MuscleMeat

Stanazolol / Winstrol tabs...Hoe schadelijk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarop baseer je je uitspraak dan..? En tuurlijk, beide zijn schadelijk, maar daarom kan er nog wel verschil zijn in de mate waarop.

Mja, ik snap niet zo goed waar je naar toe wilt. Ik baseer mijn uitspraak op uitspraken die hier in dit topic worden neergeplempt.

Ik wil gewoon duidelijk stellen dat het gebruik van aas, of het nu oraal is of door middel van inject, gewoonweg niet gezond is. Het in de war gooien van je hormoonsysteem is gewoon slecht voor je algehele gezondheid. Dat er dan ook nog mensen zijn die "tips" geven die nergens op slaan, dan voel ik me gewoon geneigd om hetgeen wat ik eerder typte neer te plempen.
 
Zoiets kan je alleen uitproberen dmv een test.De een zegt niet schadelijk,de ander zegt dat.

Na 2 weken ff je ALAT/Asat/Gamma gt laten prikken,dan weet je het pas.Ik zelf stijg enorm ook al bij kleine dosis.Mijn Gamma gt was verdubbeld op nolvadex naar 80,dus persoonsafhankelijk

Wat kost zo'n test ongeveer als je het zelf moet betalen?
 
Mja, ik snap niet zo goed waar je naar toe wilt. Ik baseer mijn uitspraak op uitspraken die hier in dit topic worden neergeplempt.

Ik wil gewoon duidelijk stellen dat het gebruik van aas, of het nu oraal is of door middel van inject, gewoonweg niet gezond is. Het in de war gooien van je hormoonsysteem is gewoon slecht voor je algehele gezondheid. Dat er dan ook nog mensen zijn die "tips" geven die nergens op slaan, dan voel ik me gewoon geneigd om hetgeen wat ik eerder typte neer te plempen.
True tot op een bepaalde hoogte. Maar mensen die het willen gebruiken, zullen met medeweten dat het slecht is voor de gezondheid toch gaan gebruiken. Dan kun je het of hypocriet niet over hebben en het gedogen tot op een bepaalde hoogte (of verbieden). Of er richtlijnen voor hanteren om die mensen toch te informeren over het gebruik om te kunnen kiezen tussen de minst van de kwaden en zo de schade op gezondheid te beperken.

Het argument gebruiken dat het dan slecht is in zijn algemeenheid komt dan meer neer op een dooddoener, omdat het toch wel gebeurt.
 
Ik vind winstrol echt geen geweldig middel voor bb, kan aanvullend in een stack wel goed zijn maar op zichzelf is het héél zwak. En droger worden is vooral energie verbranden, aas dienen om de spiertjes te behouden en/of op te bouwen. Om harder te worden zijn er ook weer betere alternatieven mogelijk, hoewel die natuurlijk ook schadelijk zijn. Een beginner kan zich in elk geval beter richten op massa en dan is winstrol een heel vreemd keuze.
 
Ik vind winstrol echt geen geweldig middel voor bb, kan aanvullend in een stack wel goed zijn maar op zichzelf is het héél zwak. En droger worden is vooral energie verbranden, aas dienen om de spiertjes te behouden en/of op te bouwen. Om harder te worden zijn er ook weer betere alternatieven mogelijk, hoewel die natuurlijk ook schadelijk zijn. Een beginner kan zich in elk geval beter richten op massa en dan is winstrol een heel vreemd keuze.

Ik begrijp je standpunt en wil deze dan ook helemaal niet bekritiseren toch snap ik het wel als beginners kiezen een een kuurtje met winny

1. Je hoeft er niet voor te prikken. Er zijn veel mensen die dit niet fijn vinden.
2. Redelijk "veilig" in de zin het is snel je lichaam weer uit. Reageer je er niet goed op dan ben je het zo weer kwijt.
3. Gebaseerd op menig log hier kan men toch redelijk wat kilo's pakken. Stel je neemt het met een korreltje zout dan vind ik 3-5kg toch netjes voor 6 weken.

Natuurlijk zou bijv test only een betere keus zijn maar menig een vind dit een grote stap. Daarbij behoren natuurlijk ook de sportschool verhalen. Als je die moet geloven dan zouden we alle beginners aan de deca only of dianabol moeten helpen.
 
Leuk topic maar al die tegenstrijdigheden overal word ik simpel van. Ik heb nooit aas gebruikt en wilde zo in het najaar een 1e keer winny kuurtje doen. Omdat dit dus een simpel en goed beginnerskuurtje zou zijn. Wordt ook in veel andere topics vermeldt. Maar als ik het hier zo volg is het dus maar een halfgare aas als je die alleen gebruikt. Ik ga niet een kuur doen die maar half werk zou zijn, maar aangezien het de 1e zou worden heb ik ook geen zin om vanalles te stacken en geen idee meer te hebben wat me overkomt :rolleyes:

studie, wordt overal geroepen. Ik lees nogal veel naar m'n 1e kuur toe. En iedere keer wordt het onduidelijker ;) Ik heb nog tijd genoeg maarja... wel fuccing irritant allemaal..
 
Ik begrijp je standpunt en wil deze dan ook helemaal niet bekritiseren toch snap ik het wel als beginners kiezen een een kuurtje met winny

1. Je hoeft er niet voor te prikken. Er zijn veel mensen die dit niet fijn vinden.
2. Redelijk "veilig" in de zin het is snel je lichaam weer uit. Reageer je er niet goed op dan ben je het zo weer kwijt.
3. Gebaseerd op menig log hier kan men toch redelijk wat kilo's pakken. Stel je neemt het met een korreltje zout dan vind ik 3-5kg toch netjes voor 6 weken.

Natuurlijk zou bijv test only een betere keus zijn maar menig een vind dit een grote stap. Daarbij behoren natuurlijk ook de sportschool verhalen. Als je die moet geloven dan zouden we alle beginners aan de deca only of dianabol moeten helpen.
Ik begrijp jouw standpunt ook, en volg tot op bepaalde hoogte wel de redenering die beginners maken. Maar imo zijn we er hier om hen op andere gedachten te brengen omdat ik het gewoon geen ideale (en relatief dure) beginnerskuur vind:)

Nu ja, dat van die 3-5 kilo klopt helemaal maar je ziet ze niet. Laatst ook weer zo'n gast op de sportschool dit ik het had afgeraden, toch ermee doorgegaan en hij had ook 5 kilo gewonnen maar was teleurgesteld met wat ie in de spiegel zag. Tja dan moet je een test-dbol kuurtje doen dan win je 10 tot 12 kilo in 2-3 maanden en word je ook nog eens een pak sterker.

Winstrol is een leuk middel om de 100 meter op te lopen of pre contest in een cut kuurtje erbij te mikken maar op zichzelf stelt het voor bb weinig voor. Velen merken trouwens hetzelfde bij deca, zijn echt middelen die een stack nodig hebben.

Winny is wel leuk voor het geval je echt bang bent van AAS en injecteren (al begrijp ik echt niet waarom) en je wilt een beetje met lichte aas 'experimenteren' zonder dat het aan de buitenkant zichtbaar is. Maar imo is het puur een ik-wil-nog-snel-voor-de-zomer-beachboy-worden AAS (en dat lukt dus niet).
 
Nu ja, dat van die 3-5 kilo klopt helemaal maar je ziet ze niet. Laatst ook weer zo'n gast op de sportschool dit ik het had afgeraden, toch ermee doorgegaan en hij had ook 5 kilo gewonnen maar was teleurgesteld met wat ie in de spiegel zag. Tja dan moet je een test-dianabol kuurtje doen dan win je 10 tot 12 kilo in 2-3 maanden en word je ook nog eens een pak sterker.

Tijd voor een andere dealert? Ik zag het namelijk wel als mijn "eerste" kuurtje.
 
Nee dat was human grade 100% echt. Ik denk dat de verschillen dan eerder te zoeken zijn bij je persoonlijke aanleg en mogelijk voeding. Maar wie hard gaat op winny, had misschien wat langer naturel kunnen doorgaan op boterhammen met kip en creatine.
 
Wat is schadelijk?
effect op:
- hart/cholesterol
- lever
- nieren
- gewrichten
- hormoonhuishouding
- gyno
- prostaat
en dan nog:
- kaalheid
- acne
etc

Hangt er allemaal maar van af waar je het meest meezit.
6 weken winstrol tabs zal je lever echt wel trekken en je HPTA krijgt het niet te hard te verduren. Je cholesterolwaarden zullen wel verslechten en je hebt meer kans op blessures.
 
Nee dat was human grade 100% echt. Ik denk dat de verschillen dan eerder te zoeken zijn bij je persoonlijke aanleg en mogelijk voeding. Maar wie hard gaat op winny, had misschien wat langer naturel kunnen doorgaan op boterhammen met kip en creatine.

Het gaat om de hardheid en vasculariteit die ik ervaarde...

En langer naturel door kunnen gaan...mja ach...daar heeft ieder zijn mening over.
 
Hmmmmmmmmmmmmm Zomer Beach Boy!!! Dat wordt volgende maand beginnen, rode boei onder de arm, zonnebrand creme op en naast Pamela over het strand kijken naar verdrinkende schaapjes!!! Whaahhaha!!!

Ja het loopt allemaal door elkaar, het is gewoon niet goed, ik wou graag weten of er een gradatie aan vast te stellen is. Dit is dus niet het geval dus................. we wachten af. Ik ben 1x een weekje ermee begonnen maar stopte daarna meteen omdat ik me niet helemaal goed voelde en dus niet door durfde te gaan. Ik ben een onwijze schijterd op gebied van AAS dus prikken vind ik al helemaal niet cool haha. Maaaar goed, het voordeel van een schijterd is dat je tenminste alles een beetje uitzoekt voordat je wat doet. Geloof toch dat het merendeel van de garde zonder angst eraan begint dankzij:
Ik wil Schwarzenegeren!
Hier heb je een spuit
Wat is het?
Groeispul
Niet zeiken, zetten, groeien!
Thanks voor zover al allen!
 
het grote probleem met winny is dat het veel gebruikt wordt door bacoboys om met een redelijke fysiek op het strand te lopen pronken, nuja dat is niet echt een probleem maar het wordt s'avonds wel een probleem als ze een paar liter alcohol gaan binnenhijsen en dat soms wekenlang naar elkaar terwijl ze ondertussen ook nog eens winny's blijven doorslikken.
 
Bacoboys???

Whhahahaha te cool!!!

Volgens mij is Winny het MOOIEJONGENS AAS of niet?
 
Nieuwe vraag betreffende dit onderwerp!!!!

Er werd op de sportschool gesuggesteerd dat tabs only schadelijk is (duh) en tabs plus injects beter is. Hierop opperde ik dat tabs+injects nog schadelijker is gezien er nog meer wordt toegediend (dit denk ik althans). Vervolgens zei iemand dat, dat niet het geval was omdat als je bijvoorbeeld testosteron spuit die stanozolol tabs beter worden opgenomen. Alleen lijkt mij dit bullshit, bedoel je lever zegt dan toch niet ineens ooojaaaaaa nu weet ik wel hoe ik er mee om moet gaan?
 
lijkt mee ook dat 1aas schadelijk is als je er dan nog een naast zet zal het de andere er niet minder schadelijk op maken
 
Nee exact, ik vind het ook een raar verhaal!!! Maar goed je weet maar nooit misschien is er een verklaring voor maaaaaaaaaaaaar..... lijkt me sterk.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven