XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

De gym bevalt goed begrijp ik?! Wat is de reden dat je nu vaak daar traint, in plaats van thuis? :)
 
Respect voor je GHR's... Ik kan mij de eerste keer nog wel herinneren, was echt niet normaal zwaar. Je verkijkt je er toch op. De spierpijn de volgende dag was wel gruwelijk!
 
He he, en hoe is het met Star zijn spierpijn?
 
Haha ja GHR's zijn wel bazig zwaar, vandaar dat je in de meeste commerciele gyms ook niemand ze ziet doen, ze gebruiken dat apparaat voor ab crunches alleen haha. Maar GHR is goed voor de lockout van je deadlift. Als je de mogelijkheid hebt kun je ook een mini band oid vastmaken aan de achterkant en dat gebruiken als hulp tot je zelf full reps kunt.
Goed idee, ze hebben daar zelfs allerlei bands liggen, dus hoef er niet eens zelf één mee te nemen.

De gym bevalt goed begrijp ik?! Wat is de reden dat je nu vaak daar traint, in plaats van thuis? :)
Ja, is een mooie gym. Ik doe het vooral voor de extra dingen die ik daar kan doen, zoals de sled/prowler, GHR etc. Maar is ook gewoon leuk om even ergens anders te trainen.

Respect voor je GHR's... Ik kan mij de eerste keer nog wel herinneren, was echt niet normaal zwaar. Je verkijkt je er toch op. De spierpijn de volgende dag was wel gruwelijk!
Ja, het is bijna bizar en je voelt je hams en glutes keihard werken. Gelukkig de assisted variant gedaan, dus dat zal schelen in de spierpijn. Ga langzaam wel toewerken naar GHR's zonder assistentie.

He he, en hoe is het met Star zijn spierpijn?
Het viel mee, gisteren zelfs nog als een gek lopen fietsen en sprinten, dus geen probleem.
 
Training van vandaag in de homegym:

Competition Bench
82,5x1
85x1
87,5x1 @7,5
80x5 @8
80x5 @8
80x5 @8

Beltless High Bar Squat
90x8
95x8
100x8
100x8
100x8

Hammer Grip Pullups
BW+2,5 x3
BW+5 x3
BW+7,5 x3
BW+10 x3
BW+12,5 x3
BW+7,5 x3x4

Band Tricep Pushdown
medium red bandx20x3

Lekker training. Bench ging eindelijk weer eens OK, geen idee waarom. Beltless squats vooral gefocust op techniek, ademhaling en juist bracen.
 
BP.....Misschien je techniek verbetert? het kan ook een keer meezitten hé?
 
Training van vandaag weer bij Train More Zuid:

Beltless Deadlift
140x1
150x1
160x1
170x1 PR!
140x5
140x5
140x5

Overhead Press
40x8
40x8
40x8

Hammer Grip Chin ups (Superset with OHP)
BWx5
BWx5
BWx5

Lat Pulldown
60x8
70x8
75x6

Dumbbell Row
20x10
30x10
30x10
30x10

Ab Wheel
BWx10
BWx10
BWx10

Prowler Push Sprints
100m x 100kg

En nog een uur stevig gefietst.

170 kg beltless DL PR is ook binnen! Hij ging gewoon keihard omhoog. 5x140 sets zitten zo op @7, dus die kan ik ook wel verhogen. OHP rustig aan gedaan, want klein beetje last van mijn schouder. Verder de boel afgerond met wat upperback werk, want dat kan je nooit genoeg doen.

Prowler sprintjes waren flink afzien, maar gehaald. Chin ups gaan trouwens een stuk makkelijker als je voluit kunt hangen, dat kan ik thuis dus niet, altijd met opgetrokken knieën of als een soort banaan.
 
Laatst bewerkt:
Goeie deadlift, nog even door bikkelen en dan 2X BW liften ;)
 
Nice PR!! veel reppies op je D Rows? ???
 
de pr train dendert maar door hier :D
lekker hoor
 
De PR's vliegen hier ook lekker voorbij, goed bezig man! :D Bevalt dit schema een beetje?

Wat is trouwens competition bench? Doe je paused?
 
Back
Naar boven