AndroidHealthClinic

Startlog elliza66

Bezoekers in dit topic

Dan is er bij jullie morgen zeker niets open?! :P
 
--
 
Laatst bewerkt:
Morgen is het een feestdag: Dag van de arbeid. Zeker dat je gym open is? :)

@voorbeeld ub/lb: geen probleem ;)


Voor gisteren kom ik uit op 2288 kcal met 197,8 gr eiwit - 220,2 gr carbs - 62,24 gr vet. Ik denk dat het op andere dagen zelfs meer is. Onderhoud is 2045 kcal. Dus ik heb er 243 kcal boven gegeten. Is waarschijnlijk te veel :D (misschien pindakaas toch maar wat minderen - levert 388 kcal op (60 gr))

Nee, 500kcal boven onderhoud is (bij mannen toch) een beetje het minimum om aan te komen. Maar ik vind de verhoudingen wel goed, als je telkens rond de 200/220/65 moet je toch wel spieren kunnen kweken ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 2 mei 2009

BP
1 X 10 X 20
1 X 6 X 25
1 X 7 X 30 (+1 rep tov woensdag)
1 X 5 X 30
1 X 6 X 25

Squat
1 X 10 X 20
1 X 10 X 30
3 X 8 X 35

Upright row
1 X 10 X 11,5
1 X 10 X 14
1 X 8 X 20
1 X 10 X 20

DB row
1 X 10 X 7
3 X 6 X 14 PR

+ hips ups: 4 X 20


lekkere training :D
mooi pr op je bench, nu volgende training voor 8 reps gaan :D
ook mooi pr op db row ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je een chronometer? Of rust je tot je voelt dat je er weer klaar voor bent?


Ik vind die 10x20 bij bench press iets te zwaar als je daarna maar 6x30 doet. Dan lijkt 20kg geen opwarmgewicht voor jou? :) Hoe zie jij dat?

Voor bench press hoef je niet altijd dezelfde opbouw te doen hé, je kan ook eens proberen 3 x 5 x 30 te doen, maar dan met minder voorvermoeien (8x20 en 6x25 als opwarmsets bvb.) En na die 3x5x30 kan je eventueel nog een rep out doen met 20 (of 25kg)

Dit is maar een voorbeeldje, je kan nog tientallen andere variaties doen. Gewoon als je merkt dat je vastzit op een bepaald gewicht kan je er voor kiezen iets meer volume te draaien met één bepaald gewicht. Als je dan na een tijdje oefenen bvb op 5x5x30 zit kan je eens de 35kg (of de 40kg :D) proberen.
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
Nee, geen chronometer. Ik loop gewoon rond en drink een beetje totdat ik me weer klaar voel voor het volgende setje.

Je moet eens voor de 'grap' je rust timen en eens kijken op hoeveel minuten je uitkomt, 2 minuten zijn zo snel voorbij :D


Met hoeveel gewicht doe je ongeveer je opwarming? De helft van wat je neemt voor je werksets?

Bij bench press start ik altijd met de olympische bar (20kg), dan maak ik meestal sprongen van 20kg (bvb. => 10 x 40, 8 x 60) en dan mijn eerste werkset met 80kg. Als je 'maar' 30kg benched is het natuurlijk niet zo makkelijk om grote sprongen te nemen.

Als je volgende week dus die 2 opwarmsets doet met 20 en 25kg zou ik proberen 4 x 4 x 30 te drukken (met 3min rust tussen die 4 werksets).

Dan heb je in totaal 16 herhalingen met 30kg. Terwijl je deze week maar 1 x 6 x 30 gedaan hebt. Dat zou een mooie verbetering zijn en zeker niet onhaalbaar want je doet elke set maar 4 reps met 30kg ipv van 6 reps. 4x4x30 is dan een pr, een volume pr zoals de meesten dat noemen :)
 
Goed bezig .
 
thnx voor de tip: obliques laat ik even voor wat het is... kwamen die andere blokjes maar net zo snel als die twee stukken 'onkruid'...
 
Je bent echt lekker aan het trainen en eten.
Succes met je doel.
 
--
 
Laatst bewerkt:
Vond je die maaltijd voor het trainen niet een beetje weinig? :D Geen honger tijdens het trainen? Ik eet meestal pas één uur voor het trainen :)

Kan je tijdens de cardio naar tv kijken want anders is het maar saai hé?
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven