Fitness Seller

Startlog elliza66 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooie training, je DL en BP gaan goed :D
 
Leuk die Pr's.

Mooie training.
Alleen als die havermout voor slapen gaan is, zou ik laten.
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
Die 6 x 25 BP van gisteren, was dat tot het uiterste of heb je een beetje moeten inhouden omdat je geen spotter had? :)

Als ik naar je voeding kijk, kan ik enkel maar vaststellen dat je heel laat gaat slapen als je pas ontbijt om 12u?? Nooit les in de voormiddag? :D

Hoe dan ook, je bent goed bezig! :thumbup: :dance:
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
En Elliza, hoe is het met je spiegelbeeld, al tevreden over de afgelopen maanden hard zwoegen? :)
 
--
 
Laatst bewerkt:
goed gebikkeld weer :thumb:
 
Die 2 x 6 x 25 op BP is toch een PR hé? :)

Heb je een foto van jezelf staan in je logje en/of van je doel?

Ik zou ook niet te lang wachten met cutten, ik heb die fout vroeger gemaakt. Het is niet zo dat je tijdens de cut zoveel kracht verliest, massa nog minder, tenminste als je voedingsschema goed in elkaar zit. ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
Ja, een volume PR als je wil ;)

Ik heb me gisteren gewogen. Ben sinds november 2,7 kg aangekomen en als ik al iets van massa gepakt hebt, zit het vooral op mijn rug. Misschien toch maar een week of twee wat meer cardio doen, staat de laatste tijd toch maar op een laag pitje.

Een foto van mezelf heb ik niet op het forum, maar mijn absolute streeffysiek gaat richting figure/fitness à la Jamie Eason (we zijn ongeveer even groot, vandaar). Spreekt voor zich dat ik dan nog een shitload aan werk voor de boeg heb.

Krachtgewijs wil ik uiteindelijk graag het volgende bereiken:
squat: 1,5 x BW
deadlift: 2 x BW
bench: BW
Niet helemaal zeker of dat wel realistisch is, lol.


Anyway, ik moet wel dringend voor mezelf een doel stellen want de laatste tijd heb ik het idee dat ik maar wat aanmodder.

Lukt vast wel, hoeveel weeg je nu dan? Heb je een bepaald tijdsbestek waarin je deze doelen wilt halen?
 
--
 
Laatst bewerkt:
Momenteel weeg ik ongeveer 56 kg bij 1m61. Ik train al wel langer free weights, maar met de "grote drie" ben ik pas sinds februari echt gestart. Is een jaar een redelijke termijn? Ik zag in je log dat jij nu min of meer de stats hebt die ik graag zou willen bereiken. Hoelang heb je daar ongeveer over gedaan?

Ik heb er iets minder dan een jaar over gedaan. :)
 
--
 
Laatst bewerkt:
Komen er nog foto's elliza?
 
eerste keer squat met barbell?
Bor is netjes zou hem telkens na je BP doen ( of na push up's kan ook natuurlijk), hebben ze mij toch altijd aangeraden :p
 
netjes hoor ;)
maar je squat kan je wel zwaarder pakken, alleen wel eerst zorgen dat je techniek onder de knie hebt ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven