Fitness Seller

Sticky Startersguide voor beginnende sporters

Bezoekers in dit topic

Geweldig man! Thankss
 
Mooi geschreven,
Kont er nog meer?

Thanks! Als er vraag naar is kan ik wel dieper ingaan op bepaalde onderwerpen, maar volgens mij zijn daar al meer stickies over geschreven
 
Karma!

PS: De guide's van Alan Thrall ooit gezien? Zijn net wat uitgebreider, naar mijn mening ook wat beter:p
 
Karma!

PS: De guide's van Alan Thrall ooit gezien? Zijn net wat uitgebreider, naar mijn mening ook wat beter:p

Nee ook niet zo snel op google gevonden, heb je links?
 
Link naar artikel over alcohol onder voeding, FAQ werkt hier niet.
Bedankt om deze startersguide te posten!
 
Bedankt! Ik heb veel aan deze post.
 
Bedankt! duidelijk en erg interessant :)

p.s wat doet karma op dit forum???? als het iets positief is kan ik je het wel geven :p
 
Link naar artikel over alcohol onder voeding, FAQ werkt hier niet.
Bedankt om deze startersguide te posten!

Bij mij werkt ie wel en heb er verder nog niemand over gehoord. Waarschijnlijk ligt het dan aan je browser, probeer chrome anders

---------- Post added at 08:15 ---------- Previous post was at 08:14 ----------

Bedankt! duidelijk en erg interessant :)

p.s wat doet karma op dit forum???? als het iets positief is kan ik je het wel geven :p

Mooi :) Volgens mij doet karma verder weinig, maar het is een soort respect
 
Interessant artikeltje hoor, zo leer je nog eens wat op je vrije vrijdag :P. Nee serieus vooral het stukje over voeding was voor mij leerzaam.
 
praktisch alles van Alan Thrall is goed

Agreed, dacht dat jack bedoelde dat ie een complete startersguide had geschreven. Heb voor de filmpjes van Omar gekozen omdat ze de aandacht vast houden en lekker beknopt zijn. Maar heb z'n squat vid erbij gezet :)
 
Erg handig, thanks man!
 
Heb hem maar eens doorgelezen. Zou tijd worden ook. Lekker compacte en duidelijke guide. Ook niet te uitgebreid of lang zodat beginners gaan afhaken.
 
Goed artikel! Imo zou de uitleg van verschillende oefeningen beter kunnen. Met squat behoudt hij z'n spanning niet.. Squat stand van voeten hangt ook met grote mate af van je lichaamsbouw. Hij generaliseert het en neemt de stelling aan dat je op zijn wijze zou moeten beginnen..
 
Goed artikel! Imo zou de uitleg van verschillende oefeningen beter kunnen. Met squat behoudt hij z'n spanning niet.. Squat stand van voeten hangt ook met grote mate af van je lichaamsbouw. Hij generaliseert het en neemt de stelling aan dat je op zijn wijze zou moeten beginnen..

Thanks :)
Luister goed naar de eerste anderhalve minuut, hij zegt meerdere keren dat je de squatform moet vinden die voor jou werkt. De dingen die erna behandelt worden zijn redelijk universeel (sit back ipv knees forward etc.)
 
Heel interessant en informatief!
 
Alle basics in 1 artikel, mooi gedaan, ik heb dit artikel aan mijn vriendin laten zien, want ze had interesse om te gaan trainen, en ze vond deze erg informatief, nu nog hopen dat ze er wat mee gaat doen XD
 
Nice topic zeker wat aan gehad! Altijd split schema gebruikt.. Dus nu maar beginnen met een up/lb
 
Back
Naar boven