AndroidHealthClinic

Stanozolol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 173101

Novice
Lid geworden
11 nov 2022
Berichten
25
Waardering
3
Hoi leden,

Ik ben net gestart met mijn eerste kuurtje. Ik heb gekozen voor oral winny. Heeft iemand ervaring met dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topic geschoond, geen merken bespreken.
 
Hoi leden,

Ik ben net gestart met mijn eerste kuurtje. Ik heb gekozen voor oral winny. Heeft iemand ervaring met dit?
qua merk kun je topic aanmaken in Echt of Nep sectie
 
Hoi leden,

Ik ben net gestart met mijn eerste kuurtje. Ik heb gekozen voor oral winny. Heeft iemand ervaring met dit?
Met mensen die veel verwachten maar zelf niet bereid zijn er voor te werken ?
Ja man, wekelijks bijna dagelijks komen er ' mannen' voorbij die met ondergewicht denken aan groter worden maar niet voldoende willen eten.
Het is echt hopeloos hier wat dat betreft. Waar halen mensen dat soort ideeën toch vandaan ?

Of het jou een betere massa bouwer gaat maken, nee.
Of het de juiste kuur voor de juiste persoon is, nee.
Leer eten als een bodybuilder, dat gaat je helpen.
 
Met mensen die veel verwachten maar zelf niet bereid zijn er voor te werken ?
Ja man, wekelijks bijna dagelijks komen er ' mannen' voorbij die met ondergewicht denken aan groter worden maar niet voldoende willen eten.
Het is echt hopeloos hier wat dat betreft. Waar halen mensen dat soort ideeën toch vandaan ?

Of het jou een betere massa bouwer gaat maken, nee.
Of het de juiste kuur voor de juiste persoon is, nee.
Leer eten als een bodybuilder, dat gaat je helpen.

Waar maak je je toch druk om? Als een vraag je niet bevalt dan reageer je toch gewoon niet?
 
Ik had eerst gevraagd achter een bepaald merk maar mijn topic is aangepast, ik heb mij geïnformeerd over het product zelf, ik wou enkel weten of het merk dat ik gekocht had ook goed is. Ik had op forums enkel goede commentaren gelezen maar wou toch zeker zijn. Ik train 4 jaar ondertussen en mijn dieet is redelijk op punt, ik kom uit de triathlon (10jaar gedaan) dus weet wat topsport is. Ik vind het zeer jammer dat deze commentaren gegeven worden.
 
Bedankt aan de mensen die me wel verder geholpen hebben trouwens ;)
 
Ik had eerst gevraagd achter een bepaald merk maar mijn topic is aangepast, ik heb mij geïnformeerd over het product zelf, ik wou enkel weten of het merk dat ik gekocht had ook goed is. Ik had op forums enkel goede commentaren gelezen maar wou toch zeker zijn. Ik train 4 jaar ondertussen en mijn dieet is redelijk op punt, ik kom uit de triathlon (10jaar gedaan) dus weet wat topsport is. Ik vind het zeer jammer dat deze commentaren gegeven worden.
Das grappig, ik kom ook uit de duursport. Triatlon en mtb wedstrijden, vooral marathons.
Maar als mijn antwoord jou niet bevalt, prima. Maar met ondergewicht na 4 jaar trainen, zal 10% geen moeite kosten.
Maar waarschijnlijk is dat je doel niet, dus wat heb je nu bereikt ?

Laat die 10% maar los en bevrijd je potentieel. :thumb:
 
Waar maak je je toch druk om? Als een vraag je niet bevalt dan reageer je toch gewoon niet?
Als mijn antwoorden je niet bevallen reageer je toch niet.
Of is de roidrage al toegeslagen, met je anavarkuur?
Menstrueert jij al ?
 
Als mijn antwoorden je niet bevallen reageer je toch niet.
Of is de roidrage al toegeslagen, met je anavarkuur?
Menstrueert jij al ?

Kansloos…
 
Je kan nog beter low dose test nemen ipv winstrol. Goed ingelezen.
 
Back
Naar boven