Fitness Seller

Starter 20 - 2013

Bezoekers in dit topic

Je moet een zandbak erachter bouwen man
 
Mooi allround bezig, flinke jump ook. Wat is de afstand ongeveer?
 
Je moet een zandbak erachter bouwen man

denk wel dat hij dat kan waarderen inderdaad :roflol:

Mooi allround bezig, flinke jump ook. Wat is de afstand ongeveer?

pfoe... lastig te zeggen, ik denk dat de afstand van de kussens samen zo'n 3.30-3.50m zijn, maar je moet ook nog wat eerder springen om hoogte te creëren. denk overigens dat ik daardoor op afstand inlever, als je hem in het midden pauzeert (vooral de laatste) zit ik behoorlijk hoog. mijn theorie is dat als ik minder hoog zou springen en dezelfde sprongkracht recht vooruit zou weten te genereren dat het zich zou vertalen naar een verdere sprong. maar goed... wat weet ik er nou van?
 
FB

Beltless speed deadlifts
8x1 160 + chains

Paused Bench Press
warming up
2x 100 + chains
3x2 110 + chains
10x 100

Assistance
4x15 Seated CS Cable Rows
4x15 Side Raises
4x15 Cable Flies
3x20 KB Swings
stretches + foam rollen.

aankomende woensdag squat maxxen... nu al fairly zenuwachtig. :o
 
Ja vreet em op!! Easy...........
 
Beast mode activate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Good luck @ 220 sq!

Ja vreet em op!! Easy...........

Beast mode activate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thnx... helaas stond ik op sleepy mode. De zomertijd weet me wederom te vinden. Kom s'avonds niet in slaap en ben de rest van de dag een zombie met hoofdpijn.

FB

Seated DB OH Presses
warming up
4x3 36

conclusie: wilde 42 voor een 3tje doen... maar dit was al belachelijk zwaar...

Squats
warming up
1x 160
1x 180
1x 200 (wtf...)
1x 180
1x 200
0x 220
1x 200

conclusie: sweet jesus.. de eerste 200 was al veel te zwaar, in de 180 zat zelfs al een traag stukje (:o). Nog een keer gedaan in de hoop dat mijn lichaam wakker werd, de 200 ging toen ook beter. De 220 was kansloos. De laatste 200 een lelijke grinder. Helaasch. Het was vandaag geen goed moment voor een max, maar niet geschoten is altijd mis.

Assistance
2 sets weighted dips
2 sets db rows
2 sets cable ab crunches
2 sets pulldowns
2 sets twists
 
Jammerdebammer. Maxes plannen is k*t man, helemaal met jouw relatief
inconsistente squat. Ene week crush je je 90%, andere week is 95% zwaar of niet?
 
Jammerdebammer. Maxes plannen is k*t man, helemaal met jouw relatief
inconsistente squat. Ene week crush je je 90%, andere week is 95% zwaar of niet?

daar lijkt het soms wel op ja. mijn trainingen vinden ook op wisselende tijden plaats, wellicht dat ik gewoon ergens de fout in ga met voeding timing. vandaag waren die db presses ook al veel te zwaar, normaal lach ik om 36. ik word nu echt gewoon ge****ed door slaaptekort. heb ik elk jaar zodra de zomertijd om de hoek komt, al heel mijn leven. meestal heb ik er wel een goede maand last van.
 
Waarom plan je dan een max in? Je kan toch ook gewoon afwachten tot je een goede dag hebt en dan maxen?
 
Waarom plan je dan een max in? Je kan toch ook gewoon afwachten tot je een goede dag hebt en dan maxen?

Ja, dat kan ook. Maar plannen gaat niet altijd verkeerd.
 
3 Maal is scheepsrecht, je hebt je best gedaan meer kun je niet doen. Next time gewoon een hele dikke!
 
Ikzelf kan altijd beter maxxen na een week deload of zelfs complete rust . Buiten dat , als je gevoel niet helemaal oke is , skip dan toch die max en wacht een week af ...
 
3 Maal is scheepsrecht, je hebt je best gedaan meer kun je niet doen. Next time gewoon een hele dikke!

precies

next time poppetje!!

lol, thnx doctor dopeness

Ikzelf kan altijd beter maxxen na een week deload of zelfs complete rust . Buiten dat , als je gevoel niet helemaal oke is , skip dan toch die max en wacht een week af ...

ik had vorige week expres een rustig 5x5-je gedaan als deload ;). in retrospect was het wellicht beter geweest om niet te attempten maar ik dacht; 'als hij gaat dan gaat hij en gaat hij niet dan gaat hij niet'.
 
de 42 kg dumbbells he ?? Daardoor kwam het.
Jammer dat je squat max k*t ging, next time !
 
de 42 kg dumbbells he ?? Daardoor kwam het.
Jammer dat je squat max k*t ging, next time !

lol

Stones of weakness
warming up
9x1 90 op 1.50m
1x90 op 1.65m

prima zo, geen hars, elke keer een 45 secs tot een minuutje rust.

Beltless Deadlifts
3x12 110

24kilo KB Throws
echt belachelijk veel... misschien wel 50 ofzo? was gewoon ****ing vet. de verste was een backwards throw van om en nabij de 6.40-6.45m.

blabla
2 sets hammer curls
2 sets head harness neck raises
 
Waarom geen hars g? Oppassen met biceps dan
 
Waarom geen hars g? Oppassen met biceps dan

had het voor de 90 nog niet nodig. gewoon keihard knijpen, kan ik daar ook oefenen enzo. volgende sessie met 100 zal hars ws wel nodig zijn. maar wat is met die bicepsoes dan? behalve dat de huid nu weg is?
 
Back
Naar boven