MuscleMeat

Starter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op een weegschaal met handvaten die je moest vasthouden

Mvg
Yannick

Dat is zo onauwkeurig als het maar kan zijn. Laat het eens opmeten met een huidplooimeter door een ervaren iemand.
 
Dus best op onderhoud eten of 500kcal erafdoen? En in combinatie met stronglifts 5x5 of byer kason blaha icf 5x5? Alvast bedankt voor alle tips en advies! Echt een leuk forum hier!! Groeten Yannick
Als je graag ook wat minder vet wordt zou ik er een klein beetje onder gaan zitten. Misschien is onderhoud maar daarin training en cardio niet meerekenen een mooi uitgangspunt. Anders als je er tevreden mee bent of liever snel aankomt lekker op onderhoud eten en rustig verhogen wanneer je vastloopt in kracht.

10-15% is een gezond vetpercentage, dus waarom gelijk beginnen daaroverheen te gaan op een moment dat vet aankomen juist niet nodig is en iets droger worden vooral voordelen bied? 10-12% kan namelijk ideaal zijn voor testosteron, en wat ik al zei scheelt het later afvallen als je dat wilt. Het zal ook leuker en motiverender zijn om je resultaten beter te zien toch?

Is wel sterk afhankelijk van in hoeverre je meting klopt natuurlijk, als je nu eigenlijk 5% bent zou ik zeggen bulken als een malle, als je eigenlijk 25% bent heb je al helemaal geen calorieoverschot nodig.

---------- Post added at 00:06 ---------- Previous post was at 00:03 ----------

zou op onderhoud eten en zien hoe je lichaam veranderd. Maar ik ben zelf een fatty die niet kan cutten (24%) en chrisk is wss superdroog, dus die is misschien geloofwaardiger :) Ik ga er vanuit dat je nog niet veel massa hebt. Als je hetzelfde blijft of bijkomt in gewicht, maar je ziet er droger uit, dan ben je goed bezig.
Kan ook prima hoor, eerst even aanzien hoe het gaat. Ik vond het voor mezelf alleen zonde om heel dun maar niet droog te beginnen en er later weer heel lang voor nodig te hebben om het vet er weer af te werken en dan pas echt het resultaat van al dat harde werk te zien. Voordelen en nadelen afwegen en zelf beslissen wat je belangrijk vind.
 
Back
Naar boven