XXL Nutrition

Start ketosis dieet

Bezoekers in dit topic

Eliaz

Cool Novice
Lid geworden
23 apr 2012
Berichten
47
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Nu ben ik sinds gisteren begonnen met een ketosis dieet, so far so good. Alleen zijn de carb cravings savonds echt wel een pain in the @ss.
Ik probeer onder 20gr carbs per dag te blijven en mijn iname van eiwitten rond de 270gr/dag. Macro's zijn : 40% eiwitten, 5% carbs en 55% vet.

Nu vind ik het heel moeilijk om zo hoog in vet te gaan namelijk 165gr/dag.

Iemand gemakkelijke tips?

Mijn voedingsschema upload ik later op de dag omdat ik nu geen tijd meer heb
 
Gewoon keiveel zoute pinda's eten en op het einde van je cut ongezouten zodat je vocht verliest
 
300 gr pindas is 150 vetten en 85 eiwitten en 24 carbs en dan de rest gewoon aanvullen met groenten en eiwitten
 
Nu ben ik sinds gisteren begonnen met een ketosis dieet, so far so good. Alleen zijn de carb cravings savonds echt wel een pain in the @ss.
Ik probeer onder 20gr carbs per dag te blijven en mijn iname van eiwitten rond de 270gr/dag. Macro's zijn : 40% eiwitten, 5% carbs en 55% vet.

Nu vind ik het heel moeilijk om zo hoog in vet te gaan namelijk 165gr/dag.

Iemand gemakkelijke tips?

eet minder vet ?
 
Gooi wat bacon/spek bij je eitjes, eet wat nootjes als snack
 
Carb cravings zal je vooral eerste dagen last van hebben, maar gaat snel weg! Eerste week wat hoger in vetten gaan zitten (65%) Vetten geven niet alleen energie, maar werken ook verzadigend.. Bacon bij je eieren inderdaad, volle Mayo bij je eten, walnoten (30-50gr), ongezoute pinda`s (30gr), stuk kaas, salami, komkommer, kipfilet (beleg) en als je het echt niet trekt neem je gewoon een zak knabbelspek (moet je wel van houden).

Zo kom je die eerste paar dagen wel door en je kunt gewoon op onderhoud eten of heel klein beetje eronder, werkt prima eerste week. Wel pas na 2 weken de eerste refeed houden.

Succes!
 
Back
Naar boven