MuscleMeat

Starting Strength 2nd Edition Preorders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nadien waarsschijnlijk wel. Heb het boek gekocht. 25€, transportkosten inbegrepen & hierop komt geen importtaks.

Oud boek geef ik weg of verkoop op ebay wel ;) Is nog in perfecte staat.

meemmemememee! meeeeeeeeee! me! :D

mn nieuwe collectie boeken heeft me al een flink bedrag gekost, ik wacht wel even met et kopen van een nieuwe ^^ mooi boek though!
 
Dit boek staat zeker op mijn verlanglijstje.
 
Ik wil dat boek ook wel, heb alleen geen cc meer.

Inkoopactie? :D
 
Dus jongens, wanneer gaat er besteld worden?

Ari70
Jaapie
The Nose
Paddos
Willem9
Philosopher
Faddermakker
 
Dus jongens, wanneer gaat er besteld worden?

Ari70
Jaapie
The Nose
Paddos
Willem9
Philosopher
Faddermakker

Heb 3 weken geleden al besteld.
 
tel mij er ook maar bij :-)
hoe gaan we dit organiseren ? Zal ik een keer contact opnemen om te vragen of en vanaf hoeveel we volumekorting krijgen ?
 
Is mij goed. Of Ari z'n zus neemt eentje voor ons allemaal mee. Ik zal wel op voorhand betalen.
 
Als je het nu voor die prijs bestelt, is amazon verplicht het voor die prijs te verkopen. Dus het is goedkoper:P thanks!
 
Mijn zusje heeft mijn bestelling al geregeld
$ 2,50 verzendkosten ;) nog geen 2 euro
 
Mijn zusje heeft mijn bestelling al geregeld
$ 2,50 verzendkosten ;) nog geen 2 euro

En die van de rest? Ik zal het geld wel op voorhand overmaken op je rekening.
 
dit is de reactie van hen zelf:
Hi. During the preorder period, the discount would be the 5$/copy price reduction + whatever shipping savings we could figure out. After the preorder period, our standard reduction of multiple books (5% for 2, 10% for 3, 15% for 4) will apply + any savings in shipping. In order to determine what the total savings would be and the best way to order (now vs waiting), I'd need to have an idea of the number of books you are interested in. Also, if possible, please provide a business delivery address. It may be that other mail services that we would not normally use could be cheaper for a bulk order. Since some of those services are less expensive when delivery is business to business instead of business to residence, a business address could be useful.

Thanks for your interest,
stef bradford

wat denken jullie?
 
't is nog steeds 5$ goedkoper via Amazon.com
 
Bericht ontvangen deze morgen dat boek via USPS verstuurd is. Verzending duurt via USPS niet lang.
 
Mijn exemplaar is vanochtend aangekomen, gesigneerd door de auteurs zoals ik gevraagd had. Ik heb er een kwartiertje ofzo in gelezen en ik heb al een heleboel bijgeleerd. Een goeie aankoop dus.

Een minpunt: ik moest nog 10€ douanekosten betalen aan de postbode. In totaal heeft het boek me dus 35€ gekost. :mad:
 
Back
Naar boven