MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

van 40+ zijn de lekkerste :eyebrow:

is geen gek systeem, ga dat ook eens proberen, maar het blijft een draak van een oefening
Yup, wij 40-ers zijn supahsexY! Ja, ik vond het ook een shit oefening, vandaar dat ik bedacht dat ie dan vast wel goed voor me zou zijn. Ik row gemakkelijk een 40-50 kg DB, maar chins waren weak as f*ck. Voel dat ze steeds makkelijker gaan nu.

Tevens pak je ook je onderarmen flink aan die ga je ook zeker nog wel voelen
(Wel handig ook bij DL)
Viel me gelukkig mee!

Zo zo, 4xBW! Dat doen niet veel je na :D

Kwam je er anders niet bij :D?
Zo, jullie zijn zeker het komische duo hier op DBB? :trollface:



Anyway, weer getraind vandaag. Nog steeds Greyskull LP en gaat gewoon lekker.

Eerst beetje opwarmen met shoulder dislocations etc.

Bench
10x20
5x40
5x64
5x64
15x64

Deadlift
5x60
3x80
3x100
11x115


Conditioning:

Burpees:
5x10 (50 reps)


Circuit 5 rounds:
10 Ab Mat Situps (50 reps)
10 Push Ups (op vuisten) (50 reps)

Morgen weer chin ladders. :cool:
 
Epische rep-out op die bench hoor :P. Voelen die eerste 2 werksets dan niet als 'tijdverspilling' trouwens?
 
Epische rep-out op die bench hoor :P. Voelen die eerste 2 werksets dan niet als 'tijdverspilling' trouwens?
Lol, volgens mij konden er nog wel een paar, maar ik hou niet van grinden. Nee hoor, die setjes horen erbij, ik moet natuurlijk wel gewoon mijn volume blijven maken.
Over het algemeen is er wel genoeg om om te lachen. Jouw trainingen bijvoorbeeld :trollface:
:heart: Lief!
 
Volume op ong 50 %? :P
Was dat maar waar. Ik heb nooit echt meer dan 90 gebenched geloof ik, dus ga ervan uit dat het nog wel relevant volume is. Maar ik vind dat ik daar nu best wel eens overheen zou moeten gaan.
 
Was dat maar waar. Ik heb nooit echt meer dan 90 gebenched geloof ik, dus ga ervan uit dat het nog wel relevant volume is. Maar ik vind dat ik daar nu best wel eens overheen zou moeten gaan.

Nou, dat moet lukken Star! Gewoon consistent zijn en op deze manier doorbeuken.
 
Nou, dat moet lukken Star! Gewoon consistent zijn en op deze manier doorbeuken.
Ja, dit werkt best. Het lijkt heel minimalistisch, maar eigenlijk train ik nu 6/7 dagen per week en doe 3 dagen daarvan conditioning. Ook doe ik zeker 2/3x per week mobility etc.
 
Wellicht een idee om die ladders met benchen te doen?
 
Op dit moment is het niet nodig, maar misschien als ik erop vastloop.

Ik ben dat ook nergens tegen gekomen was zo maar een idee...keertje uitproberen...mooie uitdaging met bv 75% 1RM?
 
Flinke amrap dat:p Met hoeveel kg mag je nu verhogen?
 
Ach ik heb zelf vaak wel een ladder nodig met mijn lengte :D

Stevige trainingen die je doet, hoe gaat het met herstel?
Korte pootjes == goeie skwaats

Herstel gaat prima, het volume is vrij laag dus dat helpt al. Ik herstel ook steeds sneller vlak na een conditioning sessie, dus het moet wel werken.
 
Back
Naar boven