Fitness Seller

Starter 20 - 2013

Bezoekers in dit topic

Ik coach van de bazenturk Gokhan
 
FB

Dips
3x5 BW + 20

Squats
warming up
5x 187,5
3x 187,5

conclusie: moest 2x5 doen, eerste setje zaten 2 spuuglelijke goodmornings bij en het 3e setje zat gewoon niet meer in. luchtwegen zitten helemaal dicht, geen lucht, voel me waardeloos. binnenkort maar eens naar de dokter om eindelijk een neuscorrectie in te plannen.

SSB Paused, close stance squats
2x4 112,5

Assistance
3x6 db rows 60
3x15 cs rows
2x15 standing ab crunches
1x hanging leg raises
1x rear delt flies
stretches
 
60kg DB Rows? Monster!!

lol met dat ding heb ik al eens 10jes gedaan, mijn grip laat me in de steek nu omdat ik ze niet regelmatig doe. chris heeft er geloof ik al 20+ mee gedaan
 
FB

Jumps over stootkussens
een paar hele hoge. kwam een chick vragen hoe ik in godsnaam er over kon springen. decent hoogte dus denk ik.

Speed Squats
4x3 150
kwam een dude vragen of ik op snelheid aan het trainen was omdat ik zo snel ging. decent speed denk ik dus.

Paused Bench - laatste deload sessie
t/m 3x105
er zei een dude: '105? niet zwaar!?'. decent deload denk ik dus.

Assistance
3x5 weighted hammergrip optrekken
8x 50kilo bb curl
3x12 db rear delt flies
3 sets planks
2 sets torso twists
wat stretches
 
Wat kwamen ze vragen bij je torso twists?
 
Goede speed squats dan young padawan
 
Decent train dude ;)
 
Decent train dude ;)

thnx

FB

Deadlifts
warming up
2x 232,5 pr
3x3 172,5

Paused Bench Press
warming up
1x 115
1x 130 (moeilijk hard)
1x 140 pr

conclusie: 140 ging ****ing hard van mijn chest af, ik denk dat ik 150 nog met dikke speed los krijg. op het punt waar triceps het overnamen viel hij volledig stil en was het keihard grinden, mijn reet balanceerde op het randje van los komen. komende weken denk ik even close grip met chains pressen en dan daarna 142,5 attempten voor ik over ga op een meer massa gerichte setup.

Assistance
3x5 185 powershrugs
3x12 cable flies
 
conclusie: moest 2x5 doen, eerste setje zaten 2 spuuglelijke goodmornings bij en het 3e setje zat gewoon niet meer in. luchtwegen zitten helemaal dicht, geen lucht, voel me waardeloos. binnenkort maar eens naar de dokter om eindelijk een neuscorrectie in te plannen.

heb ik een paar jaar geleden gehad. kon op een gegeven moment niet meer door mn neus ademen (ook niet een beetje). bleek dat er een botje verkeerd zat waardoor het neusvlies alles blokkeerde. wereld van verschil daarna.
 
netjes man, progress

thnx

heb ik een paar jaar geleden gehad. kon op een gegeven moment niet meer door mn neus ademen (ook niet een beetje). bleek dat er een botje verkeerd zat waardoor het neusvlies alles blokkeerde. wereld van verschil daarna.

ik heb hem in groep 3 compleet verbrijzeld, kon pas geopereerd worden als het volgroeid was. alleen elke keer wel iets om het niet te doen. moet er nu maar gewoon van komen.
 
1,55xbw bench is sterk
 
Back
Naar boven