MuscleMeat

Staren naar het kruis ;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat moet je zien ?
 
Waanzinnig !!

Blijf goed staren naar het kruis, de paarse stippen zullen allemaal VERDWIJNEN... it's magic :)
 
hehehe, vet :D
 
Had laatst zo'n site waar ontelbare van zulke verbeeldingstrics stonden, maar vind hem blijkbaar niet meer... Echt gaaf.
 
haha, ik was er nog ingetrapt ook, is 't een animated gif
 
Deze is gewoon erg gaaf!
 
is wel heel vet ja... als het een paar keer doet lijkt het ook wel alsof je steeds beter kunt concentreren ... omdat dan dan de stipje's veel sneller verdwijnen...
 
iemand trouwens een uitleg hierover?...
 
huhuhu :spaz:

weet iemand hoe dit kan ?
 
hey ja, ze verdwijnen
 
Cool :cool: Deze is gaaf
 
Zo zie je maar weer hoe dom je hersenen algemeen zijn

Edit: Weet niet zeker of het de reden is, maar staat me wel iets van bij.

Je concentreert je op het kruisje, de rest wordt al waziger,doordat er steeds 1tje als het ware wordt 'weg-gegumt' onthouden je hersenen dat voor dat specefieke puntje, maar doordat steeds een andere weg gehaald word, doen je hersenen dit bij alle andere, vandaar dat je hersenen opeens alle beelden samen voegen, en dan lijkt het net alsof ze idd allemaal weg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Die illusie kan mijn luie oog niet foppen, op het moment dat ik met links stippen zie vervagen gaat mijn rechteroog de stippen juist helderder zien. Ik bleef kijken, maar verder dan de helft kom ik niet.
 
EricR zei:
Die illusie kan mijn luie oog niet foppen, op het moment dat ik met links stippen zie vervagen gaat mijn rechteroog de stippen juist helderder zien. Ik bleef kijken, maar verder dan de helft kom ik niet.
Je bent gewoon té veel nerd. :D :p
 
Back
Naar boven