Fitness Seller

Stanozolol only schema voor 9 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rijswijkmaster

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
7
Waardering
0
Hey gasten dit is het schema voor stanozolol 9 weken waar het over gaat , is dit een beetje te doen of is dit helemaal fout ?

Ik hoor het graag van jullie thnx

week1: 10mg = 2 tabs
week2: 15mg = 3 tabs
week3: 20mg = 4 tabs
week4: 20mg = 4 tabs
week5: 25mg = 5 tabs
week6: 20mg = 4 tabs
week7: 15mg = 3 tabs
week8: 10mg = 2 tabs
week9: 5mg = 1 tab
 
Laatst bewerkt:
Welk schema? ik zie niks... ???

En zowiezo is 9 weken winstrol oral helemaal fout.
 
Helemaal fout. Op- en afbouwen is achterhaald. Wil je een winstrol only? Dan is dit het de schema en dosis die over het algemeen wordt gebruikt:

wk 1-6 50mg ed.
 
indd.. niet op/af bouwen. Max. 6 weken op minimaal 40mg e.d. Maar iets zegt me dat je beter een pot creatine en whey kan kopen..


Suc6!
 
niet bang zijn van prikken
 
Ok thnx maar hoe verdeel ik dan minimaal 40 mg over de dag
 
2x 20mg of 4x 10mg? Dat is toch niet zo moeilijk? ???

Ze zijn ook verkrijgbaar in 10mg/tab, scheelt je alweer de helft in slikken. Maar weet je wel zeker dat je dit kuurtje wilt? Neem aan dat het de eerste keer is? waarom winstrol only? wat zijn je stats?
 
ik zou voor test only gaan in plaats van winstrol ! slecht voor het leverke jonge,spuite is beter en gezonder ;) de schrik van naaldjes zal je toch moete overwinne hehehehe
 
EL MONSTRO zei:
ik zou voor test only gaan in plaats van winstrol ! slecht voor het leverke jonge,spuite is beter en gezonder de schrik van naaldjes zal je toch moete overwinne hehehehe
allemaal fel overdreven. 6 weken winstrol is een veilige, niet aggressieve kuur waar je niet veel gaat winnen maar ook geen vervelende bijwerkingen van krijgt en dat je tenminste ook geen nakuur moet nemen. 500mg test per week zal volgens mij ook niet zo gezond zijn voor het leverke maar dat weten de meesten niet. en dat is dan weer slecht voor uw ballekes.
 
allemaal fel overdreven. 6 weken winstrol is een veilige, niet aggressieve kuur waar je niet veel gaat winnen maar ook geen vervelende bijwerkingen van krijgt en dat je tenminste ook geen nakuur moet nemen. 500mg test per week zal volgens mij ook niet zo gezond zijn voor het leverke maar dat weten de meesten niet. en dat is dan weer slecht voor uw ballekes.

als je 1ne test om de 5 dag zet ,zal zeker gezonder zijn als 6weken 40 mg winstrol neme! plus je kan nog es kaal worde ook ;)
 
heel simpel doen ts zoals suat al zij weel 1-6 50mg werdeeld over de dag.
 
allemaal fel overdreven. 6 weken winstrol is een veilige, niet aggressieve kuur waar je niet veel gaat winnen maar ook geen vervelende bijwerkingen van krijgt en dat je tenminste ook geen nakuur moet nemen. 500mg test per week zal volgens mij ook niet zo gezond zijn voor het leverke maar dat weten de meesten niet. en dat is dan weer slecht voor uw ballekes.

domme reply.

-rodge
 
Ben het eens met rodge en MONSTRO. Waarom wil je je lever onnodig belasten en bovendien meer betalen voor iets dat minder opbrengt?

Winstrol is in geen geval veiliger dan test, laten we zeggen dat ze beiden problemen kunnen veroorzaken.

Winny only is bovendien ook nog eens zwak aan 50mg oral per dag. Van orals mag je er vanuit gaan dat 25-30% afgebroken wordt en nooit de bloedbaan bereikt. Dus je moet die orals ook nog eens hoger gaan doseren wat nog eens extra ongezond is. Als je winny only doet, doe dan tenminste een injectable.

En als je wilt dat winny only echt goed resultaat geeft dan zou ik zeggen 75-100mg inject per dag (in de billen of quads). En nu aub geen gejank over hoge doseringen want dit heeft alleen te maken met wat effectief is en wat niet.
 
vraag

Hallo, ik heb een vraag aan jullie maar zal me zelf eerst even voorstellen.
Ik ben Joe, 26 jaar uit utrecht..171 cm lang..79,5 kilo.
Ik ben nu in totaal een jaar of 3 aan het trainen met een tussenstop van een half jaar (noodgedwongen) maar heb het alweer een tijd serieus opgepakt.
Nu ben ik bezig met een kuurtje reeds 3 weken met stanozolol 50mg per dag en 160mg andriol test per dag.
Nou heb ik het idee dat het niet goed aanslaat, win bijna geen massa en me kracht is ook nog maar minimaal omhoog gegaan, wel ben ik iets droger geworden.
Ik train 5 x in de week, eerste dag borst biceps..tweede dag rug triceps schouders..rustdag..en zo weer door..buik doe ik er elke keer bij..en op me rustdag loopik vaak 5 km.
Mijn eten gaat als volgt..in de ochtend 1 broodje..2 glazen shakes..1x test pil en 1x stanozolol pil..9 uur banaantje..10:00 4 bruine boterhammen met vleeswaren..12:30 5 bruine boterhammen met vleeswaren..15:00 stuk fruit..16:30 3x stanozolol 2x test pillen en dan trainen..rond 18:00 goed veel gezond eten..dan in de avond nog is 3 boterhammen en stuk fruit en voor het slapen 1x stanozolol en 1x test pilletje en 2 shakes.
Nou snap ik het niet dat ik er niet hard op ga..want andere vrienden gaan en gingen er wel heel hard op en de kracht schoot enorm vooruit.Zouden jullie mij misschien kunnen vertellen waar het aan ligt of wat ik nu moet doen of veranderen..het kuurtje zou nog eens 3 weken moeten duren in totaal 6 weken..zou het nog moeten komen is dat normaal dat er niks gebeurd.Ik vraag graag om jullie advies omdat jullie er simpelweg veel meer ervaring mee hebben.
Ik hoor graag van jullie..

gr Joe
 
Die andriol doet geen shit op die dosering...moet dubbel en is dan belacheliijk duur maarja bang voor de prik zeker...

Die winny zou je wel moeten op gaan dus nog een weekje geduld en vooral meer eiwitten eten.
 
bedankt kerel..

dus die andriol test pillen moeten omhoog...240 mg per dag..is dat wat of moet het nog meer..en die stanozolol..dat kan dus dat dat nog gaat werken??
Spuit niet bang voor..maar heb vaak idee van die spuit dat je zoveel vocht gaat vasthouden..of heb dat er geen reet mee te maken??

gr joe
 
bedankt kerel..

dus die andriol test pillen moeten omhoog...240 mg per dag..is dat wat of moet het nog meer..en die stanozolol..dat kan dus dat dat nog gaat werken??
Spuit niet bang voor..maar heb vaak idee van die spuit dat je zoveel vocht gaat vasthouden..of heb dat er geen reet mee te maken??

gr joe

Anabolen

Lees bovenstaande link paar keer goed door.
 
Hallo ik volg kuur schema van 12 weken...bestaat uit stanozolol en testo...met nakuur tamoxifen

3x10 mg stanozolol per dag oraal 1 x per week 2 ml injectie testo.. das toch mooi kuurke ? :D
 
Hallo ik volg kuur schema van 12 weken...bestaat uit stanozolol en testo...met nakuur tamoxifen

3x10 mg stanozolol per dag oraal 1 x per week 2 ml injectie testo.. das toch mooi kuurke ? :D

Ik hoop niet dat je die winstrol 12 weken gebruikt??
en 2ml test zegt helemaal niks?
Welke test en hoeveel mg/ml
 
Back
Naar boven