Fitness Seller

Stanozolon + Viromone

Bezoekers in dit topic

ThiasSz

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
28
Waardering
0
Stanozolol + Viromone

Dag DBBers,

Ik ga aankomende week beginnen met Stanozolol + Viromone 6 a 8 weken lang
Nu wil ik graag weten of het 'n optie is om de Stanozolol om de dag in me Schouder te zetten en de Viromone om de dag in me Bil om irritatie's en pijnlijke plekken tegen te gaan. (viromone kan toch zeer doen iemand ervaring ? )

Welke naald zou ik dan moeten gebruiken voor de Viromone, is dat dan het zelfde als die ik normaal in me Bil neem 0,8 x 0,38
En voor Schouder 0,5 x 0,25 ?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor bil 0,8x38mm nemen en voor zowel schouder als been 0,6x25mm.
 
jep, helemaal mee eens. en stromba in de schouder zetten is geen probleem, alsmede de test prop in de billetjes.

succes
Michel
 
Ik hoor ook soms 0,5 x 16 mm voor in schouders maar is dit dan te kort om goed in het spierweefsel te komen ?
 
gezien jouw vetpercentage moet dat geen probleem zijn :)
 
Wat word bedoeld met 'n speelse manier de naald in brengen, ik ben gewend met in de bil gewoon als dartpijltje erin knallen..
 
ThiasSz zei:
Wat word bedoeld met 'n speelse manier de naald in brengen, ik ben gewend met in de bil gewoon als dartpijltje erin knallen..


doe je goed, gewoon relaxed de naald erin jassen. :)
 
ik hou 't bij 0,5 x 16 mm zet ze allebei wel in me schouders, omdat ik me schouders bijna elke dag wel gebruik met trainen blijf ik de bloed doorstroming wel stimuleren daardoor blijft 't wel soepel toch.
 
ThiasSz zei:
viromone kan toch zeer doen iemand ervaring ?

hi bro,

ik heb nog nooit ook maar iets gevoeld bij virormones bro..

De beste prop van de wereld!

grt. Rico
 
Heb je nog 'n suggestie om 'n supplement erbij te nemen Dutch Windmill ?
(y)
 
hey suc6 met je kuur! Ga je een log bijhouden!
 
Je kan de prop ook gewoon in je been zetten met 0,6*25. Dan hoef je ook geen verschillende naalden aan te schaffen (niet dat dat heel veel uitmaakt) en hou je het lekker overzichtelijk.
 
ThiasSz zei:
Heb je nog 'n suggestie om 'n supplement erbij te nemen Dutch Windmill ?
(y)

Hi bro,

Winstrol, propionate is een prima kuurtje bro..ik weet niet wat voor doseringen je neemt en wat je kuurverleden is maar heel misschien kan je er nog tren acetaat bij nemen..
tren, prop, winstrol is nl. echt een knal kuurtje!

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
hi bro,

ik heb nog nooit ook maar iets gevoeld bij virormones bro..

De beste prop van de wereld!

grt. Rico
100% mee eens, echt super!
 
me schouders waren best stijf . Auw. ;) en die van winstrol was meer opgezet dan die van viromone. Maarja krijg er wel rondere schouders van. Gaat almaal wel goed komen :)
 
ThiasSz zei:
me schouders waren best stijf . Auw. ;) en die van winstrol was meer opgezet dan die van viromone. Maarja krijg er wel rondere schouders van. Gaat almaal wel goed komen :)

dat heeft te maken dat het nogal onwennig is in je schouders, niets met de spullen. na drie keer heb je hier geen last van.
 
Kan ik 8 weken viromone en 8 weken winstrol gebruiken of is dat te lang ? wat is jullie ervaring met winstrol ?
 
ThiasSz hoe zijn je vorderingen tot nu toe..?
 
winstrol is wel 17aa, dus eigenlijk niet langer dan zes weken gebruiken. de inject versie passeert echter maar 1 keer de lever dus ik denk dat het wel moet kunnen :)
 
Back
Naar boven