MuscleMeat

Starting strength log

Bezoekers in dit topic

Afgelopen week training was moeilijk...

Vrijdag:
Squat 112,5x 5 1 set
Bench: 63,5 x5 1 set
Paar pull ups

Maandag:
FSQ elevated: 70x5
OHP: 50x5 PR
Deadlift: 135x5 PR

Donderdag:
Squat 110x3
Bench: 63,5 x 2

Zaterdag ging weer wat beter
FSQ elevated: 72,5x5
OHP dumbell: 18x5
Deadlift: 137,5 met chalk was super easy

Nu off week daarna texas method
 
Je kunt nog makkelijk 20 kg op je squat plakken met Starting Strength. Overstappen op Texas Method is nog niet nodig en dus ook niet wenselijk.
 
Zaterdag 13-2-2016

Press (olympic stang)
50 x 5,5,4

Deadlift:
140x5 (meh zwaar, maar grip was okay gebruikte chalk).

deed nog wat pull ups en tricep shit
 
Okay Pren,

Volgens mij heb ik nooit om advies gevraagd in mijn post, dus dat jij hier komt en internet coach gaat spelen is niet wenselijk.
Ik heb een doel en ik weet wat ik moet doen om dat te bereiken.

Daarnaast ben je niet eens sterk dus waarom ga je uberhaupt andere mensen advies geven, het is gewoon belachelijk.
 
Okay Pren,

Volgens mij heb ik nooit om advies gevraagd in mijn post, dus dat jij hier komt en internet coach gaat spelen is niet wenselijk.
Ik heb een doel en ik weet wat ik moet doen om dat te bereiken.

Daarnaast ben je niet eens sterk dus waarom ga je uberhaupt andere mensen advies geven, het is gewoon belachelijk.
Niks mis met wat opbouwende kritiek toch? Vanwaar de keuze voor de texas methode?
 
Okay Pren,

Volgens mij heb ik nooit om advies gevraagd in mijn post, dus dat jij hier komt en internet coach gaat spelen is niet wenselijk.
Ik heb een doel en ik weet wat ik moet doen om dat te bereiken.

Daarnaast ben je niet eens sterk dus waarom ga je uberhaupt andere mensen advies geven, het is gewoon belachelijk.

Mijn punt is dus dat hieruit blijkt dat je zelf niet weet wat het beste is. Maar sorry, ik zal niet meer op je veel te grote tenen gaan staan.

Voor de anderen: laat het duidelijk zijn dat jullie pas in deze log mogen posten, nadat je hier via pm toestemming voor hebt gekregen. Houd alsjeblieft rekening met andermans tere zieltjes!
 
Okay Pren,

Volgens mij heb ik nooit om advies gevraagd in mijn post, dus dat jij hier komt en internet coach gaat spelen is niet wenselijk.
Ik heb een doel en ik weet wat ik moet doen om dat te bereiken.

Daarnaast ben je niet eens sterk dus waarom ga je uberhaupt andere mensen advies geven, het is gewoon belachelijk.

Gelukkig ben je zelf verschrikkelijk sterk.
Heb je zelf echt niet door wat voor kansloze reactie je geeft als iemand opbouwende kritiek geeft?
Als je zo denigrerend doet, ben je voor mij een droeftoeter .

Als je geen reacties wilt, kan je beter alles thuis in een bestandje bijhouden.
Of BigT vragen of hij reacties kan uitschakelen.
 
Daarnaast ben je niet eens sterk dus waarom ga je uberhaupt andere mensen advies geven, het is gewoon belachelijk.

En dit, beste mensen, is hoe bro science begint.
 
Okay Pren,

Volgens mij heb ik nooit om advies gevraagd in mijn post, dus dat jij hier komt en internet coach gaat spelen is niet wenselijk.
Ik heb een doel en ik weet wat ik moet doen om dat te bereiken.

Daarnaast ben je niet eens sterk dus waarom ga je uberhaupt andere mensen advies geven, het is gewoon belachelijk.

Ecto met grote bek, ga gewoon starting strength doen. Texas Method is voor intermediate lifters en met deze stats zit je nog lang niet op dat niveau
 
Even dimmen met je novice squat opgefokt ectotje. Flikker lekker op hier met je log als je niet openstaat voor advies en hier enkel voor een aai over je schrale bolletje post.

Texas method met de kracht stats van iemand die 6 weken traint en dan nog zo'n grote bek als iemand je er terecht op wijst dat dat volkomen ridicuul alsmede inefficiënt is. Wordt steeds lachwekkender hier.
 
Haha lol je zou trouwens dik 4 jaar lid zijn op DBB, 60 kilo benchen en andere mensen aanvallen op hun krachtstats. Wat een giller.
 
Gezellige boel hier.....???...... maar ik bemoei niet, ik ben namelijk niet sterk genoeg
 
Wanneer mag je wat zeggen OP? Kun je even wat regels maken aan de hand van krachtstats zodat we ze niet overtreden? Wanneer je vragen mag stellen, wanneer je iets mag toevoegen etc etc. Kritisch zijn mag niet dat snap ik ook wel, daar heeft niemand wat aan.

Ik hoop dat ik voldoe want ik wil eigenlijk graag posten.
 
Ecto met grote bek, ga gewoon starting strength doen. Texas Method is voor intermediate lifters en met deze stats zit je nog lang niet op dat niveau

het gaat niet om stats maar om progressie. Loop je vast op starting strength ga je Texas doen
 
het gaat niet om stats maar om progressie. Loop je vast op starting strength ga je Texas doen

Ja, alleen zijn dit kracht stats van iemand die 12 trainingssessies achter de rug heeft. Ik zou als ik TS was eerst maar eens zijn voeding en rust nalopen, want in deze situatie TM gaan doen is hoe je het ook wend of keert inefficiënt.
 
Ja, alleen zijn dit kracht stats van iemand die 12 trainingssessies achter de rug heeft. Ik zou als ik TS was eerst maar eens zijn voeding en rust nalopen, want in deze situatie TM gaan doen is hoe je het ook wend of keert inefficiënt.

Hoezo is het ineficient? Vast lopen op SS is efficiënter? Niet iedereen heeft toch uberhaupt de zelfde aanleg dus zo'n generalatiesatie maken is rond uit dom
 
het gaat niet om stats maar om progressie. Loop je vast op starting strength ga je Texas doen

Wat nou als je stats hebt waarmee je geheid snel vast gaat lopen op de texas manier?
 
Wat nou als je stats hebt waarmee je geheid snel vast gaat lopen op de texas manier?

dan ga je sheiko oid doen. Iig een meer advanced programma

het gaat ook totaal niet om stats. Het gaat om progressie. Loop je vast op zo iets schakel je over naar een programma dat op dat moment beter voor jou geschikt is
 
mag ik wel reageren
 
Back
Naar boven