AndroidHealthClinic

Startlog elliza66 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
oej is minder
spoedig herstel dan toe gewenst
 
Ouch, balen!
Hopelijk herstel je snel. :)
 
auw, dat is niet fijn, veel sterkte met je herstel ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
waarneer kan/mag je je (kracht)training weer voort zetten? Succes trouwens!



p.s. plaats ook wat foto, een mooie jonge dame word hier altijd gewaardeerd ;)
 
40 min cardio erg netjes! :)
 
Nette cardio, ik hou het nooit 40min vol, ga me dan vervelen :p
ik hou meestal 25 minuten vol en dan wil ik echt weer wat anders doen :p
 
Veel sterkte met het herstel !!
 
Jammer, sterkte meid !
 
--
 
Laatst bewerkt:
:orly:


Wilde eigenlijk gaan bench pressen, maar merkte dat mijn benen niet tot op de grond komen als ik op het bankje lig. Lijkt me misschien wel een vereiste voor de eerste keer, niet? Moet nog ff nadenken hoe ik dat probleem kan oplossen. Schijven stapelen ofzo?


Geen tijd meer voor biceps gehad, want gym ging sluiten.

Voeding
9u30: havermout, magere melk + whey
11u-15u: terug in bed gaan liggen en geslapen
15u: 4 kleine sneetjes volkoren brood, kipfricadon en een lepel amandelpasta
17u30: bij mijn oma gaan eten: aardappelen, brocolli en spek :burger:
22u30: TRAINING
nu: 250 gr kwark, 3 lepels havermout, schepje whey en een lepel amandelpasta

Voeding is goed, misschien de hoeveelheden omhoog en je kan nog creatine gaan gebruiken.

Wat betreft je bench, het probleem van je voeten niet bij de grond. Zet je voeten in een hoek /\_<0-@ op het bankje;) als je bang bent voor je evenwicht is er vast wel iemand die een leuke fitness chick wilt spotten:D
 
Hehe plakker om je vinger en toch trainen

nete training begint alemaal wat te komen. :)

Wel klote dat je je voeten niet op de grond kan plaatsen bij bankdrukken, is toch wel nodig bij deze oefening, voor extra steun en kracht te zetten, trek men rug ook altijd beetje krom naar binnen dan en span de buikspieren aan, net als bij squaten enzo.

mischien ergens lager bankje weg nemen, of idd wat schijven op de grond leggen of 2 blokken hout ofzo
grtz ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er in de gym wel twee houten boxen zijn die ik misschien kan gebruiken.

dan zou ik die zeker gebruiken, werkt veel fijner met bankdrukken dan met je benen op de bench zelf ;)
en als je bang bent dat je het niet zal kunnen houden, vraag dan gewoon iemand in de gym of die wilt spotten bij je, er zijn vast genoeg mannen die een mooie jonge dame willen helpen ;)
 
:orly:

Ja, het was wel een beetje bikkelen hoor, conditie is er de laatste tijd niet echt op vooruit gegaan :d

Thx!

Maandag 2 februari 2009

Ik ben net gaan trainen! Had een dikke plakker op mijn vinger gedaan en heb er tijdens het trainen geen last van gehad. Zie net dat hij wel nog een beetje gebloed heeft, maar anyway hij hangt er nog aan :D

Krachttraining

RDL
1 x 10 x bar
1 x 10 x 25 kg
2 x 10 x 30 kg

BB bent over row
1 x 10 x bar
3 x 10 x 25 kg

DB chest press
1 x 10 x 5 kg
3 x 10 x 7 kg

Wilde eigenlijk gaan bench pressen, maar merkte dat mijn benen niet tot op de grond komen als ik op het bankje lig. Lijkt me misschien wel een vereiste voor de eerste keer, niet? Moet nog ff nadenken hoe ik dat probleem kan oplossen. Schijven stapelen ofzo?

MP
1 x 10 x bar + 10 lbs. (4,5 kg)
3 x 6 x bar + 20 lbs. (9kg) PR

Triceps extension
1 x 10 x 7 kg
3 x 10 x 9 kg

Geen tijd meer voor biceps gehad, want gym ging sluiten.

Voeding
9u30: havermout, magere melk + whey
11u-15u: terug in bed gaan liggen en geslapen
15u: 4 kleine sneetjes volkoren brood, kipfricadon en een lepel amandelpasta
17u30: bij mijn oma gaan eten: aardappelen, brocolli en spek :burger:
22u30: TRAINING
nu: 250 gr kwark, 3 lepels havermout, schepje whey en een lepel amandelpasta

dan zou ik die zeker gebruiken, werkt veel fijner met bankdrukken dan met je benen op de bench zelf ;)
en als je bang bent dat je het niet zal kunnen houden, vraag dan gewoon iemand in de gym of die wilt spotten bij je, er zijn vast genoeg mannen die een mooie jonge dame willen helpen ;)

??? Dat lijkt me sterk, of je moet hele korte beentjes hebben of een heel hoog bankje...?
 
--
 
Laatst bewerkt:
1 u cardio gevolgd door KT netjes hoor! :)
 
Back
Naar boven