Fitness Seller

Stanozolon ll & Parabolon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben absoluut niet tegen het gebruik van hormonen. Echter ik heb bij een aantal vrienden van mij gezien dat het niks deed. Ook bij Jur deed het niks. Kijk wat je ervoor betaald. Het is duur, net zo verboden als as, en de resultaten wel stukken minder als as. Mijn advies, blijf zo lang mogelijk natural, ga sleutelen aan je voeding, je supps, je training, heb je dat allemaal perfect op een rij, wat ik me niet kan indenken omdat het nooit perfect is, ga dan voor echte hormonen. Wat wil je? Je wilt meer spiermassa en gaat indirect met hormonen kloten, zo simpel is het. Pak het dan ook goed aan, doe 1x per jaar een kuur, waarbij je van tevoren door een arts je bloedwaarden laat controleren en na je kuur weer. Rest van de tijd laat je je lichaam herstellen. Ben van mening dat dit gezonder is als het aanrommelen met prohormonen in al ze varianten. Beter is uiteraard natural blijven. IK vind ph weggegooid geld, maar ieder moet uiteraard voor zichzelf beslissen.
 
Mij leverde 1-tu niets op voor een hoop geld
 
sja, er zijn er waar het echt goed bij werkt...bij anderen werkt het niet...
Heb eens een stuk gelezen op Big Cat's site dat hij wel erg tevreden was over 1-AD van ErgoPharm...
Je weet enkel of het bij jou werkt als je het zelf probeert.

greetz

enrico
 
Back
Naar boven