Fitness Seller

Starten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietertje12

Novice
Lid geworden
13 mrt 2017
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
110kg
Vetpercentage
> 50%
Is er iemand in de omgeving Amsterdam die mij kan helpen met het starten van een kuur?

Na een lange tijd onderzoek doen en veel info te hebben gelezen besloten om test E te gaan gebruiken.


Voeding etc is in orde en train al 3 jaar intensief,

189cm
93kg
21 jaar
17%vet
 
Woon in Amsterdam ja, maar doe maar gewoon effe niet. Je stats zijn matig, je voeding (op 17%) ben ik wel benieuwd naar. En kom op zn minst met een degelijk kuur schema, want zo gaat t m niet worden man.
 
Na een lange tijd onderzoek doen en veel info te hebben gelezen zou je moeten weten dat kuren op 17% een no-go is.
 
Overigens zegt je pf dat je 20 bent (01-01-1997) en je zegt net in je openingspost 21 te zijn. Vind het weer een sterk verhaal dit haha.

Summer is comming
 
Overigens zegt je pf dat je 20 bent (01-01-1997) en je zegt net in je openingspost 21 te zijn. Vind het weer een sterk verhaal dit haha.

Summer is comming

Dank voor je reactie,
Account net aangemaakt en geboortedatum is ook geen 01-01, maar 02-05-1996, bijna 21 dus.

Week 1-4 Winstrol (tabs) 50mg/d
Week 1-10 Testosteron (enanthaat) 500mg/w
Week 12-15 Nolvadex 20mg/d

Vetpercentage is inderdaad wat hoog maar ik zie er niet zo uit (imo), abs zijn lichtjes te zien. Zit nu nog in mn bulk en is daarom ook wat hoger.

Ik kan begrijpen dat jullie zo reageren op waarschijnlijk 'weer' zo'n gozer met dezelfde vragen en het stomme idee om een kuurtje pakken terwijl ze er nog niet klaar voor zijn. Maar ik blijf gewoon erg hangen op een plateau met alles.
BP 110 max
SQ 130 max
DL 140 max
Dit doe ik nu al een tijdje en hoger komen gaat moeilijk tot niet.
 
Kijk, dat is wat duidelijker. Blijf bij mn standpunt dat je natty wss nog wat kilo's kan pakken/cutten, maargoed. Kuurschema ziet er oke uit, evt hcg mee laten lopen tot nakuur ivm herstel. 1000iu pw, 2x 500iu zetten elke 3,5 dag. Denk wel goed na over kuren, het blijft nooit bij 1 kuurtje :). Succes met je kuur.
 
Ach..op 17% kun je ook prima kuren. Het ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen. Wil je puur massa pakken en boeit laag vet % je niet dan kan het prima. Zou wel nolvadex bij de hand houden.
 
130 squat en 140 dl een plateau?? Na 9 maanden trainen zat ik al op 152,5 squat & 195 deadlift, en dan was mijn bench lager dan de jouwe op 102,5. Je zit niet op een plateau, je doet iets gewoon niet goed.

Maar goed, ik zou wel een AI mee laten lopen op 17% als je ook nog eens wilt bulken. Heel veel zijn er tegen om bij een eerste kuur preventief een AI mee te laten lopen, maar op zo'n bf zou ik dat risico niet nemen. Ik begon op zo'n 14% en ben nu nog bezig om van m'n gyno af te komen. Niet iedereen zal het krijgen, maar een hoge bf vergroot het risico wel drastisch.
 
Ach..op 17% kun je ook prima kuren. Het ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen. Wil je puur massa pakken en boeit laag vet % je niet dan kan het prima. Zou wel nolvadex bij de hand houden.

+1
 
Ach..op 17% kun je ook prima kuren. Het ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen. Wil je puur massa pakken en boeit laag vet % je niet dan kan het prima. Zou wel nolvadex bij de hand houden.
Zeg ook niet dat het niet kan, zeg alleen dat je eerste kuur met een bf van 17% niet ideaal is, gezien snellere kans op gyno etc. Wil alleen aangeven dat als hij effe cut tot 10% minimaal, dat hij veel mooier uit zijn kuur zal komen mits voeding op orde is.
Ga je toch op 17, idd wat nolva of provi bij de hand houden.
 
Zeg ook niet dat het niet kan, zeg alleen dat je eerste kuur met een bf van 17% niet ideaal is, gezien snellere kans op gyno etc. Wil alleen aangeven dat als hij effe cut tot 10% minimaal, dat hij veel mooier uit zijn kuur zal komen mits voeding op orde is.
Ga je toch op 17, idd wat nolva of provi bij de hand houden.

Met 17% sta je alsnog minimaal op 10% :P
 
Hahaha, Biomek is wel scherp.

Je kan anders ook cutten op 250 test e en 50mg winstrol voor 8 weken. Velen vinden hee zonde om te cutten op de eerste kuur maar het kan wel.
 
Waarom altijd die behoefte om een vergelijking met jezelf te maken? Keuze maakt TS zelf, daar gaan jouw NATURAL stats niks aan veranderen.
Waarom niet? TS vraagt om hulp, ervaring, kennis etc. Probeer hem aan te geven dat als hij natural door gaat trainen, en later gaat kuren hij er meer uit kan halen. Maar jah de hulp, ervaringen en meningen van anderen zijn niet belangrijk he... dus laat TS maar lekker doen watie wilt. Daarom steltie die vraag ook hier.
 
Omdat ik me verveel op de trein ga ik toch even reageren.

Aan alle mensen die zeggen dat je moet wachten met kuren tot je naturel niet meer verder geraakt: Shhhhht.

Als je korte kuren wil doen met steeds lange off periodes tussen, dan moet je dat doen op het moment wanneer je kennis hebt van voeding, training en een basisfysiek.

Kuren vooraleer je de beginnergains hebt gepakt is niet aangeraden omdat je die gains sowieso snel kan pakken als natty.

Van zodra je die drie zaken onder de knie hebt zijn korte kuren zinvol. Waarom? Omdat je dan snel naar je natuurlijke max kan groeien en vlot kunt herstellen. De gemaakte gains ga je dus grotendeels behouden en het kuren heeft dus nut gehad => snel tot je natty max gaan.

De overtuiging dat je dus pas mag kuren als je aan je natty max zit, is dus op manier vreemd, want tijdens je off periodes ga je onvermijdelijk terug zakken naar je natty max. De snelheid waarmee dit gebeurt varieert natuurlijk maar zakken doe je dan sowieso.

Leden die echt aan hun natty max zitten en nog groter willen worden, zullen meer baat hebben bij blasten/cruisen om de gains van het kuren langere tijd te behouden.

Kuren met on/off periodes is dus zinvoller bij bb'ers die nog natty groeimarge hebben en zinlozer bij bb'ers die al veel verder staan.

Kleine edit: Kennis van aas is natuurlijk ook nodig als je wil gaan kuren maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
 
Waarom niet? TS vraagt om hulp, ervaring, kennis etc. Probeer hem aan te geven dat als hij natural door gaat trainen, en later gaat kuren hij er meer uit kan halen. Maar jah de hulp, ervaringen en meningen van anderen zijn niet belangrijk he... dus laat TS maar lekker doen watie wilt. Daarom steltie die vraag ook hier.

Snap niet wat TS aan jouw stats heeft als de vraag is of iemand hem kan helpen met een kuur. En ik denk niet dat jij als "natural" (bedankt voor het melden) hem hier heel veel verder mee kan helpen.
 
Snap niet wat TS aan jouw stats heeft als de vraag is of iemand hem kan helpen met een kuur. En ik denk niet dat jij als "natural" (bedankt voor het melden) hem hier heel veel verder mee kan helpen.
Ik denk hem hier mee te helpen, door aan te geven dat hij nog iets langer natural door zou kunnen trainen om vervolgens daarna te kunnen kuren.

En als jij dat bs vind, fijn dat mag, maar zullen we dan de rest van de noobs die hier komen ook gewoon supporten en zeggen ja begin maar met kuren ipv te vertellen dat het niet verstandig is?
 
Omdat ik me verveel op de trein ga ik toch even reageren.

Aan alle mensen die zeggen dat je moet wachten met kuren tot je naturel niet meer verder geraakt: Shhhhht.

Als je korte kuren wil doen met steeds lange off periodes tussen, dan moet je dat doen op het moment wanneer je kennis hebt van voeding, training en een basisfysiek.

Kuren vooraleer je de beginnergains hebt gepakt is niet aangeraden omdat je die gains sowieso snel kan pakken als natty.

Van zodra je die drie zaken onder de knie hebt zijn korte kuren zinvol. Waarom? Omdat je dan snel naar je natuurlijke max kan groeien en vlot kunt herstellen. De gemaakte gains ga je dus grotendeels behouden en het kuren heeft dus nut gehad => snel tot je natty max gaan.

De overtuiging dat je dus pas mag kuren als je aan je natty max zit, is dus op manier vreemd, want tijdens je off periodes ga je onvermijdelijk terug zakken naar je natty max. De snelheid waarmee dit gebeurt varieert natuurlijk maar zakken doe je dan sowieso.

Leden die echt aan hun natty max zitten en nog groter willen worden, zullen meer baat hebben bij blasten/cruisen om de gains van het kuren langere tijd te behouden.

Kuren met on/off periodes is dus zinvoller bij bb'ers die nog natty groeimarge hebben en zinlozer bij bb'ers die al veel verder staan.

Kleine edit: Kennis van aas is natuurlijk ook nodig als je wil gaan kuren maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Eens hier mee, zei ook alleen maar wat ik denk dat verstandig is.
 
Dat er voor TS zonder kuur nog genoeg te behalen valt dat moge duidelijk zijn. Maar als iemand hier komt vragen voor hulp bij het starten van een kuur dan is de keuze al gemaakt. Daar gaat jouw mening niks aan veranderen. En van iemand die 21 is mag je toch wel verwachten dat die een beetje gezond verstand in z'n bovenkamer heeft.

Dus in plaats van te melden dat het niet verstandig is, kun je hem ook op weg helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven