AndroidHealthClinic

stanozolol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

harrie1984

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
85
Waardering
0
hey heb twee potjes met stanozolol usp xxiv 10mg 100tab exp.-date;12/08 batch no 20042 international pharmaceuticals ik wil hier mee kuren en dacht het volgende;
week 1 opbouwen met eerst dag 10mg tweede 20mg derde 30mg vierde 40mg vijfde 50 en dan 5 weken 50mg per dag en dan weer ofbouden en dan nakuren met nolvadex is dit aan te raden ik weeg 75 kilo ben 22 en train al twee jaar zo iemand die mij kan helpen als dit goed is
 
nou daar gaat ie:

1. verkeerde forum gepost
2. maak een voedingsschemaheb je die laat hem eens zien
3. je traint nog niet lang genoeg om er alles uit te halen
4. op en afbouwen is achterhaald niet verstandig nooit doen
5. na kuur zeer belangerijk en zeker doen
6. je heb betere kuren dan winny only's het zijn goeie eerste kuren maar het kan beter.

dus tegen de tijd dat je in 2008 zit kan je miss het wel gebruiken :p
 
jah sorry maar ik wil toch gaan doen en nakuur doe ik zowiezo maar hoe moet ik het dan pakken ?
 
kan iemand me helpen hoe ik het moet nemen be vandaag al begonne met 10 mg
 
75 kg en al kuren... Hoe groot ben je qua lengte?
 
18. Ik heb 100 dianabol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.

Moved, locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven