AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Goeie afmaker die tabata's aan het einde. Je zal wel een stijve reet hebben morgen :)
Het is nu morgen, maar mijn reet is in ieder geval niet stijf...

beter een stijve reet dan een luie reet :D
Zo is dat!

Gaan die tabata je niet in de weg zitten met je KT Star

Of doe je die 1-2x/wk?
3x per week conditioning gaat mijn KT totaal niet in de weg zitten. Als je dat er niet bij kan doen, dan wordt het toch eens tijd om naar je algemene fitheid te gaan kijken.

Goed voor de werk capaciteit!! :)
Dat heeft er zeker invloed op inderdaad!

Beter een stijve reet dan een stijve in je reet.
Er zijn vast mensen die dat heel anders zien, maar ik geef je gelijk. :knipoog:
 
3x per week conditioning gaat mijn KT totaal niet in de weg zitten. Als je dat er niet bij kan doen, dan wordt het toch eens tijd om naar je algemene fitheid te gaan kijken.

Mooi voor jouw dan :D
 
Het gaat niet vanzelf, je moet net als bij KT gewoon consequent zijn en opbouwen.
doe nu zelf 3 keer in de week start to run op rustdagen, is natuurlijk niet ideaal op rustdagen. Maar valt me inderdaad op dat omdat het rustig opbouwt mijn krachttraining minder in de weg zit dan ik dacht. Squats gaan in de cut zelfs nog omhoog. Blijft toch een wonderlijk apparaat het menselijk lichaam!
 
Tis rustig hier met trainingen Star ? Ben je met pensioen, of ?

:D
 
doe nu zelf 3 keer in de week start to run op rustdagen, is natuurlijk niet ideaal op rustdagen. Maar valt me inderdaad op dat omdat het rustig opbouwt mijn krachttraining minder in de weg zit dan ik dacht. Squats gaan in de cut zelfs nog omhoog. Blijft toch een wonderlijk apparaat het menselijk lichaam!
Goeie berichten, man. En goed dat je de draad weer hebt opgepakt!

Tis rustig hier met trainingen Star ? Ben je met pensioen, of ?

:D
Etentjes, borrels en lange werkdagen komen er soms even tussen. Maar niet gevreesd, vandaag weer getraind. Voorlopig weer even terug naar Greyskull LP omdat ik daar gewoon goede resultaten mee haalde. En veel conditionongwerk. Woensdag gaan we weer liften bij Sportquest.

Warmup/conditioning:

Burpees
3x10 (10 burpees in 30 seconden, 1 minuut rust)

Bench
5x20
5x40
5x60
5x60
15x60

Band Pull Apart (SS met bench)
3x10

High Bar Squat ATG
5x20
5x40
3x60
2x80
5x100
5x100
8x100

Hammer Grip Chinups
8x3xBW

Neck Harness Extensions
10x5
3x25x10

Conditioning:

Emom 7 minuten:
10 KB swings 32kg (70 reps)
5 BW Jump Squats (35 reps)
5 Pushups (35 reps)
 
Lekkere training weer hoor!

Wat is het doel van dat Greyskull programma op lange termijn? Houdt dat ook in dat je je laatste sets amrap doet of iets dergelijks? Wel lekker trouwens, voorheen deed ik dat ook weleens :D
 
Lekkere training weer hoor!

Wat is het doel van dat Greyskull programma op lange termijn? Houdt dat ook in dat je je laatste sets amrap doet of iets dergelijks? Wel lekker trouwens, voorheen deed ik dat ook weleens :D
Thanks! Greyskull is meer een algemeen krachtopbouwprogramma. Er zijn wel allerlei "plug-ins" en variaties voor, bijv. sportspecifiek, voor massa, conditie etc. Laatste set is idd altijd AMRAP, waardoor je bij een reset altijd weer VPR's kunt maken. Deze keer geen echte AMRAP set gedaan op squats (waren er anders waarschijnlijk ook iets van 15 geworden), want wilde nog een beetje overhouden voor de zware conditioning.
 
Vandaag weer conditioning:

Greyskull Villain Challenge #1 Burpee Progression:
3x15 (15 burpees in 45 seconden, 1 minuut rust)

Laatste ronde deed ik er 55 seconden over, dat moet sneller dus.
 
Is dit leuk, of meer strafkamp? :P
Het is niet de bedoeling dat het leuk is. Je bent dan wel weer tevreden als je klaar bent.

Doel is uiteindelijk 100 burpees te kunnen doen in 5-6 minuten.
 
Het is niet de bedoeling dat het leuk is. Je bent dan wel weer tevreden als je klaar bent.

Doel is uiteindelijk 100 burpees te kunnen doen in 5-6 minuten.
En dan met volle woestijnbepakking, toch? :p

Enfin, het is wel conditioning voor een groot deel van je spieren denk ik...
 
En dan met volle woestijnbepakking, toch? :p

Enfin, het is wel conditioning voor een groot deel van je spieren denk ik...
het kan te gek ook natuurlijk. Maar als ik er straks inderdaad 100 in 5 minuten kan dan moet ik haast wel fit worden.

Misschien "Muscle Up's" iets voor je Sterretje? :p
Mwah, niet echt. Dan slam ik met mijn kop door het plafond. :D
 
Vandaag weer conditioning:

Greyskull Villain Challenge #1 Burpee Progression:
3x15 (15 burpees in 45 seconden, 1 minuut rust)

Laatste ronde deed ik er 55 seconden over, dat moet sneller dus.
Kom nu maar gewoon uit de kast, ouwe crossfitter :trollface:
 
neet61: Als het leuk is dan moet er een schepje bovenop!
Kom nu maar gewoon uit de kast, ouwe crossfitter :trollface:
Hahaha, hij slaat lekker door hè, het wachten is op z'n scores van Cindy en z'n andere biatches! Zelf droom ik van het huwelijk van Murph & Cindy, dus ik kan hier alleen maar van genieten.

Lekker bezig Starx6673, goede conditie is ook lekker in het dagelijks leven! Heel sterk zijn, maar na een paar treden op de trap staan te hijgen is ook niet alles.
 
Back
Naar boven