Fitness Seller

Starter 20 - 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

speed squats 180 kg loll, kerel hard gaan
 
speed squats 180 kg loll, kerel hard gaan

mjah, ze waren niet zo snel meer man. voelde de squatsessie van woensdag flink in mijn benen zitten. als de intentie er maar is om elke rep zo snel mogelijk te doen is het op zich goed, maar volgende keer ga ik wel wat terug in gewicht. vind het wel prettig als de reps ook daadwerkelijk nog heel snel gaan.
 
gekke Willempie

FB

Deadlifts
warming up
3x 160
3x 180
3x 200

conclusie: wilde eigenlijk geen deadlifts doen maar cleans. alleen toen stond er een dude ongeveer 2x buffer dan ik ben te deadliften met om en nabij de 100-120. mijn ego kon het niet weerstaan. ongeveer een meter naast hem gaan staan :o treurig, maar waar...

Close Grip Benchpress
6x4 112,5

conlusie: lekker. dit weer een beetje opbouwen vanaf hier... was nog totaal niet moeilijk, prima werkgewicht. her en der een verdwaalde paused press.

Assistance
3x5-6 60kilo db rows
5x12 cable flies
5x12 face pulls
5x10 side raises
een hoop stretches.
 
waarom niet ook je close grips standaard pauzed? Heb zelf gevoel dat ik er meer uithaal sinds ik ze pauzed doe, ook meer front delt power en controle.
 
waarom niet ook je close grips standaard pauzed? Heb zelf gevoel dat ik er meer uithaal sinds ik ze pauzed doe, ook meer front delt power en controle.

njah, ik heb het idee dat ik nu zelfs 150+ met dikke speed van mijn chest af kan beuken. hij loopt gewoon echt vast op lockout. daarom denk ik dat het zinvoller is om deze touch n go te doen zodat ik meer reps door lockout heen kan persen. van mijn chest komen ze toch wel af, dat is het probleem niet. daarnaast doe ik vrijdag op de medium/light dag gewoon nog paused presses. denk je dat ik verkeerd zie?
 
Zijn Board Presses of Floor Presses, al dan niet close grip, dan geen goed idee?
 
60kg db rows als assistance. Pittig Starter!
 
Hahah ja jij wou ook die crossfitfaggot op zijn plek zetten door zijn max clean even voor neus te verdubbelen en weer verder gaan:roflol:
 
conclusie: wilde eigenlijk geen deadlifts doen maar cleans. alleen toen stond er een dude ongeveer 2x buffer dan ik ben te deadliften met om en nabij de 100-120. mijn ego kon het niet weerstaan. ongeveer een meter naast hem gaan staan :o treurig, maar waar...

:roflol:
 
Zijn Board Presses of Floor Presses, al dan niet close grip, dan geen goed idee?

jawel, vast wel, maar in deze gym heb ik geen boards meer en floor presses vind ik vrij gaat om te doen man whehe.. ze gaan ook nog niet echt pijnvrij

60kg db rows als assistance. Pittig Starter!

kan beter, moet links heel de tijd stoppen ivm grip. :o

Hahah ja jij wou ook die crossfitfaggot op zijn plek zetten door zijn max clean even voor neus te verdubbelen en weer verder gaan:roflol:

:roflol: true
 
Belangrijkste reden dat ik pauzed ben gaan pressen is omdat ik bij touch en go last kreeg van oude blessure (littekenweefsel in oa pec). Merk dat ik meer controle heb (vooral bij zware reps) en delt power krijg bij close grips.

Is het echt lockout of meer halverwege, lockout vind ik meer laatste 5 cm ofzo. Als het meer halverwege is is het denk ik een kwestie van maximale power vanaf chest creeren (en delt power helpt daarbij) en gewoon sterkere triceps krijgen (duh). Heb nu niet echt een duidelijk punt waarop ik vastloop. Als het gebeurt is omdat het gewicht gewoon te zwaar is.

Kanttekening moet gemaakt worden dat mijn bench nog steeds gay is, zolang ik niet geblesseerd raak zal de tijd het leren. Het is natuurlijk gewoon een kwestie van proberen, jou argument zie ik ook wel wat in.
 
conclusie: wilde eigenlijk geen deadlifts doen maar cleans. alleen toen stond er een dude ongeveer 2x buffer dan ik ben te deadliften met om en nabij de 100-120. mijn ego kon het niet weerstaan. ongeveer een meter naast hem gaan staan :o treurig, maar waar...
.
Pak dat gewicht en ga ermee cleanen. Net zo lijp.:D
 
Belangrijkste reden dat ik pauzed ben gaan pressen is omdat ik bij touch en go last kreeg van oude blessure (littekenweefsel in oa pec). Merk dat ik meer controle heb (vooral bij zware reps) en delt power krijg bij close grips.

Is het echt lockout of meer halverwege, lockout vind ik meer laatste 5 cm ofzo. Als het meer halverwege is is het denk ik een kwestie van maximale power vanaf chest creeren (en delt power helpt daarbij) en gewoon sterkere triceps krijgen (duh). Heb nu niet echt een duidelijk punt waarop ik vastloop. Als het gebeurt is omdat het gewicht gewoon te zwaar is.

Kanttekening moet gemaakt worden dat mijn bench nog steeds gay is, zolang ik niet geblesseerd raak zal de tijd het leren. Het is natuurlijk gewoon een kwestie van proberen, jou argument zie ik ook wel wat in.

het is wel echt de laatste centimeters. de afgelopen fase alleen maar paused gepressed en het heeft inderdad heel veel voordelen, voor regular bench zal ik op misschien af en toe bij een rep out sowieso niks anders meer doen dan paused.

Pak dat gewicht en ga ermee cleanen. Net zo lijp.:D

:roflol:
 
Lol en hoe reageerde die dude toen je ém ownde? :D
 
Lol en hoe reageerde die dude toen je ém ownde? :D

mwah geen reactie eigenlijk. :o


FB

Dips
warming up
4x5 BW + 42kilo pr
4xBW + 42kilo

conclusie: fuuuu... net geen 5x5. de haat is groot!

Squats
warming up
3x177,5 - normaal
3x197,5 - normaal 'pr'
3x175 - normaal
3x3 130 - safety squat bar, close stance, beltless, lange pauze.

conclusie: lange gestresste dag, weinig energie. niet beter dan 4x195 maar ach, nog nooit gedaan.. dus een klein pr-retje. hopelijk volgende week een betere sessie, 4e rep zat er vandaag echt niet in en vorige week bij de 4x195 had ik ruimte over.

Assistance
alles tussen de 12-16 reps
2 sets seated oh db press
2 sets db rows
2 sets triceps skullcrushers
2 sets rear delt fly machine
 
jawel, vast wel, maar in deze gym heb ik geen boards meer en floor presses vind ik vrij gaat om te doen man whehe.. ze gaan ook nog niet echt pijnvrij

Curl grip man
 
Heerlijk die deadlift actie! :roflol:
Ik ben al mijn presses paused gaan doen sinds een paar weken en merk ook nu al meer explosiviteit en controle. Good stuff!
 
conclusie: wilde eigenlijk geen deadlifts doen maar cleans. alleen toen stond er een dude ongeveer 2x buffer dan ik ben te deadliften met om en nabij de 100-120. mijn ego kon het niet weerstaan. ongeveer een meter naast hem gaan staan :o treurig, maar waar...
:D
Ik ken dat gevoel sindskort ook :o
 
Curl grip man

:roflol: hou toch op met die curl grip

Heerlijk die deadlift actie! :roflol:
Ik ben al mijn presses paused gaan doen sinds een paar weken en merk ook nu al meer explosiviteit en controle. Good stuff!

paused presses zijn zwaar underrated. al mijn oh presses zijn ook paused!

:D
Ik ken dat gevoel sindskort ook :o

ja, mwah, kwam ook grotendeels omdat hij er gewoon keihard bij liep te grommen enzo. hij deed alsof het ****ing zwaar was, mijn 2e warming up setje was al meer dan waar hij mee maxte :o
 
Back
Naar boven