AndroidHealthClinic

stand van zaken in week 5: primo + var kuurtje

Bezoekers in dit topic

philippe_no

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 mei 2004
Berichten
314
Waardering
0
Beste Dbb,
Ik was eerst helemaal niet van zin een logje bij te houden wegens tijdsnood maar zal jullie wel even een tussenstand doorgeven:
Voor:
1m83
76 kg
8% vet: elektronisch gemeten (dus niet geloofwaardig)

na:
1m83
83 kg
8% vet

Ik heb totaal geen last van sides, mss één enkele puist om m'n kop, niet echt een verhoogd libido, geen spierpijnen,...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er allemaal niet veel van merk alhoewel ik de 2 laatste trainingen echt wel super vooruit ga.
Als er mensen mss nog vragen hebben die een gelijkaardig kuurtje willen doen ofzo mogen ze die altijd stellen.
Ik zal zeker nog een paar keer verslag uitbrengen van hoe het verder gaat.

Ps: kuur
week 1-8: primo 400mg EW
week 2-6: var 40mg ED
 
:rolleyes: Je komt dik zeven kilo aan, je bf% blijft hetzelfde maar je merkt er niets van..
 
jawel ik begin het nu wel te zien maar ik bedoel dat ik pas sinds vandaag of gisteren een echte krachttoename voel bij sommige oefeningen
 
ik heb het zelfde kuurtje gedaan, maar dan de laatste weken 30mg var erbij.

eerste paar weken; beetje meer zweten, iets vettere huid,
vanaf week 4 of 5 (toen de var inkickte en de lange esther van de primo goed zijn werk begon te doen); krachts-toename steeg als een raket, kilo's knalde erop ineens.

7kg totaal gewonnen met gelijk vet %, daarna toch weer rap 2kg's kwijt geraakt, waarvan zeker 1 vocht ! (ondanks dat je "geen vocht" vasthoudt")

succes, lekker kuurtje, ik was er blij mee :P
 
8 of 10 weken kuur Loo ?
 
Ryu zei:
8 of 10 weken kuur Loo ?

8

(achteraf liever 10 weken van gemaakt; ik was nog niet klaar met groeien ;) , en ik was net lekker wreed aan het knallen op die var toen moest ik stoppen)
 
Nu ben ik dus dik 7 weken ver in mijn kuurtje. Ik heb mijn dosis primo wel wat verhoogt naar 500mg per week.
ik weeg nu +- 85kg en mijn vetpercentage is iets bijgekomen.
Nu vind ik het erg jammer dat de kuur bijna voorbij is nl laatste week want begin nu pas echt te merken hoe het spul werkt. Mijn kracht neemt enorm toe.
Sides heb ik niet echt: geen extra coïtus-drift, wel iets meer rode bolletjes op mijn borst en rug maar echt niet veel.


Ik heb nog wel enkele vraagjes:
Kan ik de kuur nog wat verlengen of zal ik hier niet veel van merken?
Ga ik na de kuur echt een dip krijgen inzake kracht?
 
philippe_no zei:
Nu ben ik dus dik 7 weken ver in mijn kuurtje. Ik heb mijn dosis primo wel wat verhoogt naar 500mg per week.
ik weeg nu +- 85kg en mijn vetpercentage is iets bijgekomen.
Nu vind ik het erg jammer dat de kuur bijna voorbij is nl laatste week want begin nu pas echt te merken hoe het spul werkt. Mijn kracht neemt enorm toe.
Sides heb ik niet echt: geen extra coïtus-drift, wel iets meer rode bolletjes op mijn borst en rug maar echt niet veel.


Ik heb nog wel enkele vraagjes:
Kan ik de kuur nog wat verlengen of zal ik hier niet veel van merken?
Ga ik na de kuur echt een dip krijgen inzake kracht?


sinds wanneer heb je dosis primo verhoogt?
als ik jou was zou ik kuur zekers doortrekken, 7 weken met enath is ook niet echt lang. kunt er gerust een 10weekse kuur van maken mijn inziens.
mbt tot je kracht, probeer eens clen te nemen tijdens je nakuur. ik werd er zelfs iets sterker van tijdens mijn nakuur.
gr d
 
ArieWillem zei:
:rolleyes: Je komt dik zeven kilo aan, je bf% blijft hetzelfde maar je merkt er niets van..

hij denkt waarschijnlijk 2x zo groot te worden met een kuurtje :D
 
Heb de primo sinds week 6 verhoogt en doe dit tot week 8...
De primo dan nog 2 weken doortrekken en de var dan ook of niet?

@ kale: nee dat denk ik helemaal niet maar het probleem is dat je een beeld in je hoofd hebt maar vanaf andere mensen het wel zien zit het goed. En andere mensen zien het dus wel, en ik zeker ook.
 
Met welke doseringen kuur je eigenlijk? Verder een prima resultaat tot nu toe, alleen zal de kunst zijn die kilo's vast te houden.

Succes
 
Ik kuurde van week 1-5: 400mg primo EW 6-8: 500mg primo
2-8: 40mg anavar
 
Was dit je eerste kuur trouwens?
 
Yep dit is de eerste kuur en m'n spullen zijn van gs...
 
philippe_no zei:
Ik heb nog wel enkele vraagjes:
Kan ik de kuur nog wat verlengen of zal ik hier niet veel van merken?
Ga ik na de kuur echt een dip krijgen inzake kracht?

zoals ik al eerder zei; zeker 10 weken van maken, ik had ook spijt dat ik niet langer door kon gaan.

en die dip, die ga je zeker krijgen:p ; die gruwelijke pomp en kracht die je nu hebt van die anavar, die verdwijnt als sneeuw voor de zon tijdens je nakuur.

schrale troost; je houdt nog wel wat van je kracht over.

succes alvast :D
 
Eindevaluatie van de kuur

Eerst en vooral de stats:
1.83m
83kg (dwz 7 kilo overgehouden)
22jaar

Tot nog toe ben ik wel tevreden over deze kuur.
Ben nu derde week van nakuur en heb dus wel een kilo of twee-drie snel verloren onmiddelijk na de kuur. Ik hoop dat ik de rest vasthou.
Wat ik nu wel merk is dat er wat acne komt opzetten. Niet echt opvallend maar wel heel veel kleine mini puistjes. Ik hoop dat dit snel overgaat.
De kracht is onmiddelijk na de kuur enorm gedaald. Wel nog steeds beter als voor de kuur. Sex-drift is ook wat minder maar minder erg als verwacht.

Ik hoop dat jullie iets hebben aan dit mini-logje...
Als er nog iemand vragen heeft stel je die maar.
Laterz..

Kan al niet wachten dat het maart is, dan kan opnieuw starten:D
 
Toevallig voor en na foto's?
 
Back
Naar boven