AndroidHealthClinic

Stanozolon + Viromone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Infinity zei:
ThiasSz hoe zijn je vorderingen tot nu toe..?
Ben begonnen met 91,3 kg en 15,2 % ( in verleden met dboll en nog keer met Deca en Omnadren (sus.) gekuurd. Ik zit nu in de 6e week, tenminste m'n winstrol heb ik net opgemaakt en heb nog 'n doosje viromone extra bij gekocht dus voor de viromone ga ik 8,5 week van maken. m'n stats zijn nu 97,8 kg bij 8,9 % vet en ik moet zeggen dat dat geweldig voelt en ook zeker weten m'n volgende kuur weer viromone+winstrol wordt en dan misschien tren. erbij gebruik. Kan niet gek genoeg :rolleyes:
 
:eek: :eek:
Bijna 7% gezakt in VP in 6 weken en toch
nog een goeie 6kg gains ?
Hoe zag je eetschema er dan uit ?
Aan wat zou je het meeste te danken hebben,
de stromba of de prop denk je ?

Anyway, als dit geen succeskuurtje geworden is !! :thumbs:
 
hoe meet je je vetpercentage??
 
ThiasSz zei:
Ben begonnen met 91,3 kg en 15,2 % m'n stats zijn nu 97,8 kg bij 8,9 % vet en ik moet zeggen dat dat geweldig voelt en ook zeker weten m'n volgende kuur weer viromone+winstrol wordt en dan misschien tren. erbij gebruik. Kan niet gek genoeg :rolleyes:

Alleen vraag je je dan af waarom je in het begin van deze tread op 1 juli toen je kuur begon, ook al 97.8 kg was met 8.9% ?


Het zal wel een gave zijn.....
 
Heb je dit gezien sahr in de tijd toen hij dit bericht plaatste, want
die sig verandert in al uw post eh denk ik toch...
 
noppes zei:
Heb je dit gezien sahr in de tijd toen hij dit bericht plaatste, want
die sig verandert in al uw post eh denk ik toch...

Wat?
Leg nu ff uit wat je bedoelt in gewoon nederlands zodat ik het ook begrijp.
 
Mja, het is mss een heel domme reden die ik zoek :), maar mss was het
je nog niet opgevallen omdat je zelf geen handtekening gebruikt...
Als je je handtekening verandert, dan verandert deze in iedere post, ook
je posts in het verleden. Dus als jij bij de eerste post van die persoon deze handtekening
hebt zien staan, dan heb je gelijk... anders heeft hij gewoon zijn sig nu verandert :)
 
noppes zei:
Mja, het is mss een heel domme reden die ik zoek :), maar mss was het
je nog niet opgevallen omdat je zelf geen handtekening gebruikt...
Als je je handtekening verandert, dan verandert deze in iedere post, ook
je posts in het verleden. Dus als jij bij de eerste post van die persoon deze handtekening
hebt zien staan, dan heb je gelijk... anders heeft hij gewoon zijn sig nu verandert :)


Ik snap het nog net niet helemaal, wat bedoel je met een handtekening?
 
noppes zei:
:eek: :eek:
Bijna 7% gezakt in VP in 6 weken en toch
nog een goeie 6kg gains ?
Hoe zag je eetschema er dan uit ?
Aan wat zou je het meeste te danken hebben,
de stromba of de prop denk je ?

Anyway, als dit geen succeskuurtje geworden is !! :thumbs:

Dat zou wel heel wonderbaarlijk zijn jah :eek:
 
SAHR zei:
Ik snap het nog net niet helemaal, wat bedoel je met een handtekening?

waarschijnlijk zen sig. die onderaan elke post verschijnt.
Signature betekent handtekening in het engels;)
 
Dit is de handtekening waar ik het over heb:

|| 1.91 || 97,8kg || 8,9% || ;)
 
SAHR zei:
Alleen vraag je je dan af waarom je in het begin van deze tread op 1 juli toen je kuur begon, ook al 97.8 kg was met 8.9% ?

wie zegt dat die dat was dan :rolleyes: aan het begin van zijn kuur
 
Het was m'n handtekening btw die ik in de loop der weken had veranderd LoL.
Ik weet iedergeval niet precies met welk vetpercentage ik ben begonnen maar de laatste keer voordat ik met deze kuur was begonnen en me in de sportschool had laten meten (met 'n tang) was die tussen 14 en 15 % ofso en zal het in de loop van deze week weer meten om het exact te laten weten. Weeg nu 98,2 kg ('savonds)

By the way: kunne mensen verklaren waarom ik soms spontane zweetacties krijg en dan echt transpireren alsof ik 'n lopend oceaan ben en het lijkt alsof ik minder lucht kan inademen, heeft dit te maken met dat ik zwaarder word of me longen minder snel groeien of deze slechter worden. Iemand enige ervaring reactie is welkom.
 
noppes zei:
:eek: :eek:
Bijna 7% gezakt in VP in 6 weken en toch
nog een goeie 6kg gains ?
Hoe zag je eetschema er dan uit ?
Aan wat zou je het meeste te danken hebben,
de stromba of de prop denk je ?

Anyway, als dit geen succeskuurtje geworden is !! :thumbs:

Om kort maar krachtig te zeggen meer eiwitten, minder koolhydraden.
 
ThiasSz zei:
Ik hoor ook soms 0,5 x 16 mm voor in schouders maar is dit dan te kort om goed in het spierweefsel te komen ?

Moet geen probleem zijn. zelf gebruik ik voor schouders 0,5x16mm. voor been en bil 0,6x25mm.

En ja...ik groei er op! ;)
 
voor naalden van 16 mm gaan ik zet ze nu momenteel ook om de dag als je 25 mm pakt moet je hem er schuininsteken en met een kortere naald heb je minder kans om de zenuwen in je schouder te beschadigen wel nog een extra advies zet per injectie mar 0,5 ml dus verdeel de 1 ml over 2 spuiten of injecteer 2 keer anders als je op 1 plek 1 ml in 1 keer zet zal je die spier 2 dagen bijna niet kunnen gebruiken. Suc6 met je verdere kuur !
 
Wel raar dan dat ik 2ml viro in me linkerschouder kan zetten om de dag en 1 ml win. in me rechter kan zette terwijl ik gewoon kan traine maar ik had liever antwoord op m'n vraag want de rest is al wel duidelijk.
 
Back
Naar boven