AndroidHealthClinic

stanozolol bayer schering 10mg??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ArnoldJR

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
84
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallo heb momenteel tabs van bayer schering deze zijn 10mg. Andere ervaring mee?

stanozolol-tablets-bayer-100-tabs-10mg-tabozolol-tablets-bayer-200-tabs-5mg-tab.jpg
 
Zie vaak berichten dat deze niet van bayer zijn.

Maar hoor van bekende dat ze wel werken.

er moet dus wel iets in zitten maar Wat?;-)
 
Weet het niet maar zit zelf bekant al op 60mg week 3, en nog steeds geen krachtwinst
 
Weet het niet maar zit zelf bekant al op 60mg week 3, en nog steeds geen krachtwinst

dan is het troep als je nog geen krachtwinst hebt want in week 3 kickt die in :o moet je toch wel iets merken
 
dan is het troep als je nog geen krachtwinst hebt want in week 3 kickt die in :o moet je toch wel iets merken



Bullshit winstrol is niet altijd gerelateerd aan krachtswinst.

TS gain je wel? En voeding uberhaupt goed
 
Weet het niet maar zit zelf bekant al op 60mg week 3, en nog steeds geen krachtwinst

ook geen wonder dat je geen kracht winst heb want bayern heeft helemaal geen winnytabs, dus die zijn zo fake als ma kan, bayern heeft proviron en testoviron
 
-
 
Reden: kennes verbreed
Laatst bewerkt:
Ik ben er mee gestopt. Na 3 weken geen krachtwinst betekent toch voor mij dat het allemaal niet klopt en zeker als ik winstrol eerder heb gedaan en toen een forse krachtwinst kreeg. Het enige wat ik heb gemerkt met deze is dat ik wat acne heb. Achja ik ga toch maar voor een bekende uglab.
 
Back
Naar boven