Fitness Seller

start fitness -> dik worden

Bezoekers in dit topic

Slegers

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Goedenavond iedereen

Ik ben sjnds begin dit jaar aan het fitnessen en heb inmiddels ook al wat.vorderingen gemaakt (armomtrek +4cm) sinds het begin ben ik direct megaveel beginnen eten met als gevolg dat ik nu dikke buik heb gekregen (zelfs al opmerkingen over gekregen) maar ik weet niet goed wat nu te ddoen want MN lichaam opzich zou nog wel moeten. Bulken maar ik wil in de zomer ook niet met n 'tonnetje' rondlopen... Iemand tips? Btw ik wou sinds deze week ook minderen met eten maar doordat ik zoveel at.heb ik nu altijd honger, iemand hier ook problemen mee?

Minder eten

Je moet het gewoon rustig afbouwen, probeer elke dag 100 kcal minder te gaan eten?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu even aan het proberen en gewoon te eten als voordien... dus gewoon 's ochtends/'s middags en 's avonds met dan nog 's morgens en voor trainen een shake en voor slapen nog 500 gr kwark maar het probleem is dat ik nu echt hele dag door honger heb... heel frustrerend...

veel groente eten, zit bijna geen kcal in en vult toch... je bent gewoon teveel boven onderhoud gaan eten gewoon dichterbij zitten en je zit goed :)

Terug
Naar boven