Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Het houd niet op......niet vanzelf ;) :thumbs:
 
oly lifts wel een beetje lonken soms. :)

Ok mooi ...we gaan voor de PR's nice
ja die zijn ook prima...mooie afwisseling wel een beetje onderhouden dan....just saying ;)
 
Ok mooi ...we gaan voor de PR's nice
ja die zijn ook prima...mooie afwisseling wel een beetje onderhouden dan....just saying ;)
De combo is op dit moment lastig. Ik wil de programma's strikt volgen en niet saboteren door allerlei oly varianten erbij te doen. Misschien in zomer weer.....

Voorlopig nog even doorgaan met de programma's van Andy Baker in ieder geval. :)
 
pr's en vpr's vliegen je om de oren hier, lekker doorpakken de komende tijd
 
pr's en vpr's vliegen je om de oren hier, lekker doorpakken de komende tijd
Deze keer helaas geen PR's, wel eindelijk weer eens squats boven de 130!

Training van vandaag:

Squat
5x20
5x20
5x60
3x80
3x100
2x110
1x120
1x125
1x135
1x135
1x135

Hammer Grip Chinups
30x BW (10x3)

Dumbbell Rows
10x36
10x32,5
10x32,5

Hammer Curls
3x12x8

Klaar! Beetje aan het oefenen met een lowbar squat, gaat eigenlijk wel goed.
 
Low-bar zou in theorie toch wat extra kilootjes op je max moeten geven.
 
Low-bar zou in theorie toch wat extra kilootjes op je max moeten geven.

In theorie ja, niet in alle gevallen. Als Starx bij RPB LB komt trainen gaat ie vanzelf wel weer high bar doen :p. High bar best to build strength, low bar to express strength :).

Wel lekkere squats Starx, waren deze high of low bar? Beginnen hoe dan ok serieuze gewichten te worden, goede zaak.
 
Wel lekkere squats Starx, waren deze high of low bar? Beginnen hoe dan ok serieuze gewichten te worden, goede zaak.

Deze waren allemaal low bar, voelden in het begin wat onwennig, maar ging al beter met de zwaardere sets.

Ja, er moet van mezelf echt nog wat kracht en massa bij, daar is nog steeds ruimte voor. Maar heb het idee dat ik met de huidige schema’s de goeie kant op ga.
 
Training van vandaag:

Bench
5x20
5x40
5x60
3x70
2x80
1x90 PR!
1x90
1x90

Press
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40

DB Incline Bench
3x10x20

DB Decline Bench
3x10x20

Band Pull Apart
50x

Yay! Ook eindelijk weer eens een bench PR en een dikke chestpump! :p
 
Ook in. Heel af en toe kijk ik hier wel eens en vraag ik me af wat je doelen zijn (dat bedoel ik aardiger dan het overkomt). Nu zie ik een aantal keer PR en dat ziet er toch mooi uit.
 
:cheer: :1e: :cheer:
das mooi man, goeie pr
Thanks Droopster! :klink:

Ook in. Heel af en toe kijk ik hier wel eens en vraag ik me af wat je doelen zijn (dat bedoel ik aardiger dan het overkomt). Nu zie ik een aantal keer PR en dat ziet er toch mooi uit.
Welkom! Een terechte vraag hoor. Ik ben nu weer bezig met mijn oorspronkelijke doelen: kracht en massa. Vanaf volgende cycle komt er wel weer conditioning bij.

Ben best een beetje een program hopper en een berg aan blessures heeft ook niet echt geholpen, gelukkig gaat het het laatste jaar allemaal wel weer goed. Ook nog een uitstapje gedaan naar olyliften en Krav Maga tussendoor, gewoon omdat ik het leuk vond. Maar nu dus wel weer on track met een paar solide schema's om mee te rouleren. :)
 
Kijkkkkkk Star lekker weer hoor....gewoon doorgaan en heel blijven...nice PR 3 op n rij :D :thumbs:
 
Back
Naar boven