XXL Nutrition

stanozolol xclusive med (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

animal1984

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
371
Waardering
5
Hoi ga maandag met men eerste kuurtje beginnen maar heb toch twijfels over een product namelijk stanozolol uit thailand van het UG lab xclusive med


batch-no: 20021

11_0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wens je suc6 bro.
Snap niet dat mensen zulke ongebruikelijke g labs kiezen,terwijl er met een beetje goed speuren het dicht in de buurt is.Kijk op de sportschool,spreek mensen aan etc...gewoon beetje netwerken
 
Deze zijn goed hoor, maar zoals Kriel al een beetje aangeeft, niet veel slechter of beter dan andere (NL) UG.

Die ene mg meer of minder ga je echt niet merken, en om dan je spullen uit verwegiestan te halen lijkt me zo ver gezocht.. ;)
 
Ik ben wel enthousiast over de leuke kadoverpakking...
 
WAUW check die verpakking, met die opvallende kleuren MOET het wel goed zijn.
Zou er soms een super mega turbo mass versie van bestaan?

ontopic: Ik heb er nog nooit van gehoord, waarom niet gewoon die goeie ouwe ug labs van hier?
 
men bron werkt hier al 3 jaar mee en vind ze goed dusja kan em alleen maar op zen woord geloven
 
De foto lijkt BIJNA op die versie van IP.
Maar durf verder geen uitlatingen over te doen.
 
Ik zou gewoon voor de normale bekende UG gaan. En niet voor dit soort rare merken:D. IIg mijn keuze.

Over dit gear nog nooit van gehoord, en ook niet van mensen om me heen.
 
idd desma allerbeste nog beter dan zambon, vind ik, want ben er nu mee bezig en injecteren doet geen pijn, en bij zambon wel.
 
Wens je suc6 bro.
Snap niet dat mensen zulke ongebruikelijke g labs kiezen,terwijl er met een beetje goed speuren het dicht in de buurt is.Kijk op de sportschool,spreek mensen aan etc...gewoon beetje netwerken

Deze zijn goed hoor, maar zoals Kriel al een beetje aangeeft, niet veel slechter of beter dan andere (NL) UG.

Die ene mg meer of minder ga je echt niet merken, en om dan je spullen uit verwegiestan te halen lijkt me zo ver gezocht.. ;)

Ben het geheel eens met deze meningen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven