Fitness Seller

Starting over.

Bezoekers in dit topic

Ricky87

Novice
Lid geworden
7 nov 2013
Berichten
4
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
100kg
Rick, 31 jaar, starting over again :D

Ik heb een tijd aan powerliften gedaan ( of iig poging tot )...wel altijd mijn trainingen serieus genomen.

Tot ongeveer anderhalf jaar geleden, toen begon de pijn in mijn onderarmen...stekende pijn
Huisarts > Fysio...ik moest maar een paar maanden rust houden omdat ze dachten dat het overbelast was..

Paar maanden rust, rustig opnieuw beginnen....olé ! na een paar trainingen was het weer terug.
Huisarts > ruzie met huisarts > Sportmedisch centrum Maastricht

Hier kwam ik ( kwam ik later achter ) bij de arts van RodaJc uit..
Na wat testen en onderzoeken en kraken...bleek er geen overbelasting te zijn.

Blijkt nu dat mijn borstbeen, ribben en ruggegraat zo dicht op elkaar zitten, dat de pezen en spiertjes die er tussen door lopen afknellen..met pijn als gevolg.

Hierna doorverwezen naar een sportfysio van RodaJc...revalideren..thuisoefeningen etc..

sinds vorige week weer vanaf 0 begonnen....fysiek is helemaal weg..vetpercentage ga ik niet eens aan beginnen...volgens mij ligt dat op dit moment hoger dan 35%..maar goed..

Ik ga proberen hier een trainingslog van te maken..en progressie zowel fysiek als progressie met de oefeningen bijhouden.


Mijn stats voordat ik stopte waren :

Bench : 100
Deadlift : 140
Squat: 200

Niet heel erg slecht voor een rookie denk ik..en met mijn 31 jaar inmiddels ook niet meer de jongste...maar ach...het is nooit te laat om opnieuw te beginnen, we zullen alleen wat harder moeten werken !

Voor nu ben ik weer begonnen met mijn oude schema's..maar heb ik wel de gewichten aangepast omdat ik het verstandiger vind om voorlopig wat lichter te trainen met meer reps dan andersom..

Ik ben van plan om slimmer te gaan trainen en minder snel in gewicht omhoog te willen.

Tips, tricks, aanmoedigingen, alles is welkom...tevens ben ik tegenwoordig een keukenprincesje geworden en ben ik niet vies van wat nieuwe dingen uitproberen...dus als iemand nog ideeën heeft wat ik zeker eens moet proberen, roep gerust ff:D

Peace!

Rick.
 
Back
Naar boven