Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is een mooie DL!
Ik ben dan ook een hele mooie vent!

Hop hop op naar 200!!
Dit jaar moet ik de poging zeker gaan doen.

Anyway, al mijn spullen van de homegym zijn verkocht en de nieuwe powercage heb ik gisteren in elkaar gesleuteld en heb nu een lamme hand van het boutendraaien! Ziet er echt super uit, helemaal met alle extra's erop. Zaterdag ga ik de vloer in orde maken en vanaf dan kunnen we weer vol aan de slag. Ben echt blij dat ik deze beslissing heb genomen, dit wordt heerlijk trainen zo!
 
Ik ben dan ook een hele mooie vent!
Applausje voor jezelf :D
Anyway, al mijn spullen van de homegym zijn verkocht en de nieuwe powercage heb ik gisteren in elkaar gesleuteld en heb nu een lamme hand van het boutendraaien! Ziet er echt super uit, helemaal met alle extra's erop. Zaterdag ga ik de vloer in orde maken en vanaf dan kunnen we weer vol aan de slag. Ben echt blij dat ik deze beslissing heb genomen, dit wordt heerlijk trainen zo!
Dat is wel fijn!
 
Ik ben dan ook een hele mooie vent!


Dit jaar moet ik de poging zeker gaan doen.

Anyway, al mijn spullen van de homegym zijn verkocht en de nieuwe powercage heb ik gisteren in elkaar gesleuteld en heb nu een lamme hand van het boutendraaien! Ziet er echt super uit, helemaal met alle extra's erop. Zaterdag ga ik de vloer in orde maken en vanaf dan kunnen we weer vol aan de slag. Ben echt blij dat ik deze beslissing heb genomen, dit wordt heerlijk trainen zo!
Ik ben benieuwd naar de foto's. :)
Ik heb de cage al enkele keren in het echt gezien en dat is inderdaad een heel mooi ding.
 
Homegym is heerlijk, maar ik zit er nu toch over te denken een sportschool te bezoeken om in de airco te trainen.... ;)
 
Nou, bij deze een pic van het nieuwe rack!

pfKSgC3.jpg
 
Gaaf man..lekker zweten ...dan maar langer rusten...easy does it!!!
 
Dat ziet er heel goed uit. De kleur is top! (past goed bij je XXL poster ;) )
 
Zier er mooi uit man! Rechts is een dip bar?
 
Wat ik me altijd heb afgevraagd: hoe doen mensen benchen met de vangarmen?
Als je de armen iets hoger zet knalt de stang ertegen voordat je de borst raakt en doe je geen full ROM, als je hem lager zet kan je je borstkas alsnog afklemmen als je als je het gewicht niet meer houdt en potentieel stikken en de standaard afstand van 5-7 cm tussen 2 gaatjes is een beetje te grof om precies een optimum te kiezen.
 
Wat ik me altijd heb afgevraagd: hoe doen mensen benchen met de vangarmen?
Als je de armen iets hoger zet knalt de stang ertegen voordat je de borst raakt en doe je geen full ROM, als je hem lager zet kan je je borstkas alsnog afklemmen als je als je het gewicht niet meer houdt en potentieel stikken en de standaard afstand van 5-7 cm tussen 2 gaatjes is een beetje te grof om precies een optimum te kiezen.

Als je arched lukt dat toch prima, althans mij wel.
 
Bij mij ook. Een kleine arch is al genoeg om voldoende ruimte te krijgen tussen barbell en safeties.
 
Back
Naar boven