XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Nog steeds of mischien wel weer grieperig, voel me slap als een krant. :( Toch maar even getraind:

10x3 For Fat Loss

Deadlift
2x3x60
2x3x80
3x3x90
3x3x107,5

Chin Ups
10x3xBW

Front Squat
5x20
5x3x40
5x3x55

Dips
10x3xBW

Chins gaan wel steeds soepeler, da's dan wel weer lekker! ;)
 
Hoeveel is er ondertussen al af?
 
Vanaf wanneer? Moet er nog een kilo of vier vijf, maar cut hangt even vast bij mij! Even doorbijten, bijna zomerklaar :P

Vanaf begin februari zo ongeveer. Voedingsschema gemaakt en 1 keer per week een lekkere cheatmeal en af en toe een biertje (of meer...:p) gedronken in de kroeg.

Merk wel dat mijn energie wat minder is, zeker in combo met verkoudheid.

Voor mij moet er ook nog zo'n 4 a 5 kilo af nu. Maar gaat ons allebei wel lukken. :D
 
Vanaf begin februari zo ongeveer. Voedingsschema gemaakt en 1 keer per week een lekkere cheatmeal en af en toe een biertje (of meer...:p) gedronken in de kroeg.

Merk wel dat mijn energie wat minder is, zeker in combo met verkoudheid.

Voor mij moet er ook nog zo'n 4 a 5 kilo af nu. Maar gaat ons allebei wel lukken. :D

zeker gaat ons dat lukken! Ik ben vanaf vorig jaar juni bezig. Ben zo'n 12-13 kg kwijt nu. (en 21 cm om mijn middel) Maar af en toe en plateau te pakken zoals nu ook weer even. Dus ff tandjes op elkaar, en gaan met die banaan!
 
zeker gaat ons dat lukken! Ik ben vanaf vorig jaar juni bezig. Ben zo'n 12-13 kg kwijt nu. (en 21 cm om mijn middel) Maar af en toe en plateau te pakken zoals nu ook weer even. Dus ff tandjes op elkaar, en gaan met die banaan!
Da's een flink aantal kilo's dat je eraf hebt gewerkt. Netjes, man!

Netjes kerel, niets kutter als cutten :p
Maar ik ga er binnenkort ook voorstaan denk ik :(
Thanks! Ja, zou leuk zijn om weer even wat PR's te maken, maar nog even een paar weken volhouden en dan weer vol knallen met de trainingen.

Weeg jij nu 85? Zal met zulke krachtstats toch best meevallen met het vetpercentage?
 
Da's een flink aantal kilo's dat je eraf hebt gewerkt. Netjes, man!


Thanks! Ja, zou leuk zijn om weer even wat PR's te maken, maar nog even een paar weken volhouden en dan weer vol knallen met de trainingen.

Weeg jij nu 85? Zal met zulke krachtstats toch best meevallen met het vetpercentage?

Zit zelf momenteel tegen de 80 kg aan rond 15% fzo, iets eronder nog. Maar ik schat na coan er een stuk boven te gaan zitten en als ik op zo'n korte tijd kg's erbij eet dan gaat m'n vet% toch wel de hoge kant uitgaan denk ik. En het wordt zomer he, dikke vains enzow...
 
voordeel van cutten ;)

Zeker, wat kilo's minder helpt wel. Maar door het volume ben ik er volgens mij ook beter/sterker in geworden. Denk dat ik 10x3 voor chins er gewoon in hou na de cut. :D

Zit zelf momenteel tegen de 80 kg aan rond 15% fzo, iets eronder nog. Maar ik schat na coan er een stuk boven te gaan zitten en als ik op zo'n korte tijd kg's erbij eet dan gaat m'n vet% toch wel de hoge kant uitgaan denk ik. En het wordt zomer he, dikke vains enzow...
Ik vind 15% wel netjes hoor. Maar inderdaad, een beetje goeie zomershape is niks mis mee. :cool:
 
zo kun je straks ook gewoon setjes van richting de 10 pakken
 
Training van vandaag.

Squat
10x20
5x50
5x60
5x72,5
5x85
5x97,5

Bench
10x20
5x35
5x45
5x52,5
5x62,5
5x70

One arm KB Row
10x24

BB Row
5x3x65
9x65
6x65

Chin Ups
5x3xBW

Ab Wheel
3x10xBW

Klaar!

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

zo kun je straks ook gewoon setjes van richting de 10 pakken

Yup, dat is een beetje het plan. :)
 
mooie training, volgende keer 5x 100 squatten?
 
Ja, zal ondanks de cut en die hangende verkoudheid weer vrij makkelijk gaan denk ik.
 
Good job, hoe gaat het qua press kracht nu je bw naar beneden gaat?
 
Good job, hoe gaat het qua press kracht nu je bw naar beneden gaat?

Volgens mij nog best redelijk. 10x3 For Fat Loss stop ik nu mee. Ik ga langzaam weer een beetje opbouwen in gewicht. Dus even kijken hoe het straks gaat.
 

Welkom! :D

Bah, vannacht gewoon echt niet geslapen en me neus zit weer helemaal dicht. Training maar geskipt... donderdag weer verder.

Volgende week een tijdelijke break van de cut dus hopelijk weer wat meer energie.
 
vanaf volgende week weer pr's hier dus!
 
Back
Naar boven