MuscleMeat

starten met 17aa only :rpn havoc

Bezoekers in dit topic

timbmw

Cool Novice
Lid geworden
3 apr 2012
Berichten
92
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Zoals de titel al zegt heb ik hier een potje havoc binnengekregen via de UK, ik had eerst wat schrik dat het de douane niet ging passeren, maar heb het gisteren na 14 dagen toch aangekregen.(sommige zullen zeggen dat dit topic thuis hoort bij de supplementen maar daar gaat de eeuwige discussie dan weer... )
Ik ben bijna 25, weeg 89kg en bf ong 13-14.
Van mijn 15 tot 20 jaar heb ik serieus getraind, enkel niet echt met een strikt voedingsschema. Ik ben op mijn 20 jaar gestopt wegens zwaar werk, vrouw, kind je kent het wel, de dagelijkse dingen.
Nu ben ik een half jaar geleden terug wakker geschoten en serieus beginnen trainen, met behulp van alle sticky's enz hier op de site een serieus trainings en voedingsschema in elkaar gestoken en om de zoveel weken verander ik dat eens. De laatste vier maanden ben ik 6kg bijgekomen en 5 a 6 procent gezakt in bf percentage.
Ik ben nu bezig met mass fx en hard fx omdat ik die stack van iemand heb gekregen, binnen enkele dagen is deze gedaan. Dan ga ik beginnen met de havoc.
Ik heb er al veel over gelezen en research gedaan op internet en google enz...
ik ga 4 en halve weken 30 mg per dag nemen, en dit vanaf dag 1 ivm stabiele bloedwaardes. Ik besef goed dat er velen zijn die 40-50-60mg of zelfs meer nemen, maar ik ga de raad van op het potje volgen( en dat is 2 capsules per dag, max. 3.) Ik heb wat schrik voor gyno.
De sups die ik on cycle neem zal mariadistel zijn. (twijfel hier een beetje over of ik dit niet beter spaar voor erna) een half schepje pwo voor toch nog net dat ietsje meer focus (voel me gwn veel beter als ik dat neem in de gym)
protein perfection mix, ultra fine oats, glucosamine, chrondonitine en msm, omega 3-6-9, flaxseed capsules, sport en vitaliteit (multivit)

na de havoc ga ik 2 en halve weken nolvadex aan 20mg per dag.
alsook milk thistle extract van jarrows, detox liver cleaner en zal waarschijnlijk nog perfect cycle halen ook van anabolic extreme,
creapure creatine ga ik er ook bijnemen om de eventuele schok op te vangen.(uiteraard ook alle bovenstaande supplementen van on cycle blijf ik ook gewoon nemen.)

ik ga tijdens mijn cycle hoog in koolhydraten en eiwitten,
tijdens nakuur hoog in koolhydraten iets afbouwen maar toch nog flink doorbulken.
en dan anderhalve maand na mijn nakuur ga ik iets onder mijn onderhoud zitten om wat extra af te lijnen en wat body fat te verliezen ( ik wacht hier speciaal zolang mee zodat ik zeker mijn winsten houd van de kuur)

wat vinden jullie hiervan? uiteraard tijdens cycle minstens drie warme maaltijden

opstaan : shake met ultra fine oats + halfvolle melk + 2 boterhammen met kipfilet

8u 3 bruine boterhammen met kipfilet+ 1 shake

10u pre workout

12u post workout (in auto onderweg nr huis)shake met 30gr whey+15gr ultra fine oats+ banaan

13u pasta met bolognesesaus

16u kippenborst 150gr met zilvervliesrijst 100gr

18-19u kippenborst 200gr met zilvervliesrijst 100gr + tomatensaus met groenten

21u15 magere kwark met 30 gr whey

per dag drink ik momenteel zo'n 5-6 liter water,
on cycle zal ik hier 7 van maken.

Willen jullie mij aub jullie bemerkingen/opmerkingen geven? advies?

Mvg
 
Gast 7 liter is veel

Wat veel te weinig wordt gezegd is dat te veel water drinken heel gevaarlijk kan zijn en zelfs voor acuut overlijden kan zorgen. Normale nieren zorgen er voor dat per dag 7 tot 10 liter vocht kan worden uitgescheiden. Als iemand veel meer drinkt of heel veel in een heel kort tijdsbestek kan het lichaam dat niet meer aan. Het evenwicht tussen het natrium in het bloed en het water is dan helemaal uit evenwicht. Het lijf raakt dan helemaal in de war en brengt het water naar de hersenen. Die zwellen dan op en als daar niets aan wordt gedaan kan de persoon in kwestie acuut overlijden.De kans op water vergiftiging. De praktijk heeft dit inmiddels ook wel uitgewezen.
 
thx, zal de inname dan beetje beperken.
maar ik vind dat je er al zo snel aan zit he.
 
waarom neem je havoc? Als je aan nolva komen, kun je waarschijnlijk ook aan AS tabs komen.
 
thx hardstyle voor de link, karma is on the way!
ik heb ook gedacht om zoiets te nemen tijdens de cycle, maar heb ook al gelezen dat dit de werking zou tegenwerken van de 17aa vandaar dat ik twijfelde

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 21:13 ----------

Lobstar, ik kan aan as tabs geraken, heb hier in de kast nog wat potjes winny liggen bv.
maar ik heb hier veel goede dingen over gehoord, en gelezen.
Dit is eigenlijk ook gewoon een 17aa dus in feite geen supplement maar een aas.
Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk doet wat het beloofd, op korte termijn.
Velen zeggen ook dat er minder bijwerkingen zijn dan aas maar volgens mij scheelt dit toch niet veel hoor. Heb ook al verhalen gelezen van mensen die hier gyno aan over hebben gehouden, maar veel hangt natuurlijk ook van de nakuur af.
Eigenlijk wel goeie vraag van je.
 
Dit is in principe gewoon aas inderdaad.
 
Ja, buiten dat je natuurlijk nooit weet wat er in je UG AS zit, zijn deze stoffen doorgaans wel beter onderzocht en zijn er veel gebruikerservaringen, zeker door de jaren heen. Havoc heeft dat voordeel niet, en lijkt mij dus een groter risico.
 
De keuze voor Havoc kan ik goed begrijpen, de droge gains die je ermee kan halen zijn vele malen groter dan reguliere AAS-orals. Blijft inderdaad wel een feit dat er weinig tot geen onderzoek naar lange termijn effecten is, wat het grootste minpunt is. Ikzelf zou dit soort topics binnen de PH thread houden, simpelweg door het eeuwige gezeik van de AAS-eters dat droge gains van 6-11 kilo in 4 weken met een PH niet mogelijk zijn en alle bullshit die er in PH threads meestal door de AAS-eters gespuid wordt. Dan kun je het beter binnen de thread houden van de mensen die er ervaring mee hebben en aan wiens opmerkingen je wat hebt.

7 liter vocht op een dag valt inderdaad wel mee als je intensief sport, maar Nano heeft wel gelijk dat je goed moet kijken wat je lichaam nodig heeft omdat teveel inderdaad gevaarlijk kan zijn.

Taurine en liv zijn inderdaad goede suggesties. De backpump die je kan krijgen bij epi/havoc is geen pretje. Goed om te zien dat je ook glucosamine neemt omdat havoc/epi net in wat mindere mate dan winny de gewrichten uitdroogt.

Gyno bij epi/havoc is uitermate onwaarschijnlijk ( converteert immers niet )....toch zijn er inderdaad wel gevallen bekend van mensen die wel enige mate van gyno kregen van havoc...dus je terughoudendheid in dosering kan ik me wel voorstellen als je er gevoelig voor bent. Met 30mg kun je ook prima resultaten behalen. Zelf vind ik het fijne van epistane/havoc dat de gains droog zijn, je vetmassa kwijtraakt, grote krachtgains maakt en de spiermassa heerlijk hard komt te staan

Anyway, succes!
 
Papanilal heb jij ook een havoc kuurtje gedaan in het verleden? Wil er volgend jaar mee beginnen namelijk.
 
papanilala thx voor het goede advies en de goede uitleg! Jij vat even kort samen wat ik zo in mijn hoofd had
 
http://www.gezondheidswebwinkel.nl/catalogsearch/result/?q=liv+52&gclid=CPP2t7yqt7ECFcGJDgod4C4AmA

mannen, ik heb eens gekeken op predatornutrition.com (vandaar heb ik de havoc)
de liv 52 vind ik nergens terug, bij b&F niet, xxl niet en daar op de site ook niet.
bedoelen jullie het product dat hierboven in de link staat?
Of kan iemand mij een goed alternatief geven dat ik liefst vind in nederland?
Ikzelf heb nu gezien bij xxl : perfect cycle van anabolic extreme,
Life support van anabolic innovations. = zijn deze producten evengoed als liv52 of toch niet? dankjewel!

met de taurine ben ik er nog niet uit, ik denk dat dit wel in 1 van men pwo's zit.
bij mijn winstrol kuur van vroeger had ik nooit last van backpumps, hoop het eigenlijk bij deze ook niet te krijgen.
 
die cycle support vind ik wel duur, ik denk in mezelf dat ze dit altijd gaan aanraden om nog meer producten te kunnen verkopen.
Bij aas neem je dergelijke producten toch ook niet.
Ik ga dit product niet kopen, misschien wel de life support van anabolic innovations, zitten zelfde ingredienten in, alleen iets minder gedoseerd.
 
Papanilal heb jij ook een havoc kuurtje gedaan in het verleden? Wil er volgend jaar mee beginnen namelijk.

Yeah, heb er 1 Epi/Havoc met 11-OXO kuur op zitten en 1 Havoc/Pro-tren/Pro-stano kuur. Laatste heb ik wel na 4 weken afgebroken omdat de bloeddruk gevaarlijk hoog werd ( 180/109 ) maar heb er wel in die tijd 11 kilo mee gegained met verlies van met name buikvet. Heb nu mijn doel van 120kg gehaald. Focus zal dus de komende tijd liggen op het behouden van de 120kg met verlaging van het vetpercentage.
 
thx hardstyle voor de link, karma is on the way!
ik heb ook gedacht om zoiets te nemen tijdens de cycle, maar heb ook al gelezen dat dit de werking zou tegenwerken van de 17aa vandaar dat ik twijfelde

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 21:13 ----------

Lobstar, ik kan aan as tabs geraken, heb hier in de kast nog wat potjes winny liggen bv.
maar ik heb hier veel goede dingen over gehoord, en gelezen.
Dit is eigenlijk ook gewoon een 17aa dus in feite geen supplement maar een aas.
Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk doet wat het beloofd, op korte termijn.
Velen zeggen ook dat er minder bijwerkingen zijn dan aas maar volgens mij scheelt dit toch niet veel hoor. Heb ook al verhalen gelezen van mensen die hier gyno aan over hebben gehouden, maar veel hangt natuurlijk ook van de nakuur af.
Eigenlijk wel goeie vraag van je.

Geen goeie verhalen over winstol??? Heb zeker al 15 gasten meegemaakt die op 50 mg 6 weken zaten en de gains waren tussen de 4 en de 7 kilo met als uitschieter 1 die van 75 naar 85 ging en iets droger werd maar hij ging ook meer eten als anders ;)

Ze gebruikte dit wel als eerste kuur dus reageerde natuurlijk maximaal

Verder verdiep je in voeding man je eet te weinig en je eet geen goeie vetten heel belangerijk voor je groei
 
thx curtis, ik bedoel niet dat ik geen goede verhalen over winstrol heb gehoord.
over winstrol ben ik ook zeker te spreken,
maar nu ga ik de havoc eens een kans geven.
Ik persoonlijk vind winstrol vooral goed om te cutten of op onderhoud te zitten, hier lijk je veel harder door en word je ook wat droger. Je vasculariteit wordt vele mooier.
Ik eet toch redelijk veel hoor, zit zo'n 400kcal boven mijn onderhoud.
Ik eet zes maaltijden minstens en tussendoor neem ik nog wel eens een lean gainer shake of proteine shake met een half schepje ultra fine oats.
mijn vetpercentage is nog wat te hoog, heb schrik als ik nog meer ga eten dat ik te vet ga worden. Mijn bedoeling is nu om met de havoc toch minstens zo'n 5 kilo massa erbij te halen, en dan sta ik praktisch op 95kg, anderhalve maand nadien ga ik cutten tot zo'n 9 procent en dan ga ik cleanbulken.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 19:41 ----------

papanilala, wat is het nut van 11-oxo erbij te laten lopen? Ik ga je logje is lezen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Curtis heeft wel gelijk wat betreft de vetten, gooi er een keer een vette vis in of wat nootjes. Een avocado is ook enorm gezond ;).
 
oke mannen, zal de 1ste avondmaaltijd 200gr kip eten en de avondmaaltijd erna zal het dan vis worden 200gr
 
11-OXO kun je qua effecten vergelijken met winstrol. Spieren staan keihard en je verliest vet. Is echter een vrij dure PH, niet gemethyleerd..dat wel....maar zou tegenwoordig toch eerder een combi met pro-stano aanraden.
 
Back
Naar boven