MuscleMeat

Startlog elliza66 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

denk wel dat het normaal is dat je meer honger krijgt. Hoe zwaarder ik train (KT) hoe meer ik honger krijg zeker als ik er cardio bij doe.

Vind het wel goed dat je het volhoud met cardio, ik hou het gewoon niet vol en ben er al twee maand met gestopt :o omdat het zo saai is
keep going, goe bezig!
 
je training ziet er zoals gewoonlijk goed uit :)
voeding ook wel oke, behalve die pizza maar 1x kan geen kwaad vind ik :) je moet ook wellis iets lekkers eten om het vol te blijven houden
 
--
 
Laatst bewerkt:
Thx remco! Vanaf volgende week zit ik terug op kot zonder temptations allerhande, dus dan zal het voedingsgewijs wel terug een beetje strakker verlopen (is ook wel dringend nodig).

zal toch wel meevallen hoe erg het nodig is ;), ik moet ook dringend weer meer cardio doen, moet ff sneller worden oftewel ff wat vet verbranden en dan ben ik weer iets lichter en zal ik weer wat sneller worden :P
 
Nette training weer
gefeli met je pr op tricep extension

Pizza kan geen kwaad toch, ik vreet wel heel wat meer dingen die zogezegd niet zouden mogen en nog kom ik moeilijk aan dus. ;)
 
ha ja ik volg ook liever groepsles, tijd vliegt dan vooruit en het is big fun:D
 
Nette training weer
gefeli met je pr op tricep extension

Pizza kan geen kwaad toch, ik vreet wel heel wat meer dingen die zogezegd niet zouden mogen en nog kom ik moeilijk aan dus. ;)


haha dat moet ik niet flikken :P
mijn BF stijgt dan echt :p en nu daalt die juist :), maar ik weeg ook stukkie zwaarder al, heb gewoon andere bouw dan jij :P
 
haha dat moet ik niet flikken :P
mijn BF stijgt dan echt :p en nu daalt die juist :), maar ik weeg ook stukkie zwaarder al, heb gewoon andere bouw dan jij :P

Geloof ik best, niet iedereen heeft de zelfde bouw.
voor mij is het moeilijk om op gewicht te blijven, voor anderen is het net andersom. :)
 
Geloof ik best, niet iedereen heeft de zelfde bouw.
voor mij is het moeilijk om op gewicht te blijven, voor anderen is het net andersom. :)

amai ik wou dat ik moeite had om op gewicht te blijven. Dan zou ik niets anders doen dan eten, eten en nog eens eten (ben daar trouwens goed in) :p:D
 
amai ik wou dat ik moeite had om op gewicht te blijven. Dan zou ik niets anders doen dan eten, eten en nog eens eten (ben daar trouwens goed in) :p:D

haha, ik ben blij dat ik geen moeite moet doen om op gewicht te blijven juist, want dan groei je ook veel moeilijker :P, en daar heb ik weer geen last van, ik meot alleen me Bf meer in de gaten houden :P
 
amai ik wou dat ik moeite had om op gewicht te blijven. Dan zou ik niets anders doen dan eten, eten en nog eens eten (ben daar trouwens goed in) :p:D

Mja altijd dat moete eten word je ook beu hoor. :)
 
--
 
Laatst bewerkt:
:roflol:

als je 5 minuten je log niet volgt, is het helemaal volgespamt :p
:roflol: welkom op DBB :roflol:
 
--
 
Laatst bewerkt:
je training ziet der weer goed uit ;) gefeliciteerd met je pr op de MP :D
eten ziet der ook wel oke uit ;), en dextrose moet je als ik het goed heb begrepen idd direct na je training innemen om je glycogeen gehalte in je spieren en lever aan te vullen ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
Dl begint te komen met 40kg

je mp doe je bijna met zelfde gewicht als bench :)
 
Tjonge jonge wat train je laat :p
Geen probs om in slaap te raken nadien?
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven