XXL Nutrition

Starten met Deca

Bezoekers in dit topic

B33r

Novice
Lid geworden
27 jun 2014
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
90kg
Hoi,

Ik train al een jaar of 10 semi serieus. Het afgelopen jaar maak ik aardig wat uurtjes in de sportschool, en wil ik het naar een hoger nivo gaan tillen.
Ik ben 35, 1.78 / 90 kilo. Vetpercentage vermoed ik op 15%. Niet superdroog, maar wel wat vet om mijn middel.
Biceps 42cm. Ik wil vooral wat groter en sterker worden.

Een vriend raadt mij aan om deca te gaan proberen. 20 ml en dan om de dag 1 ml te injecteren.
Is dit juist ? Ook heb ik gelezen dat je moet nakuren met deca. Is dit noodzakelijk, en waarom precies?

Is het uberhaupt slim om met Deca te beginnen, of kan ik beter met testosteron wat gaan doen?

Sorry dat ik misschien wat domme vragen stel :cool:
 
doe maar wat met testosteron. Zoals 500mg/ week.

om de dag 1ml deca = 200mg x3.5 per week = 700mg/deca per week. Zie niet waarom je dat zou doen vooral voor een 1e kuur.. Je zou prima gainen op testosteron.

ps; deca dick :D
 
Wat een advies van die vriend zeg..

Nooit deca zonder test en waarom om de dag zetten..?

Zet 1ml test e en 1ml deca per week. (of elke 5 dagen)
En vergeet je nakuur niet.
De rest mag jij weer verzinnen.
 
Denk dat je vp wel wat hoger ligt dan 15 zie geen foto ofso
Maar 42 cm armen op 90 kilo zou ik eerder 45+verwachten
 
Wat een advies van die vriend zeg..

Nooit deca zonder test en waarom om de dag zetten..?

Zet 1ml test e en 1ml deca per week. (of elke 5 dagen)
En vergeet je nakuur niet.
De rest mag jij weer verzinnen.

Hij zegt dat het 48 uur werkend is.

Is 1 ml om de dag te veel dan?
 
Kerel lees je gwn eens in. Neem wat moeite.
Deca 48 uur werkend :p
 
Kerel lees je gwn eens in. Neem wat moeite.
Deca 48 uur werkend :p

Dat is juist de reden dat ik vragen stel :cool: Ik lees hoor en zie verschillende dingen.
 
Lul niet, lees de sticky's hier en je stelt al niet van zulke domme vragen.
Je bent gwn te lui om zelf wat op te zoeken.