AndroidHealthClinic

Start gebruik clenbuterol

Bezoekers in dit topic

Claire1984

Novice
Lid geworden
21 dec 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m76
Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 9 maanden super consequent aan het trainen
Cardio en krachtraining... Ik heb begeleiding gehad in de sportschool maar ik kom niet verder.
Ik moet nog redelijk wat kilo's kwijt.
Ik woog na mijn bevalling van onze tweeling 95kg
Nu weer ik 83kg en ik ben ongeveer 176 lang.
Ik heb door striae op mijn binnendijen best slappe bovenbenen en ook heb ik lichtjes striae op mijn bij (onder de navel aan beide kanten iets) hierdoor heb ik een "flupje" maar ik merk wel dat intensieve buikspier oefeningen helpen en denk ook dat ik mijn buik wel aardig strak kan krijgen..

Maar afvallen lukt nu gewoon niet meer. Ik eet heel gezond, veel groente en eiwitten. Ik drink eiwitshakes tussendoor ect...
Mijn vriendin is gaan starten met clenbuterol piramide schema en valt ontzettend veel af. Ze bouwt het heel langzaam op tot Max 80 microgram...

Ik zelf heb van alles geprobeerd. Ik schaam me er zelfs voor omdat ik MMT verpleegkundige ben. Ik werk in een team dat ingeroepen wordt wanneer er een ongeluk gebeurd is en het letsel te complex en ernstig is dat ambulance verpleegkundige de handelingen die gedaan moeten worden niet mogen doen omdat ze daar niet bevoegd voor zijn. Dus dan komen wij met de lifeliner of MMT ambulance..

Maar ik heb dus de afgelopen 6 maanden ionamin gebruikt, Iomax ect... Allemaal zo illegaal als wat en super gevaarlijk...

Vroeger toen de stacker 3 nog legaal was had ik die gebruikt...

Maar ik heb dus gekeken bij clenbuterol en naar de bijwerkingen ect...
Ik denk/hoop dat het voor mij ook kan helpen...

Want ik moet echt nog zeker 13 kg afvallen en sporten doe ik voldoende incl krachtraining.. En ik wil niet dat mijn boven benen nog slapper worden...

En is het resultaat na clenbuterol kuur qua gewichtverlies blijvender? Want bij de bovengenoemde middelen kwam ik alles weer aan ondanks dat ik me goed op het eten leren.. Omdat je lichaam in spaarstand staat kwam ik razendsnel weer aan zonder nog maar iets van snoep of ander koolhydraatrijk voedsel te eten.

Graag jullie mening...

Anabolen dat zou ik nooit willen en durven... Ik lees wel van dames hier op het forum dat sommige soorten goed gaan bij vrouwen, maar ik durf dat niet. Daarnaast moet je een halve wiskundige zijn om als die schema's te snappen... En bepaald blijvende Side effects zou ik niet aan moeten denken als bijv: groeiende clitoris, haaruitval ect.

Ik hoef ook geen Miss fitness te worden, maar ik ben een vrouw van 30 met 1 zoontje van 7 en een tweeling van 11 maanden.. Ik wil er gewoon weer goed uit zien, voor mezelf en voor mijn man... Ik snap die vrouwen niet die zodra ze kondern hebben niks meer aan zichzelf doen en er onverzorgd bijlopen.

Gr Claire
 
Ik vind het niet verantwoordelijk als je zon baan hebt om dan op de clenbuterol te gaan, met alle respect. Maar als jij medische handelingen moet verrichten met je handjes trillend van de clen en een extra zenuwachtig gevoel erbij door de adrenerge werking, dan zou ik jou niet met mijn leven vertrouwen. Denk er maar eens goed over na. Beter pas je je voedingsschema aan (minder kcal) of voeg je extra cardio toe aan je training.
 
Ik zou je geld niet aan die troep uitgeven maar aan begeleiding door een voedingsdeskundige. Niet kunnen afvallen is onzin, dat heeft gewoon met een gebrek aan kennis of doorzettingsvermogen te maken (of beiden), slechts in 1% van de gevallen heeft het een medische oorzaak.

Kijk eens op de site van Victor anders? http://www.victormooren.com
 
Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 9 maanden super consequent aan het trainen

Ik schaam me er zelfs voor omdat ik MMT verpleegkundige ben.

Want ik moet echt nog zeker 13 kg afvallen en sporten doe ik voldoende incl krachtraining.. En ik wil niet dat mijn boven benen nog slapper worden...

En is het resultaat na clenbuterol kuur qua gewichtverlies blijvender?

9 maanden is nog niet zo lang he. Voor vrouwen is het veel lastiger dan voor mannen om gespierder en strakker te worden.
13 kg afvallen is nog erg veel, ik denk dat je nog niet op een plateau zit maar simpelweg niet de juiste combi voeding/training hebt.
Ik kan me voorstellen dat je , gekeken naar je vriendin, ook clen wilt gebruiken. Maar je zegt zelf dat je je schaamt bj het idee. Dat betekend dat je je er niet pretiig bij voelt (net zoals je zegt geen anabolen wilt gebruiken) dus dan kun je beter 2x nadenken of je het wel moet doen.

Ik vind niet dat het onverantwoordelijk zou zijn met je baan. Het heeft geen invloed op je denkvermogen ed

Ik ben van mening, dat als je het wilt gebruiken, beter kunt wachten en het achter de hand houd voor het droger worden, als je dat uiteindelijk al zou willen.

De bijwerkingen van clen zijn ook niet heel mild, hoor. Ik kon er niet goed tegen, en ben na 5 dagen gestopt. Trillende handen en opgefokt gevoel is niet fijn, en kan me voorstellen dat het hinderlijk kan zijn bij je werk. Al is de timing natuurlijk wel essentieel.
Er zijn mensen die er minder laste van hebben, maar dat hangt van jouw lichaam af natuurlijk.

Ik denk niet dat het resultaat blijvender is als je terugvalt in je oude gewoontes.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt vooral alsof je je voeding op orde moet krijgen, clen is echt niks voor jou. Unstoppable kaart ook zeer rake punten aan.
 
9 maanden is nog niet zo lang he. Voor vrouwen is het veel lastiger dan voor mannen om gespierder en strakker te worden.
13 kg afvallen is nog erg veel, ik denk dat je nog niet op een plateau zit maar simpelweg niet de juiste combi voeding/training hebt.
Ik kan me voorstellen dat je , gekeken naar je vriendin, ook clen wilt gebruiken. Maar je zegt zelf dat je je schaamt bj het idee. Dat betekend dat je je er niet pretiig bij voelt (net zoals je zegt geen anabolen wilt gebruiken) dus dan kun je beter 2x nadenken of je het wel moet doen.

Ik vind niet dat het onverantwoordelijk zou zijn met je baan. Het heeft geen invloed op je denkvermogen ed

Ik ben van mening, dat als je het wilt gebruiken, beter kunt wachten en het achter de hand houd voor het droger worden, als je dat uiteindelijk al zou willen.

De bijwerkingen van clen zijn ook niet heel mild, hoor. Ik kon er niet goed tegen, en ben na 5 dagen gestopt. Trillende handen en opgefokt gevoel is niet fijn, en kan me voorstellen dat het hinderlijk kan zijn bij je werk. Al is de timing natuurlijk wel essentieel.
Er zijn mensen die er minder laste van hebben, maar dat hangt van jouw lichaam af natuurlijk.

Ik denk niet dat het resultaat blijvender is als je terugvalt in je oude gewoontes.


Spreek je jezelf toch aardig tegen, zij moet medische handelingen verrichten bij zwaar kritieke mensen. Dan moet je 200% functioneren naar mijn mening. Dus zeker geen opgefokt gevoel hebben (minder stress kunnen verdragen) of trillende ledematen (minder precisie met uitvoering handelingen).

My 2 cents.
 
Claire:

AFBLIJVEN!
En idd zoals al genoemd lkkr op je voeding gaan letten (kijk eens naar Atkins dieet bijv)
Succes

RB357
 
Claire:

AFBLIJVEN!
En idd zoals al genoemd lkkr op je voeding gaan letten (kijk eens naar Atkins dieet bijv)
Succes

RB357
Om als voorbeeld te dienen hoe het nu net niet moet?
 
Dank jullie wel voor de reacties.

Ik doe het niet! Ik heb een voedings deskundige in arm genomen. Iemand die voor veel prof bodybuilders heeft gewerkt. Daarnaast heb ik een schema gekregen betreft cardio en krachtraining.
Ik ben nu een aantal weken bezig en het gaat goed.
Voor het uitvoeren van de krachtraining oefeningen heb ik al mijn moed verzameld (hoe zelfverzekerd ik op mijn werk ben, zo verlegen ben ik bij vreemde mensen) en ben ik HET hoekje in de sportschool ingelopen waar alle grote jongens trainen... Heb hun om hulp gevraagd want ik ben echt een Joure Klaas, en vooral met squatten... Met zo'n halter viel ik nog net niet achterover in t begin omdat ik moeite had met evenwicht en die stang deed super zeer in m'n nek. Maar dat wordt al minder.

Bedankt voor alle adviezen. Ik heb er echt veel aan gehad en realiseer mij dat t niet verstandig was om die middelen te gebruiken.

Gr claire
 
Slim dat je het niet doet, ik heb het wel gebruikt, maar uiteindelijk weinig resultaat mee behaald... Alleen maar een gejaagd. Rotgevoel... Eens en nooit meer... Je haalt veel meer uit goede voeding. Succes
 
Back
Naar boven