadlift voor jou niet eigenlijk veel zwaarder aangezien jij de stang 1 meter hoger moet optillen dan de meeste mensen?

:P
 
lekkere training stah, goed volume ook!

langere mensen hebben grotere rom met deadlift? don't know.. je armen zijn ook langer maar dat weet ik niet precies of dat veel uitmaakt. wel interessant opsich.
 
Lekker die deads! Hoeveel is je max daarop?
 
ziet er goed uit stah!

is die deadlift voor jou niet eigenlijk veel zwaarder aangezien jij de stang 1 meter hoger moet optillen dan de meeste mensen?

:P

zo gigantisch is ie toch niet?
 
ziet er goed uit stah!

is die deadlift voor jou niet eigenlijk veel zwaarder aangezien jij de stang 1 meter hoger moet optillen dan de meeste mensen?

:P

Zo lang is hij nou ook weer niet, hij is 1,95m. Dus het scheelt effectief misschien 20 centimeter tillen. En grote mensen hebben meer massa en zouden dus al meer basiskracht moeten hebben. We hebben het hier niet over een of andere mega-ecto van 2,20m ofzo. :D
 
zo gigantisch is ie toch niet?

pff hou op t is een reus haha

Zo lang is hij nou ook weer niet, hij is 1,95m. Dus het scheelt effectief misschien 20 centimeter tillen. En grote mensen hebben meer massa en zouden dus al meer basiskracht moeten hebben. We hebben het hier niet over een of andere mega-ecto van 2,20m ofzo. :D

195??? dat kan tog nooit ik ben 192 en t leek tog dat tie een heel stuk langer was dan ik haha!
wel lachen een reuze ecto :roflol:
 
ik ben 1m94 en deadlift is veruit men beste oefening denke, 1m95 zal wel niet veel hoger zijn :D
 
195??? dat kan tog nooit ik ben 192 en t leek tog dat tie een heel stuk langer was dan ik haha!
wel lachen een reuze ecto :roflol:

Dat is optisch bedrog, haha! (of het zegt iets over jouw omvang dat je jezelf klein voelt naast hem :D). Maar hij weegt natuurlijk wel 130kg ofzo dus hij is ook niet echt klein. Maar hij zegt altijd dat hij zich klein voelt naast mij terwijl ik 7 cm korter ben en maar een kilo of 5 zwaarder weeg.
 
dikke training hoor, hoog volume idd, mijn rug ging echt kapot op 5*5 deads.
 
Lekkere deads Stah!
De ROM van de deads hangt vooral van je been en armlengte af.
Ideaal is de bouw van een chimpansee, die heeft een ROM van 15cm denk ik met deads :D
Stah is wel groot, maar zo'n gigantische reus is het nu ook weer niet.
 
Lekkere discussie hier over mijn omvang HAHA, ga lekker door zou ik zeggen !:)
 
Dat is optisch bedrog, haha! (of het zegt iets over jouw omvang dat je jezelf klein voelt naast hem :D). Maar hij weegt natuurlijk wel 130kg ofzo dus hij is ook niet echt klein. Maar hij zegt altijd dat hij zich klein voelt naast mij terwijl ik 7 cm korter ben en maar een kilo of 5 zwaarder weeg.

Bij een groep Dwergen voel ik me pas groot !

Stah is wel groot, maar zo'n gigantische reus is het nu ook weer niet.

Hoor jij bij de dwergen ? :D
 
goed jongkiej:D..
op naar de PR dagen of nie?:)
 
Back
Naar boven