MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Ik krijg een hard plassertje van dat rack :fapn:

En de truc bij benchen met vangers is inderdaad dat je al archend net boven de vanger uitkomt. Je kunt geluk hebben en dat zonder speciale maatregelen bereiken, in mijn geval moet ik matjes onder mijn bankje leggen.
 
Als je de armen iets hoger zet knalt de stang ertegen voordat je de borst raakt en doe je geen full ROM, als je hem lager zet kan je je borstkas alsnog afklemmen als je als je het gewicht niet meer houdt en potentieel stikken en de standaard afstand van 5-7 cm tussen 2 gaatjes is een beetje te grof om precies een optimum te kiezen.
Als je goed kijkt zie je dat de gaatjes veel dichter op elkaar zitten op een bepaald gedeelte. Dat is dus de zogenaamde Westside spacing, waardoor je je safeties heel precies af kunt stellen. Verder inderdaad al wat de anderen zeiden: als je je arch laat zakken moet de bar op de safeties komen en niet op je borst.

Meteen weer getraind uiteraard en weer helemaal enthousiast ondanks de ongeveer 30+ graden in mijn hokkie.

Competition Squat
5x112,5
5x120
5x125
5x125

Competition Bench
5x67,5
5x72,5
5x75
5x75

Pendlay Row
10x70
10x72,5
10x75

Hanging Leg Raises
3x8xBW

Ab Wheel
3x8xBW

Heerlijk getraind! Echt superblij met de vernieuwde setup in mijn homegym!
 
Heerlijk getraind! Echt superblij met de vernieuwde setup in mijn homegym!
Jeej.... :cheer:
Als je goed kijkt zie je dat de gaatjes veel dichter op elkaar zitten op een bepaald gedeelte. Dat is dus de zogenaamde Westside spacing, waardoor je je safeties heel precies af kunt stellen. Verder inderdaad al wat de anderen zeiden: als je je arch laat zakken moet de bar op de safeties komen en niet op je borst.
Dat heb ik helaas niet aan mijn rek. Toch even aan mijn arch sleutelen :o
 
dat is een hele mooie starx, ik snap helemaal dat je daar heel blij mee bent.
kleurt ook mooi bij je bidon zie ik
 
je setup ziet er top uit! lekker trainen maat!
 
Damn mooi rack man!! Zal je veek plezier aan beleven.
 
Ik krijg een hard plassertje van dat rack :fapn:

En de truc bij benchen met vangers is inderdaad dat je al archend net boven de vanger uitkomt. Je kunt geluk hebben en dat zonder speciale maatregelen bereiken, in mijn geval moet ik matjes onder mijn bankje leggen.
Haha! Het is best een heet ding ja! :p
Jeej.... :cheer:

Dat heb ik helaas niet aan mijn rek. Toch even aan mijn arch sleutelen :o
Die arch kan je goed helpen met je vorm en voor gezonde schouders, Neet.

dat is een hele mooie starx, ik snap helemaal dat je daar heel blij mee bent.
kleurt ook mooi bij je bidon zie ik
Thanks man!

En die bidon is van mijn vrouw natuurlijk! :mad:

je setup ziet er top uit! lekker trainen maat!
Thanks man, komt goed!

Damn mooi rack man!! Zal je veek plezier aan beleven.
Yup, zelfs met die hitte gebruik ik 'm nog!

Soort bodyweight sessie gedaan, was te gaar en te heet om zwaar te deadliften. Dinsdag nog eens een poging wagen.

Wide Hammer Grip Pullups
3xBW
3xBW

Chinups
5xBW
8x3xBW
2xBW

Dips
5x8xBW

Toch in korte tijd nog aardig wat kunnen doen. :)
 
Thanks voor de foto, dik power rack man! Vind die gekleurde racks vaak niks maar dat rood is wel echt slick!
 
Leuke homegym wel!
Zeker, wel warm als de kolere nu! :D

Thanks voor de foto, dik power rack man! Vind die gekleurde racks vaak niks maar dat rood is wel echt slick!
Thanks! Ik was meteen verliefd op die kleur! Normaal ben ik ook wel van alles lekker zwart, maar dit was een goede uitzondering. En je ziet de gaatjes net iets makkelijker!
 
Het is nu al heel vaak gezegd, maar inderdaad wat een mooi rack! Het lijkt mij echt heerlijk om een eigen homegym te hebben. Je kunt je tijd helemaal zelf indelen, geen gezeik van anderen en je hoeft met niemand rekening te houden.
 
Het is nu al heel vaak gezegd, maar inderdaad wat een mooi rack! Het lijkt mij echt heerlijk om een eigen homegym te hebben. Je kunt je tijd helemaal zelf indelen, geen gezeik van anderen en je hoeft met niemand rekening te houden.
Thanks man! Mocht de mogelijkheid zich voordoen en heb je het budget en de ruimte dan zou ik niet aarzelen en een homegym inrichten. Qua tijd en geld betaald het zich in no time terug.
 
degelijk ding zeg! hebbu ze nie in mij jim :mad:
 
degelijk ding zeg! hebbu ze nie in mij jim :mad:
Snel een homegym nemen? :)

De afgelopen dagen een beetje gefreestyled. Dit weekend ga ik weer verder met BBM tot aan mijn vakantie in september. Veel high rep werk gedaan en dat ging best OK. Al het assistance waar dat kon werk in een 1-1-3 reptempo gedaan.

Training dinsdag 7-8:

Speed Bench
6x3x57,5

Competition Press
4x8x42,5

DB Side Raises
3x10x6

DB Rear Lateral Raises
3x10x8

EZ Bar Curls
3x10x28

Band Tricep Pushdown
3x10xbandjes


Training van vandaag:

High Bar Squat (Beltless)
4x12x92,5

Speed Deadlift
4x3x115

SLDL
5x10x70

Kettlebell Swing
2x20x32

Ab Wheel
4x10xBW
 
ff zoeken naar de juiste gaatjes, als je gaat ombouwen :p
 
ff zoeken naar de juiste gaatjes, als je gaat ombouwen :p
Het juiste gaatje is meestal geen probleem! :D

De komende weken weer even de hypertrofie template doen, dan kan ik in september lekker opgepompt op vakantie. Van deze template komt binnenkort een update uit, dus ben benieuwd!

Competition Squat
6x110 @6
6x115 @7
6x120 @7,5
6x120 @8

Competition Bench
6x70 @6
6x72,5 @7
6x77,5 @8
6x77,5 @8

Pendlay Row (MYO reps)
75 kg: 16+5+5+3

Dips
10xBW
10xBW
10xBW

EZ Bar Curl
10x28
10x28
10x28

Klaar, voelde weer goed!
 
Stevige pendlay row man, die zal vast een goede pomp opgeleverd hebben!
 
Waar staan die @7 @8 etc voor?
 
Back
Naar boven