MuscleMeat

Starten cut 2016

Bezoekers in dit topic

Maar ik heb best veel vet op mn buik (onderbuik en lovehandles)
Hoe moet ik anders droger worden?
 
Maar ik heb best veel vet op mn buik (onderbuik en lovehandles)
Hoe moet ik anders droger worden?

Ja dan zal je wel dieper moeten gaan alleen afvragen of het de moeite waard is. Daarnaast kan je niets plaatselijk verbranden en is maar de vraag of het verdwijnt.
 
Vorig jaar is het wel redelijk gelukt, maar idd denk ik ook vaak: is het de moeite waard zo mezelf af te beulen voor die paar dagen dat je per jaar in bikini loopt .. Maar dan zie ik mezelf in de spiegel en dan vind ik mn lichaam niet mooi
 
Klopt inderdaad:o ..
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Klopt inderdaad:o ..

Zou ik in jou geval gewoon strikt op 2.000 Kcal's gaan zitten de komende tijd, zie je wel wat er gebeurd.
Aan jou post te zien kan er nooit heel veel gebeuren.

Maar ja ik snap dat dat strikte nu net de trigger is.
Je zou bijv. ook gewoon op 14.000 Kcal's per week kunnen gaan zitten.
Misschien geeft je dat wat meer lucht. Maar ja dat brengt ook weer valkuilen met zich mee.

Succes iig
 
Klopt inderdaad:o ..

Volgens mij heb je nu overduidelijk waar het allemaal mis gaat.

1. Je eet hapjes tussendoor
2. Je weet niet eens wat je precies nodig bent.

Zorg dat je alles op orde hebt en daar aan gaat houden. Dan weer verder advies in winnen want op deze manier kan iedereen je dat geven maar schiet het niet op;)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik houd me nu een week strikt aan mn schema 5x kt 3x cardio 40min
(1800kcal 50gr vet 150gr eiwit 180kh) en ben 0.5kilo aangekomen???:eek:
Ik snap er helemaal niets meer van!! En wordt echt wanhopig!
 
Ik houd me nu een week strikt aan mn schema 5x kt 3x cardio 40min
(1800kcal 50gr vet 150gr eiwit 180kh) en ben 0.5kilo aangekomen???:eek:
Ik snap er helemaal niets meer van!! En wordt echt wanhopig!

Geef het even de tijd en blijf je schema strict volgen, dan komen de resultaten vanzelf...
 
Ja maar ik ga over 6 weken met vakantie, en wil voor die tijd toch ECHT slanker zijn dan nu. :treuren:
 
Ja maar ik ga over 6 weken met vakantie, en wil voor die tijd toch ECHT slanker zijn dan nu. :treuren:

Als jij daadwerkelijk echt 1800 kcal eet elke dag zonder te liegen en je komt aan, moet je minder eten of meer cardio doen.

Zo simpel is het.

No rocket science
 
Maar Marloes, 1.78 bij 59 kg bij 20%
Zit het dan niet tussen je oren.

Volgens mij heb je dan een aardig lijntje toch

Of klopt dat niet meer ?
 
Ik ben 175cm bij 61 kilo en 21% .. idd geen extreme cijfers, maar ik wil gewoon droger staan dan dit:o

deze week niet mezelf voorgelogen met hapje hier en daar maar echt strikt aan mijn schema gehouden.
 
Tja wat Pillz zegt. Dan meer geschut uit de kast halen. Weekje is natuurlijk ook nog niets. Kan ook vocht zijn. Strikt handhaven en dan over 2 weekjes nog eens bekijken
 
Een weekje is niets. Zoals hier voor ook gezegd vocht kan ook veel doen.
Daarnaast maak je je veel te druk en dat draagt ook niet bij.

Voeding op orde
Training op orde
Zorg dat je voldoende rust/slaap krijgt.

Zou pas aanpassen na 2 weken. Dan wat cardio toevoegen of iets wat carbs verlagen.
 
eindelijk is de eerste 0,5 kilo eraf:D .. heb afgelopen week op 1800kcal gezeten. 5x krachttraining gedaan en 5x cardio van 30+min
 
20% voor een vrouw is niet hoog ofzo hoor, gewoon doorzetten. En let ook goed op hoeveel bakboter/olijfolie etc je in je pan dondert.
 
Ja dat tel ik ook altijd mee tot op de gram nauwkeurig.. het is nu ongeveer 21-22% maar vindt dat (veel) te hoog. mag wel een kilo of 5 af (-4%vet)
 
Wij kunnen beter daarover beoordelen als je foto's post. 1m75 en 59kg vind ik al erg licht.
 
Back
Naar boven