XXL Nutrition

Starten met Deca

Bezoekers in dit topic

B33r

Novice
Lid geworden
27 jun 2014
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
90kg
Hoi,

Ik train al een jaar of 10 semi serieus. Het afgelopen jaar maak ik aardig wat uurtjes in de sportschool, en wil ik het naar een hoger nivo gaan tillen.
Ik ben 35, 1.78 / 90 kilo. Vetpercentage vermoed ik op 15%. Niet superdroog, maar wel wat vet om mijn middel.
Biceps 42cm. Ik wil vooral wat groter en sterker worden.

Een vriend raadt mij aan om deca te gaan proberen. 20 ml en dan om de dag 1 ml te injecteren.
Is dit juist ? Ook heb ik gelezen dat je moet nakuren met deca. Is dit noodzakelijk, en waarom precies?

Is het uberhaupt slim om met Deca te beginnen, of kan ik beter met testosteron wat gaan doen?

Sorry dat ik misschien wat domme vragen stel :cool:
 
doe maar wat met testosteron. Zoals 500mg/ week.

om de dag 1ml deca = 200mg x3.5 per week = 700mg/deca per week. Zie niet waarom je dat zou doen vooral voor een 1e kuur.. Je zou prima gainen op testosteron.

ps; deca dick :D
 
Wat een advies van die vriend zeg..

Nooit deca zonder test en waarom om de dag zetten..?

Zet 1ml test e en 1ml deca per week. (of elke 5 dagen)
En vergeet je nakuur niet.
De rest mag jij weer verzinnen.
 
Denk dat je vp wel wat hoger ligt dan 15 zie geen foto ofso
Maar 42 cm armen op 90 kilo zou ik eerder 45+verwachten
 
Wat een advies van die vriend zeg..

Nooit deca zonder test en waarom om de dag zetten..?

Zet 1ml test e en 1ml deca per week. (of elke 5 dagen)
En vergeet je nakuur niet.
De rest mag jij weer verzinnen.

Hij zegt dat het 48 uur werkend is.

Is 1 ml om de dag te veel dan?
 
Kerel lees je gwn eens in. Neem wat moeite.
Deca 48 uur werkend :p
 
Kerel lees je gwn eens in. Neem wat moeite.
Deca 48 uur werkend :p

Dat is juist de reden dat ik vragen stel :cool: Ik lees hoor en zie verschillende dingen.
 
Lul niet, lees de sticky's hier en je stelt al niet van zulke domme vragen.
Je bent gwn te lui om zelf wat op te zoeken.
Moet je eten ook nog voorgekauwd worden ?
 
waar lezen mensen zooveel verschillende dingen? neem eens een bron waar van je denkt dat het op zn minst betrouwbaar is. verder heb ik nooit gezien dat je deca om de dag moet injecteren. en daarom al, je hebt geen zin gelezen. dus je maat laat je om de dag 1 ml deca injecteren? goeie maat heb je. doet hij dat zelf ook? en eerlijk, ziet jou maat er zo geweldig uit?
dus lees je gewoon in. want je komt super dom over.
 
waar lezen mensen zooveel verschillende dingen? neem eens een bron waar van je denkt dat het op zn minst betrouwbaar is. verder heb ik nooit gezien dat je deca om de dag moet injecteren. en daarom al, je hebt geen zin gelezen. dus je maat laat je om de dag 1 ml deca injecteren? goeie maat heb je. doet hij dat zelf ook? en eerlijk, ziet jou maat er zo geweldig uit?
dus lees je gewoon in. want je komt super dom over.


Hij is 130 kilo, vrij huge. Omdat ik lees dat 200 /600 mg p-week en wat hij zegt zou 700 zijn. Vrij hoog dus.


Ik ben nieuw op dit forum, dus ik kan niet beoordelen welke poster onzin uit kraamt of wie er verstand van heeft.

jaja daar gaan we weer, nou maat ik ben en blijf een aanrader van deca , en deca only als 1 van de eerste kuuren is heel verztandig. Deca heeft gewoon veel minder invloed op de eigen hormoonhuishouding dan testo en je hebt simpelweg nog niet meer nodig dan alleen deca. Ik kan wel pubs gaan zoeken van dr pino en snugles waar dat in staat maar ik denk dat ik toch zo langzamerhand het vertrouwen van sommige heb dat ik weet waar ik over praat.
 
Iemand die niet eens verstandig kan schrijven neem ik niet serieus.

Als eens de sticky's gelezen ?
Die zijn er niet voor niks ;)

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

In before topic... Help krijg me pik niet meer omhoog.
 
Laatst bewerkt:
ja
 
Hij zegt dat het 48 uur werkend is.

Is 1 ml om de dag te veel dan?

Het zou NPP kunnen zijn en niet de deca die iedereen hier denkt.
NPP is de kortwerkende versie van deca...
NPP is 100mg/ml wat zou neerkomen op 350mg/week wat een prima dosis is voor NPP.
Maar doe er zeker test bij.
Zelf zou ik er 500mg/week test-e bijzetten.

Succes, maar lees je toch maar goed in over alles voor je hier hals overkop aan begint.
Vergeet je nakuur ook niet...
 
.
 
Laatst bewerkt:
Het zou NPP kunnen zijn en niet de deca die iedereen hier denkt.
NPP is de kortwerkende versie van deca...
NPP is 100mg/ml wat zou neerkomen op 350mg/week wat een prima dosis is voor NPP.
Maar doe er zeker test bij.
Zelf zou ik er 500mg/week test-e bijzetten.

Succes, maar lees je toch maar goed in over alles voor je hier hals overkop aan begint.
Vergeet je nakuur ook niet...

Die nakuur, wat moet dat precies zijn? Nolvadex/ chlomid? Wat ik er van begrijp is dat om eventuele tietvorming te voorkomen :D. Wat ik me ook afvraag is of die deca ballen standaard zijn, of enkel bij hoge doseringen.

Ik doe rustig aan. Ben in de orienterende fase nog ;) Mijn doel is ook niet om zo snel mogelijk zo groot mogelijk te worden. Die maat van me raadde me deca aan, dus vandaar mijn vragen hierover.
Ik heb al aardig wat informatie gelezen op dit forum, maar zie door de bomen het bos niet meer :p
Toch wel veel tegenstrijdigheden imo.
 
Deca niet doen man, lekker test-E only! 500mg p/w Ga je flink op knallen.
 

Bullshit, eerste pagina 2/3 rectie is van Big T. kijk watti zegt. dus kom niet met ik kan niet inschatten omdat ik nieuw ben. je kan niet inschatten omdat je geen idee hebt wat deca is.
 
Back
Naar boven