Fitness Seller

Starten

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon keihard blasten!! :p
Woon ook Amsterdam keer training samen pakken joh:p:p

En waarom dan? Ik vind dat vooral raar dat het weer iemand is die zelf veel te vroeg is beginnen te kuren en zelfs na een paar kuren nog niks voorstelt, de topicstarter bekritiseert. Weer die schijnheiligheid. Zijn we niet allemaal begonnen terwijl het bijlange nog niet nodig was?
Lezen is moeilijk zeker?

Ik bekritiseer de persoon niet, al kuurt hij op 60kg idgaf. Kuren op een BF% van 17 is gewoon niet slim, dat weet jij ook, en dat is alles wat ik gezegd heb.
Mooie ad hominem trouwens, zeker aangezien je je baseert op informatie van zo'n jaar geleden.

LoL doe wat je wil man, dit is echt hilarisch. Waarom de fuck zou je kuren als je er weinig aan over houd? Ow ja ff lekker je hormoonhuishouding overhoop gooien voor 2kg aan gains! #dutchbodybuilding
Waarom zou je kuren als je na je kuur alles verliest omdat je meest gains vocht zijn. Liever 2 kg netto overhouden dan 6 kg winnen en daarna ook maar 2kg overhouden. Wat zijn jouw ervaringen dan met dboll?
Ik vind die kuurtjes ook maar kutkuurtjes en zou eerder zeggen: neem het dubbele bvb 500 test/400 primo of mast gedurende 12 weken ipv 6 weken maar ik had het vooral over dboll als alternatief.

Laatst bewerkt:
Dbol werkt toch nog steeds goed skydirk ?
Ik heb daar toch geen goede ervaring mee gehad. Ik heb dat zelf stopgezet na 4 weken en ben gewoon verder gegaan met de test die ik er bij zette. Hoofdpijn door verhoogde bloeddruk en nog zaken die ik mij niet echt herinner maar waardoor ik wist dat het beter was om ermee te stoppen. 't Is ook al heel lang geleden.

Lezen is moeilijk zeker?

Ik bekritiseer de persoon niet, al kuurt hij op 60kg idgaf. Kuren op een BF% van 17 is gewoon niet slim, dat weet jij ook, en dat is alles wat ik gezegd heb.
Mooie ad hominem trouwens, zeker aangezien je je baseert op informatie van zo'n jaar geleden.
Ik zou niet weten waarom kuren op 17% slechter zou zijn dan kuren op 12%. Ik zie veel struise gasten trainen die aan de AS zitten en die ook tussen 15% en 20% zitten.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je kuren als je na je kuur alles verliest omdat je meest gains vocht zijn. Liever 2 kg netto overhouden dan 6 kg winnen en daarna ook maar 2kg overhouden. Wat zijn jouw ervaringen dan met dboll?
Ik vind die kuurtjes ook maar kutkuurtjes en zou eerder zeggen: neem het dubbele bvb 500 test/400 primo of mast gedurende 12 weken ipv 6 weken maar ik had het vooral over dboll als alternatief.
Ah zo oke, ik ben van mening dat dbol en oxy vaak worden overgedoseerd en dit neemt veel meer bijwerkingen met zich mee (mijn ervaring)
50mg oxy/20-30mg dbol zorgt bij mij niet voor een excessieve toename in vocht buiten spier. Natuurlijk trekken je spieren alsnog goed vol maar dat is juist voordelig. Give it a try

Nog mensen in de omgeving van Amsterdam die mij zouden kunnen helpen?

Nog mensen in de omgeving van Amsterdam die mij zouden kunnen helpen?
Dude, je bumpt een topic van bijna 3 jaar oud... Daarbij, als je je voldoende hebt ingelezen en genoeg weet over AAS om dit veilig en met verstand te gebruiken heb je niemand anders nodig dan jijzelf.

Volgens mij is die gewoon op zoek naar een supplier

Ik denk hem hier mee te helpen, door aan te geven dat hij nog iets langer natural door zou kunnen trainen om vervolgens daarna te kunnen kuren.

En als jij dat bs vind, fijn dat mag, maar zullen we dan de rest van de noobs die hier komen ook gewoon supporten en zeggen ja begin maar met kuren ipv te vertellen dat het niet verstandig is?

deze noob bankt wel 5kg meer dan jij:eek:grapje

had niet door dat het een topic van drie jaar gelden oops:treuren:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven