MuscleMeat

Startlog elliza66

Bezoekers in dit topic

--
 
Laatst bewerkt:
6x30 is ook een PR toch? Waarom zet je dat er niet bij? Wanneer ga je 35 reppen?
 
Leuke training, je evolueert goed.
 
Squats doe je echt zoveel zwaarder dan ik! Gebruik je een powerrack / smith / anders?
 
--
 
Laatst bewerkt:
Diehard, twee trainingen op een dag ;)
 
Amai, zo vroeg wakker, dat zijn we van jou ook niet gewoon :D
Voeding is zoals meestal heel degelijk. Zijn de resultaten er ook naar?

Heb je eigenlijk doelen waar je naar toe wil werken? Dat is altijd goed voor de motivatie! :)
 
lekkere squat en je 6x30 op bp is wel pr als je daarvoor maar 5x30 deed :D
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
Je bent fantastisch bezig! :) Blijf zo doorgaan, Veel succes!
 
Face pulls
10 x 10
10 x 15
10 x 20
Eerste keer, dus nog een beetje onzeker over vorm. Ik heb begrepen dat je eerst je schouderbladen moet samentrekken en dan pas de pull beweging mag inzetten? Pointers welkom.

Niet te druk in maken, als je tijdens en na de oefening goed je rear delts voelt doe je het goed. Als je te zwaar wilt gaan zal je rug uiteraard meer meehelpen. Gebruik je zo'n triceps rope als handvaten?

Hier nog wat meer info:
http://exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/CBRearDeltRowStirrups.html


Eten
50 gr muesli + 30 gr whey + 250 ml halfvolle melk
4 snedes brood + 100 gr kaas
pasta + 125 gr gerookte zalm
50 gr muesli + 30 gr whey + 250 ml halfvolle melk
TRAINING
muesli + 250 gr kwark + 2 lepels pindakaas

Is muesli eigenlijk een beetje oké? Ik heb dat Lima spul van de natuurwinkel.

In muesli zitten er meer (toegevoegde) suikers dacht ik, maar als het van de natuurwinkel komt is het mss gezondere muesli :D In havermout zit er oa. meer vet dus dat geeft een meer verzadigend gevoel. Ook de de GI waarde van havermout is lager en is dus als koolhydraatbron hoogwaardiger dan muesli. Dat is in theorie, in de praktijk zal het wss niets uitmaken :)
 
mooi streeffysiek :)
 
--
 
Laatst bewerkt:
abs zien der goed uit, ik had ook nog paar mooie vrouwen op die site gevonden, had ik in dat streeffysiek voor vrouwen topic gezet ;)
 
Geen KT vandaag? Ofwel ben je nu nog druk aan het trainen want jouw gym is lang open :D

Vergeet niet af en toe een stuk fruit te eten (bij het ontbijt heeft mijn voorkeur).
 
--
 
Laatst bewerkt:
Netjes hoor 4 goede compound oefeningen :thumb:
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven