AndroidHealthClinic

Starter 20 - 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

140 = 3 plates.

Proficiat.. manly enough now
 
Strong bench!
 
You Paused Player! Werd vandaag toch wel met mn neus op de feiten gedrukt toen Chris zei dat je 140 had terwijl ik liep te struggelen met 110, haha.
 
140 = 3 plates.

Proficiat.. manly enough now

Oh shit, ik ga dit keer niet weer de plates discussie starten. thnx voor het vertrouwen, Legend. Ooit op een mooie dag wordt het echt wat.

Strong bench!

Thnx, we komen ergens.

You Paused Player! Werd vandaag toch wel met mn neus op de feiten gedrukt toen Chris zei dat je 140 had terwijl ik liep te struggelen met 110, haha.

Paused presses dawg... paused presses. Start believing and you will soon be receiving.

FB

beetje mediocre train, denk dat maandag vrij zwaar was op mijn herstel ofzo.

Seated DB OH Presses
wamring up
5x5 34

conclusie: wilde op 40 gaan reppen, 34 voelde al veel te zwaar.

Squats
2x3 190 - normaal
2x3 130 safety squat bar, close stance, lange pauze, beltless.

conclusie: meh.. bij het eerste setje wilde ik een 5je pakken, kwam er bij de 2e rep in 1 keer iemand achter me staan in het rack, met zijn armen onder mijn borst om te spotten. concentratie weg. volgende week dan maar, focus ligt nu toch op deadlifts + bench dus geen zin om hier helemaal loco op te gaan. technisch waren ze dope als een filantroop aan de coke of je moeder op de sloop voor een kwartje te koop.

Assistance
3 sets high rep bw dips + 10kilo
3 sets high rep leg curls
3x10 skullcrushers
3x10 seated cable rows
6 mins joggen
3x10 safety squat bar calf raises
3x10 standing ab crunches
 
Je hebt al ooit triples op 190 gedaan met Squat?
 
Ik zou op het moment een oog en een oor geven voor een 3tje met 190.
 
Achter in je hoofd plaatsen man, niemand die jou achter je rug iets flikt!
 
Laatst bewerkt:
Goede dips dude
 
mmmm 140 bench alweer ! nice !
 
mmmm 140 bench alweer ! nice !

yes!

FB

One legged jumps
een hoop

Speed Squats on LSD
4x2 160

Light Bench
5x5 90

Assistance
3x4 weighted hammer grip pullups
2 high rep sets pulldowsn
2 high rep sets band pullaparts
5x10 bb curls
5x10 side raises
2km joggen
 
Progressie is aan Erwin, mooi man. Train je weer alleen nu Chris in Leiden studeert?
 
we blijven toch op max kracht toch wel redelijk aan elkaar gewaagd Erwin.. nice pr's
 
Progressie is aan Erwin, mooi man. Train je weer alleen nu Chris in Leiden studeert?

yes en yes!

we blijven toch op max kracht toch wel redelijk aan elkaar gewaagd Erwin.. nice pr's

mwah Frankie, je ligt toch wel op een hoop dingen voor man.

FB

Deadlift
warming up
1x 220
1x 240
2x3 172,5

conclusie: oef moeilijk harde grind die 240. volgend weekend wat meer eten.

Clean + Strict OH Press
warming up
5x 60
3x 70
3x 80 pr?
4x 80 PR
1x 80 (2e geen zin om door te grinden)

conclusie: lol... db oh presses + dips gooien mijn mp dus ook omhoog. had misschien al een jaar geen staande mp gedaan, op een keer een waardeloze poging bij joppie na. ze waren enorm lelijk, slechte balans en ik duwde ze allemaal naar voren i.p.v. omhoog, zorgde voor een paar keiharde onnodige grinders. dit maakt me wel nieuwsgierig naar wat er zou gebeuren als ik ze weer een poosje zou doen, 80 voelde namelijk wel enorm licht. uiteraard allemaal paused voor de mensen die dat willen weten.

Assistance
2x3 100 + chains close grip bench press
2x5 185 powershrugs 185
4x12 cable flies
3x10 db pullovers
2x20 40 kb swings
 
Pause je tegenwoordig ook op andere momenten? Gewoon midden op straat bijvoorbeeld? En wat doet dat voor je gains?
 
Pause je tegenwoordig ook op andere momenten? Gewoon midden op straat bijvoorbeeld? En wat doet dat voor je gains?

Ik pauzeer regelmatig tijdens het denken, zorgt voor fijne rustmomentjes en je weetz... tijdens rust groei je.
 
FB

Dips
warming up
4xBW + 42kilo pr
3xBW + 42kilo
4xBW + 42kilo
3xBW + 42kilo
3xBW + 42kilo

conclusie: geen 5x5, mijn triceps waren naar de klote van de maandag training... toch dit eruit geperst dus ben meer dan tevreden.

Squats
warming up
- normaal:
3x 170
4x 192,5 pr
3x 170
- safety squat bar, lange pauze, beltless, close stance:
2x3 140

conclusie: de manier waarop de 4x192,5 tot stand kwam was ronduit sexy, techniek was zwaar on point en had sowieso nog 1 rep over, misschien 2 als ik loco was gegaan. vond het prima zo, focus ligt nu op deadlifts. over 2 weken pieken, dus nu al een beetje afbouwen, daarom ook maar 1 zwaar setje. hoewel de pauze squats trouwens retezwaar waren om uit de hole te komen....

Assistance
3x12 28 kilo seated db oh presses
3x10 52,5 db rows
3x12 safety squat bar calf raises
2x12 skullscrushers
stretches
 
Tripels op Dips. Kom je ook niet zo vaak tegen. :p
 
Back
Naar boven