AndroidHealthClinic

Starten met AS

Bezoekers in dit topic

Bro_k

Novice
Lid geworden
12 feb 2020
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

Ben een gemiddelde amateur sporter en doe 4-5 dagen p.wk aan fitness en hardlopen. Ik heb totaal geen intentie om enorm groot te worden qua spieromvang maar vind het wel fijn om een beetje definitie en volume te hebben. Ik neem fitness en sporten wel serieus dus let op mijn voeding in bepaalde mate (max.1x per week fastfood en daarnaast, veel kip/vis broccoli/groente en rijst en eigenlijk nooit pasta of aardappels) en train volgens verschillende schema's die ik om de zoveel maanden weer verander. Nu merk dat ik al vrij lang tegen een soort plafond zit waarvan ik besloten heb om daar doorheen te komen met een lichte AS kuur. Zware kuren en injectables wil ik niet aan dus hoef ik ook geen advies over. Na wat research zat ik te denken aan Anavar omdat daar mijns inziens genoeg gains mee te behalen zijn waar ik tevreden mee zou zijn. Nu zou ik graag van iemand willen weten wat zijn ervaringen zijn met Anavar only en hoeveel mg per dag en hoe lang de kuur heeft geduurd.
Alvast dank voor de reacties en de genomen moeite.
41 jaar, 88kg, 16%
 
Eerlijk gezegd denk ik dat Anavar een teleurstelling voor je gaat zijn als je je voeding op deze manier aanhoud tijdens de kuur. Nooit pasta of aardappels klinkt voor velen als een écht bodybuilder dieet, maar niets is minder waar. Anavar gaat je enkel helpen als je daarnaast flink gaat eten, het is geen wondermiddel om ineens kilo’s aan te komen... Je lichaam heeft voldoende voeding nodig om te groeien, onderschat dat niet..
 
Anavar weg gegooid geld in jouw opzicht.
 
Allereerst dank voor de snelle reacties. Ik ken mijn lichaam inmiddels dus als ik aardappels en andere zaken ga eten dan word ik zeker zwaarder maar de groei gaat vooral aan mijn buikje en middel zitten. Daar ben ik dus mee gestopt want het kost ontiegelijk veel energie en moeite om het buikje er weer af te trainen. Ik schep dan liever 2 borden rijst op dan dat ik met aardappels en pasta aan de slag ga. Het is ook niet zo dat ik een kleine jongen ben maar de "grote opgepompte look" is gewoon niet mijn ding. Dus meer definitie en volume krijgen op een "relatief veilige"brengt me qua research en informatie toch steeds naar Anavar. Winstrol kwam ook naar voren maar qua negatieve impact op de leverwaarden valt deze weer af.
 
Allereerst dank voor de snelle reacties. Ik ken mijn lichaam inmiddels dus als ik aardappels en andere zaken ga eten dan word ik zeker zwaarder maar de groei gaat vooral aan mijn buikje en middel zitten. Daar ben ik dus mee gestopt want het kost ontiegelijk veel energie en moeite om het buikje er weer af te trainen. Ik schep dan liever 2 borden rijst op dan dat ik met aardappels en pasta aan de slag ga. Het is ook niet zo dat ik een kleine jongen ben maar de "grote opgepompte look" is gewoon niet mijn ding. Dus meer definitie en volume krijgen op een "relatief veilige"brengt me qua research en informatie toch steeds naar Anavar. Winstrol kwam ook naar voren maar qua negatieve impact op de leverwaarden valt deze weer af.
harder trainen !!
 
Je eet te veel en traint niet hard genoeg waardoor je lichaam het omzet naar vet. Harder trainen en niet zeiken.
 
Allereerst dank voor de snelle reacties. Ik ken mijn lichaam inmiddels dus als ik aardappels en andere zaken ga eten dan word ik zeker zwaarder maar de groei gaat vooral aan mijn buikje en middel zitten. Daar ben ik dus mee gestopt want het kost ontiegelijk veel energie en moeite om het buikje er weer af te trainen. Ik schep dan liever 2 borden rijst op dan dat ik met aardappels en pasta aan de slag ga. Het is ook niet zo dat ik een kleine jongen ben maar de "grote opgepompte look" is gewoon niet mijn ding. Dus meer definitie en volume krijgen op een "relatief veilige"brengt me qua research en informatie toch steeds naar Anavar. Winstrol kwam ook naar voren maar qua negatieve impact op de leverwaarden valt deze weer af.
Je moet het zelf weten, maar ik voorspel dat je ondanks je anavar gebruik amper tot niet aankomt in dat geval.. Vet ontvang je niet door de koolhydraten vaan aardappels en spaghetti, sterker nog... Je lichaam gaat ze nodig hebben tijdens de kuur! Vet ontstaat omdat je boven onderhoud eet en daarbij te weinig beweegt / verbrand. Wil je groeien? Eten..
 
Misschien ook wel handig om mijn trainingsschema te verduidelijken aangezien de indruk ontstaat dat ik weinig train (haha....ik krijg altijd te horen dat ik teveel train).

Alle trainingen duren 1 uur dus het fitnessen en het hardlopen.
Zondagochtend: sportschool: Borst/schouders/triceps, zondagmiddag: buiten hardlopen
Maandag: 1 uur sportschool: Rug/biceps/Kuiten
Dinsdag: hardlopen
Woensdag: Benen en buik
Donderdag: Borst/schouders/en extra trapezius oefeningen/triceps
Vrijdag: ochtends hardlopen en 's avonds Rug (volledig)
Zaterdagochtend: Benen en buik
 
neit hard trainen is niet te weinig trainen
 
Misschien ook wel handig om mijn trainingsschema te verduidelijken aangezien de indruk ontstaat dat ik weinig train (haha....ik krijg altijd te horen dat ik teveel train).

Alle trainingen duren 1 uur dus het fitnessen en het hardlopen.
Zondagochtend: sportschool: Borst/schouders/triceps, zondagmiddag: buiten hardlopen
Maandag: 1 uur sportschool: Rug/biceps/Kuiten
Dinsdag: hardlopen
Woensdag: Benen en buik
Donderdag: Borst/schouders/en extra trapezius oefeningen/triceps
Vrijdag: ochtends hardlopen en 's avonds Rug (volledig)
Zaterdagochtend: Benen en buik
Je kan ook teveel doen... :bang:
 
Ten aanzien van mijn voeding en calorie inname heb ik mijn voeding aangepast op mijn behoefte en dat is 1950Kcal gemiddeld voor onderhoud en 800Kcal voor het sporten. Dit baseer ik op mijn Apple Watch die ik dagelijks draag (inclusief lichte foutcorrectie). Daarnaast heb ik een jaar geleden op de sportschool nog een weging gedaan om mijn vetvrije massa en dergelijke te achterhalen. Dus die getallen komen redelijk overeen.
 
Ik kan na een dag kuiten trainen de dag daarna niet hardlopen hoor :roflol:
 
Ik kan na een dag kuiten trainen de dag daarna niet hardlopen hoor :roflol:
Hahaha....dat is heel herkenbaar ja maar na verloop van tijd heb ik daar geen last meer van. Dat is dus precies mijn punt dat het lijkt alsof ik stil sta en overal aan gewend ben geraakt ondanks dat ik met zwaarte, schema's, herhalingen, setjes rouleer. Precies dit punt wil ik dus doorbreken door Anavar te gaan proberen.
 
Hahaha....dat is heel herkenbaar ja maar na verloop van tijd heb ik daar geen last meer van. Dat is dus precies mijn punt dat het lijkt alsof ik stil sta en overal aan gewend ben geraakt ondanks dat ik met zwaarte, schema's, herhalingen, setjes rouleer. Precies dit punt wil ik dus doorbreken door Anavar te gaan proberen.
dan pas je geen progressive overload toe
 
dan pas je geen progressive overload toe
Jazeker wel....ik bouw de gewichtstoename echt in stapjes op over een langere periode en als ik kijk waar ik destijds met mijn kuiten begon dan zit ik daar nu ruim boven. Maar de progressie lijkt tegen zijn eind aan te lopen. Ik kan niet zomaar meer de stappen maken die ik maakte ondanks goed slapen, eten, fitheid, etc. Ik heb nu het gevoel dat ik mezelf teveel moet verdedigen hier maar wellicht dat iemand van jullie na jaren trainen ook ineens tegen een soort plafond aan gelopen is, die zal beter begrijpen waar ik het over heb.
 
Het moet wel trainen zijn goed gefocust reps met 80%. Ik ken genoeg mensen die zogenaamd 5x per dag trainen maar serieus ik zie er niks van terug.
 
Je geeft aan je te moeten verdedigen, men vraagt en zoekt met jou naar een verklaring waarom je tegen een plafond aan zit.
Ik denk dat je te veel doet. Met name hardlopen en te weinig aandacht besteed aan je reps en setjes. Op welke hartslag loop je? Wat gebeurt er als je hardlopen vervangt door wandelen ?
Is elke rep raak ? Of is daar nog ruimte voor verbetering?
 
Back
Naar boven